דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך הרכב לא יגיע למוסך 

מאת    [ 19/08/2009 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2859 פעמים ]

לא אוהבים לבקר במוסך ?

מוסך הוא אחד המקומות אלינו אנחנו מגיעים רק כאשר אין לנו ברירה. לרוב מתעוררת ברכב בעיה המאלצת אותנו לסור אל המוסך, ולעיתים אנחנו נוטים לדחות את הביקור מתוך אמונה שהבעיה "תסתדר בכוחות עצמה".  תפיסה מוטעית זו, גורמת לבעלי רכבים רבים להגיע אל מוסך רק לאחר שהבעיה החמירה. כשמדובר בבעיה מכאנית, הזנחה של הטיפול תגרום במקרים רבים לבעיה להחריף, לטיפול להיות מסובך יותר, ולצערנו - יקר יותר. אז נכון שלבקר במוסך זה לא כיף כמו לצאת לסרט, אבל כשצריך מוסך  - צריך.

איך לצמצם את הביקור במוסך למינימום?

מוסך הרכב לא חייב להיות מקום אליו מגיעים רק במקרים של מוצא אחרון. בעבר, דגמי המכוניות חייבו כל נהג להיות סוג של מכונאי רכב, ואילו היום המכוניות החדשות הן בעלות שיעור תקלות נמוך בהרבה. מה בכל זאת כדאי לעשות בכדי להגיע כמה שפחות אל מוסך - אספנו עבורכם כמה עצות. מוסך מאזדה בתל אביב מציע לנו רעיון פשוט ובסיסי - לקרוא את ספר הרכב. כל רכב שונה ממשנהו במספר דרכים, וחשוב לזכור שהרכב שלכם הוא מכונה מורכבת ובעלת ערך כספי גבוה. אם תקדישו כמה דקות לקריאת ספר הרכב, ותעיינו בו בכל פעם שיתעוררו שאלות ובעיות, ייתכן שתחסכו לעצמכם גיחה אל מוסך זה או אחר.

מה עוד אפשר לעשות לפני שמגיעים למוסך?

מוסך פורד מציע לנו לבצע לעיתים קרובות ככל האפשר סדרה של בדיקות. בדיקות אותן ניתן לבצע ללא כל ידע מוקדם, או עם ידע מינימאלי לכל הפחות. חשוב שתבדקו את השמן, לחץ האוויר בצמיגי הרכב והמים. היעזרו בספר הרכב על מנת לדעת כיצד לבצע את הבדיקות ובאיזו תדירות. קחו בחשבון את גיל הרכב - רכבים ישנים יותר דורשים תחזוקה בתדירות גבוהה יותר. הסתמכו גם על ניסיונכם האישי, היכנסו לפורומים באינטרנט בהם ניתן לחלוק טיפים וידע מקצועי עם נהגים אחרים. אל תוותרו גם על פעולות שנראות לכם שגרתיות ולא חשובות - הן יעזרו להאריך את חיי הרכב שלכם ויכולות לחסוך להם הרבה מאוד זמן הכרוך בהגעה אל מוסך, כסף ובעיקר עצבים.

מוסך מיצובישי מציעים לנו שבמידה וכבר הגענו למצב המחייב ביקור במוסך, לוודא שאנחנו משתמשים בשירותי מוסך מורשה. על מנת להיחשב מוסך מורשה, על הבעלים שלו לעמוד בדרישות מנהליות ומקצועיות של משרד התחבורה, ולהיות תחת פיקוח של המשרד. רוב המוסכים המורשים מציגים רישיון זה במקום בולט לעין, אבל אם לא ראיתם אותו - אל תתביישו לבקשו לראות אותו.

מוסך לא חייב להיות מקום שבו תרגישו אבודים וחסרי ידע, כך מוסר לנו מוסך יונדאי אי שם בשפלה. אם הגעתם אל מוסך, דעו מהם הטיפולים החיוניים לרכב שלכם - הטיפולים התקופתיים הם המפתח לשימור הרכב ותקינותו. בצעו את הטיפולים בזמן, עם מוסך מורשה, ובהתאם להראות הניתנות על ידי היצרן. למדו להכיר את הרכב שלכם - והוא יחזיר לכם טובה בשנים רבות של נסיעה רצופה וחלקה על הכביש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב