דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האושר ?,?! 

מאת    [ 19/08/2009 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1720 פעמים ]

האושר ?,?!

כן באותו יום אז הרגשתי מה זה אושר כאילו נגמר עולם התחלואה ובאותו יום שארגיש את האושר ליבי יזהר ואדום במלוא העוצמה.
אנחנו תמיד מחפשים את אותו רגש יקר, את אותו הניצוץ שקופץ שצץ ומקפיץ איתו את כל הגוף, אנו מחפשים את הרעד והשמחה, שתכיע ומחברים ומשפחה ותמיד אנו מפחדיפ ליפול לתהום האי יחס הגדול.
כשאתה מחפש את האושר את מחפש שילוב של הרבה תחומים שהכל ייתמזג יחד ויהפוך לטוב, אתה מנסה ללמוד מסנ להצליח מנסה להתקבל מנסה לדעת מסה להבין מנסה ומנסה... ולא תמיד מצליח, אתה מסה גם להיות נאהב להיות אהוד בקרב אנשים כאילו להרגיש שהם איתך להרגיש שהיא ואתה כמעט אחד.
לפעמים באים מחבלים לאושר מחבלים כאלה שרוצים לפגוע אולי לא תמיד רוצים אך צכמעט תמיד פוגעים המחבלים צהאלה לפני שפוגעים בך פוגעים בפוטנציאל שלך לקבל את האושר ולהטעתף בו בכל גוף, אולי המבלים האלה הם גם רוצים אושר ומנסים לפגוע בפרח האושר שלך.
לפעמים הם קרובים אלייך לפעמים הם מקורבים אלייך לפעמים הם פשוט דוחים אותך בכל דבר ואתה שונאים, בגלל החיבול בזה אתה מתחיל לשנוא מתחיל לקנא ומתחיל להסתבך, הסיבוך נובע מכך שהאושר התחיל להתנדף למקום אחר ואז הוא נקשר באלה שרצו לפגוע לך זה ממש קשה אתה רוצה לפגוע בהם אתה שמח שהם נכשלים.
אך לפעמים אתנ רואה את האושר בין אנשים קרובים בין אנשים משפחה והם ביחד ולא עשו רע לך לראות את האושר שפועל כל כך טוב להרגיש את היד שעובדת בלי רבב גם משפחה אך הם השיגו את שלם בחלקם ללא פגיעה וללא קרב אתה מאושר מהאושר שלהם ורוצה מאוד להיות בקרבתם אך וחד לפגוע פוחד להרוס פוחד לשנות ולקצץ את מה שבנית , כן גם אם זה דל חבל להגדיל ולהפיל את המגדל אתהתיהיה מאושר לחזות בקשר קפוא כאשר תפגוש אחרי שנים אתה האיש ההוא, מאוד תרצה להחזיר הרגשה ליושנה ולהריח ולהפנים כמעט כל רגש שלא נגעת בו שנים, אז לאפעמים זה טוב להיות מרוחק מאהבאה של אחרים לא להיכנס לשלוש חד רעים, להבין שגם לך תמצא האחת.
אך שתפגוש אותה והיא לך שונה ומה תרגיש ואיך תדברו אך בסוף כל הבעיות ייפתרו, אתה תמיד מבקש ותמיד רוצה חיות נורמאליים לא עד הקצה לעבוד ברגיל לישון לאכול, ומלא ךיבך באמונה לאגור, אהבת אמת הורות מסורה יחס כבוד ראוי לחברה לדעת להיות איש גדול שלם אחראי ויודע קצת מכמעט הכל, ללכת לקבוע ולארגן דברים להיות בעל הכושר להזמין חברים שיקשיבו שידעו שיש אחד כמוך שיכרו אותך כמו שאתה נראה וככה בלי הקליפה לעולם תתגלה בחיינו יש שני קליפות קליפת הנפש וקליפת הגוף לחברה לאנשי הסביבה תגלה את הנפש תגלה את הכתב תגלה את המילה ולאישה תגלה את שני הדברים ותהיו ערומים בנפש ובגוף וככה תמיסו כל כלוב את הכלוב הכבד הגדול הגשמי שמונע לעבור ולחצות מקומות ואת הכלוב הנפשי שכולא אותך מלדבר את שניהם תמיסו במיטה שכמעט הכל ייתחבר.
אז את האושר שתרגיש וליבך יעבוד מהר חיש ואז תחוש משעשית את זה לא הרבה לא מוכר אך מאושר.
צחי כהן
ליצירת קשר zachi836@walla.com אוzachi837@hotmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב