דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס קידום אתרים בגוגל - מה חשוב שתדעו 

מאת    [ 19/08/2009 ]

מילים במאמר: 810   [ נצפה 6524 פעמים ]

תחילה אפתח בוידוי קצר, לפני כשנה עברתי השתלמות קידום אתרים אצל ג'קי וכבר אז הבנתי את הצורך בלמידת קורס קידום אתרים מלא. מאז אני מתלבט בין שני קורסים – הקורס של ג'קי או הקורס של ניר שי – התלבטות לא קלה! בסופו של דבר, ולאחר התלבטויות לא מעטות בחרתי ללמוד קורס קידום אתרים במכללת דעת השרון אשר מועבר על ידי ניר שי.


את האמת? לא היה בידי מספיק מידע כדי להחליט. ידעתי שגם ניר וגם ג'קי הם שני מקדמי אתרים עם ניסיון רב, בדקתי את התכנים בשני הקורסים ומצאתי שהם כמעט זהים, מספר שעות הלימוד זהה בשני הקורסים, המחיר פחות או יותר אותו הדבר וגם יש פרויקט סיום. אז איך לעזאזל מחליטים?


לבסוף, אני מודה, בחרתי ללמוד קורס קידום אתרים במכללת דעת השרון גם מטעמי נוחות: חניה בשפע ללא תשלום, קרבה למקום העבודה והגעה מהירה ללא פקקים, לימודים בשעות הערב כך שלא בא על חשבון שעות העבודה. גם לעצם העובדה שהלימודים בדעת השרון מתקיימים בקבוצות קטנות היה משקל.


כעת, לאחר שכבר עברתי השתלמות אצל ג'קי ואני באמצע הקורס אצל ניר, ולאחר שלמדתי קצת על תפיסת העולם של כל אחד מהם, אני יכול לנסות ולהביא בפניכם מנקודת המבט שלי את ההבדלים בתפיסות העולם של ניר ושל ג'קי – ויש הבדלים!!!


ג'קי סויקיס נגד ניר שי – ראש בראש


ג'קי סויקיס – ג'קי הוא מאמין גדול בתוכן ואם תכנסו לאתר שלו לא תתקשו להבחין בכך מיד. במהלך ההשתלמות למדנו להכניס את מילות המפתח שלנו בכל מקום אפשרי. כמובן שג'קי הסביר שצריך להכניס את מילות המפתח בצפיפות הנכונה. למדנו גם על חשיבות הקישורים הנכנסים, על קישורים מקדמי pr, על קידום טבעי והדרגתי שבסופו של דבר מביא תוצאות טובות לאורך זמן ועוד... למעשה למדנו מה שכולם כבר יודעים שחשוב בקידום אתרים אבל מעוניינים להגיע וללמוד קורס קידום אתרים כדי לדעת איך לעשות זאת טוב יותר ולקבל תעודת הסמכה של מקדם אתרים בגוגל.


אצל ניר שי התפיסה שונה לחלוטין! לא תאמינו אבל בשני ימי הלימוד הראשונים בקורס כמעט ולא נגענו באף אחד מהנושאים שכביכול עד היום נחשבו לחשובים ביותר בקידום אתרים בגוגל – תוכן עם מילות המפתח הנחוצות וקישורים נכנסים.אז מה כן למדנו? זה התקליט שחזר על עצמו מפיו של ניר שי פחות או יותר: חשיבות מבנה אתר, חוויות גולשים, נגישות מקסימלית, כתיבה שיווקית, יחס המרה גבוה ועוד... לדבריו של ניר במידה והאתר יתוכנן בצורה הנכונה על פי מודל 7 השכבות שהוא עצמו המציא, תידרש בהמשך הרבה פחות עבודה והשקעה בכתיבת תוכן ובהשגת קישורים על מנת לקדם בגוגל את האתר. בניית אתר באופן הנכון תביא גם ליחס המרה גבוה בין גולשים הנכנסים לאתר לכאלו שמשאירים ליד. אז כמו שאתם מבינים, הגענו לקורס ללמוד קידום אתרים בגוגל ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו לומדים שיווק באינטנרט ובניית אתרים נגישים ומזמינים.


האם זה עובד? האם ניתן לקדם אתר בגוגל כמעט ללא תוכן ועם מעט קישורים נכנסים? לאחר שניר הציג בפנינו מספר אתרים שהוא מקדם במילות מפתח סופר תחרתויות והממוקמים בצמרת התוצאות בגוגל כמעט ללא תוכן השתכנענו, זה עובד!!! גוגל אכן משנה את פניו וכעת, כאשר יש בידי גוגל מספיק כלים כדי לעקוב אחר התנהגות הגולשים כללי המשחק משתנים ומקדמי אתרים שלא יפנימו זאת יתרסקו! לא עוד הצפת תוכן, לא עוד הצפה בקישורים. במקום זאת תשננו היטב מה הדבר הבא על פיו גוגל ידרג אתרים – חוויות גולשים, התנהגות גולשים, יחס המרה גבוה. גוגל של היום הוא ילד גדול, בן 10, והוא הרבה יותר חכם מבעבר!


לא השתכנעתם? כנסו לאתר השכרת רכב בקישור כאן למטה אותו תכנן ומקדם בגוגל ניר שי. האתר כמעט ללא תוכן ומדורג במקום השלישי בגוגל עבור מילות מפתח סופר תחרותיות "השכרת רכב". המיקום השלשי בגוגל בו נמצא אתר זה בתחום כל כך תחרותי מביא הרבה מאד תנועה לאתר אבל הבשורה הגדולה מהאתר הזה היא לאו דווקא המיקום בגוגל אלא יחס ההמרה הגבוה – 70%!!! 7 מתוך 10 גולשים משאירים פרטים באתר אתם קולטים? כמעט ללא תוכן. גוגל זיהה שהאתר הזה טוב לגולשים על פי יחס ההמרה הגבוה ומדרג אותו גבוה בתוצאות. לדבריו של ניר שי זה המודל הבא של גוגל. אתרים שיספקו לגולשים חוויות גלישה ידורגו גבוה בגוגל גם עם פחות קישורים נכנסים ופחות תוכן. גוגל כבר ידע לזהות את רלוונטיות האתר שלכם במידה ותבנו אותו באופן הנכון.


כמובן שנלמדים בקורס של ניר שי גם כל הפרמטרים הנוספים החשובים של קידום אתרים בגוגל כמו קישורים נכנסים מאתרים רלוונטים, תוכן רלוונטי ועוד... אבל כמו שכבר אמרתי הדגש הוא על בניית אתר בצורה הנכונה המעניק לגולשים חווית גלישה ומביא ליחס המרה גבוה!


כיום, לאחר שטעמתי קצת מכל אחד משני מקדמי האתרים האלו, אני יכול להגיד בביטחון – בחרתי נכון! קורס קידום אתרים מטעם מכללת דעת השרון המועבר על ידי ניר שי, מנכ"ל חברת Nearme מהמובילים והבולטים בארץ בתחום קידום אתרים, הוא הקורס שילמד אותי איך לקדם את האתר שלי בצורה הכי טובה ולא פחות חשוב – איך לנצל את תנועת הגולשים שמגיעה לאתר על מנת להשיג יחס המרה גבוה יותר. גם קידום אתרים בגוגל וגם שיווק באינטרנט – 2 ציפורים במכה אחת!


אני מאחל לכם שתדעו לבחור נכון את המקום בו תלמדו קורס קידום אתרים שכה חשוב לעתידכם ולעתיד החברה לה את מקדמים את האתר. שיהיה בהצלחה!

רפי כחלון, תלמיד קורס קידום אתרים במכללת דעת השרון.

השכרת רכב

קורס קידום אתרים

קורס משיטי יאכטות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב