דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקפה המועדף עליך? 

מאת    [ 17/08/2009 ]

מילים במאמר: 297   [ נצפה 5582 פעמים ]

לכל אחד ואחת הדרך המיוחדת בה אנחנו אוהבים לשתות את הקפה שלנו. אז בין אם אתם אוהבים את הקפה שלכם חזק או עדין, ישנן דרכים רבות להכין קפה טוב בבית, ולא רק קפה נמס או בוץ - בשביל להכין קפה טוב במטבח הביתי, צריך בעיקר לאהוב קפה.

האם ניתן להכין אספרסו ללא מכונת קפה?
האספרסו מופק מדחיסת קפה בלחץ גבוה, ולכן לא ניתן להפיק אותו ללא מכונת, אולם המקינטה מהווה כלי מצוין להכנת קפה אספרסו איכותי בבית. המקינטה מזרימה מי רותחים בלחץ גבוה דרך כמות מדודה של קפה. המדקדקים יגידו שהקפה המופק במקינטה נקרא מוקה ולא אספרסו מכיוון שלחץ המים נמוך יותר מאשר במכונת קפה אמיתית. יחד עם זאת, הקפה שמיקה המקינטה הינו ארומתי מאוד וגם חם יותר מזה המופק במכונה. מקינטה מגיעה בגדלים שונים, החל מגדול המתאים להכנת כ-2 כוסות קפה ועד ל-12 כוסות. גם המקינטות עברו שדרוגים והיום בנוסף למקינטה המסורתית הפועלת על הכיריים ניתן למצוא מקינטות חשמליות ואפילו כאלו המתחברות למצב הרכב.

כיצד מכינים קפוצ`ינו?
שפוצינו הינו משקה העשוי מאספרסו וחלב מוקצף. כדי ליהנות מקפוצ`ינו טוב בבית ניתן לרכוש מכונת אספרסו ביתית או להיעזר במקינטה. כמובן שיש לשלב את המקינטה עם מקציף חלב כדי להגיע לחלב מוקצף במידה הנכונה לקפוצ`ינו. מקציף חלב הינו מוצר המגיע במגוון צורות וסגנונות, כמו מקציף ידני המיועד להקפצת החל בכוס, מקציף הבנוי ממיכל ובוכנה העולה ויורדת בקצב מהיר וכמובן מקציפים חשמליים למינהם. השילוב בין האספרסו של המקינטה לחלב החם המוקצף במקום הופכים את האספרסו שלכם ל- magnifico !

איך מכינים קפה פילטר?
קפה פילטר מכינים למעשה על ידי ערבוב מים חמים עם קפה טחון וסינון הנוזלים, כך שמופק קפה חלק ללא גרגרים. למרות שחסידי האספרסו לא יהיו מוכנים לשמוע על קפה פילטר, ניתן להפיק קפה פילטר איכותי מאוד. ניתן להכין קפה פילטר בבית בעזרת מכשיר הנקרא פלאנג`ר (Plunger). הפלאנג`ר בנוי ממיכל ובוכנה המסננת את גרגירי הקפה ודוחקת אותם למטה
חברת אמיגו נוסדה בשנת 1987 כספקית קפה ומוצריו לשוק הפרטי ולבתי הקפה. בית הקליה של החברה ממוקם בחיפה במפרץ, חנויות קונספט בחיפה, בתל-אביב ברעננה ובראשון לציון ויש לה מפיצים ברחבי הארץ.
כמתמחה באספרסו, החברה משווקת מכונות קפה אספרסו ביתיות ומקצועיות ממגוון רחב של חברות מהמובחרות ביותר בעולם, כמו סאיקו, גג`יה, רנצ`יליו, נובה סימונלי, סן מרקו ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב