דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשתות אספרסו במשרד 

מאת    [ 17/08/2009 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4911 פעמים ]

מכונות הקפה הולכות ומשתכללות, וניתן למצוא היום מכונות קפה חצי אוטומאטיות ואוטומאטיות במפיקות קפה מצוין. בישראל הלכה תרבות הקפה והתפתחה בשנים האחרונות, והיום נמזגות מדי יום כ-2 מיליון כוסות קפה ביום. עם ההתפתחויות בבתי הקפה, יותר ויותר אנשים החלו לרכוש מכונות קפה לבית ולמשרד. אם גם אתם רוצים לשתות קפה במשרד ולהרגיש כאילו אתם יושבים בבית קפה הגיע הזמן להציב מכונת קפה במשרד.
מה הדרך הקלה ביותר להכניס מכונת קפה למשרד?
לא כולם מעוניינים לרכוש מכונת קפה, מכיוון שלרוב מכונת קפה כרוכה בהוצאות גבוהות עבור תיקונים ושירות. כמו כן, במידה שמכונת הקפה שרכשתם לא מתאימה לכם, סביר להניח שתתקשו להיפטר ממנה. הפיתרון לכך הוא השאלה של מכונת קפה. ישנו מגוון של חברות המשאילות מכונות קפה בתמורה להתחייבות לרכוש את החומרים למכונה מהחברה עצמה- פודים, קפסולות, ממתיקים, מלבינים ועוד. בנוסף, החברה המשאילה את מכונת הקפה מספקת גם שירות תיקונים, אולם חשוב לבחון את היקף האחריות ותנאי השירות לפני החתימה על ההסכם.
כמה כוסות קפה שותים במשרד?
האנשים במשרד מתחלקים לרוב לאלו שתמיד יושבים עם כוס קפה לעומת אלו ששותים את כוס הקפה שלהם רק בבוקר, או אחרי ארוחת הצהריים. כך שמספר כוסות הקפה הנמזגות במשרד מתאזנות בין השתיינים הכבדים לקלים. ניתן להעריך כי במשרד קטן שותים כ-15 כוסות ביום, במשרד בינוני כ-40 כוסות ביום, ומשרדים גדולים שותים 50 כוסות קפה ביום לפחות, תלוי במספר האנשים. חשוב להתאים את המכונה שבוחרים להיקף הצריכה של הקפה במשרד, וכמובן להציב את המכונה במקום שיהיה נוח לכולם לגשת ולהכין להם קפה, במהלך כל שעות העבודה.
מהם סוגי הקפה המתאימים למכונה?
לפני שמחליטים על מכונת קפה למשרד, יש להחליט מה סוג הקפה שאתם רוצים. ישנם כמה סוגים של קפה המתאימים למכונות שונות. העיקריים שבהם הם:
- קפה בקפסולות נשמר בואקום מיד לאחר טחינתו, תכונה המשפיעה על טעם הקפה והארומה שלו. בנוסף, קפסולות מאפשרות הכנה נוחה ומהירה של קפה איכותי, הן מבחינת מרקם והן מבחינת טעם. ניתן לרכוש מספר סוגים של קפסולות ולאפשר לכל עובד ליהנות מקפה לפי טעמו.
- קפה טחון רגיש לפגעי התחמצנות, וכן יש צורך במיומנות גבוהה על מנת להכין את הקפה בצורה טובה ואיכותית. בנוסף, האבקה עלולה לגרום ללכלוך, ובסביבת עבודה משותפת זהו נתון בעל חשיבות.
- פולי קפה שלמים מחייבים מכונה עם מטחנה מובנית, וגם כאן נדרשת מיומנות גבוהה לתפעול המכונה. עלותם של פולי הקפה זולה יותר יחסית וטעמן טוב יותר, אולם לרוב מכונות כאלו אינן מתאימות למשרדים.
- פודים השומרים על הקפה בשקיק, בדומה לתה, מתאימים למגוון רחב של מכונות, אולם איכות הקפה נמוכה יותר מזו של הקפה המופק מקפסולות.
- אבקות קפה למכונות אוטומאטיות הן פיתרון נוח וזול אולם לרוב, הטעם של הקפה במיוצר מאבקה אינו משתווה לקפה הנעשה מפולי קפה טחונים ואיכותיים
חברת אמיגו נוסדה בשנת 1987 כספקית קפה ומוצריו לשוק הפרטי ולבתי הקפה. בית הקליה של החברה ממוקם בחיפה במפרץ, חנויות קונספט בחיפה, בתל-אביב ברעננה ובראשון לציון ויש לה מפיצים ברחבי הארץ.
כמתמחה באספרסו, החברה משווקת מכונות קפה אספרסו ביתיות ומקצועיות ממגוון רחב של חברות מהמובחרות ביותר בעולם, כמו סאיקו, גג`יה, רנצ`יליו, נובה סימונלי, סן מרקו ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב