דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לאיפור נכון 

מאת    [ 17/08/2009 ]

מילים במאמר: 842   [ נצפה 7456 פעמים ]

פשוט מהיר וקל כמו להכין חביתה.

לפעמים אנו מתאפרות ע"פ היגיון בריא, לא תמיד ההיגיון הזה נכון לאיפור נכון, הנה כמה טיפים פשוטים בכדי למנוע טעויות נפוצות.

1. כאשר יש לך עיגולים שחורים סביב לעניים, החשיבה הראשונית היא שצריך לכסות את זה עם בסיס בהיר יותר - כאן הטעות. עיגולים שחורים סביב העיניים, עור כהה, יש לכסות בקונסילר בצבע כהה יותר מהצבע סביב העיניים רק כך נביא למחיקה וטשטוש נכון.

2. בכדי להתאים מייק אפ אנו מורחות אותו על תוך פנים הזרוע ( ליד כף היד), בד"כ כדי לא ללכלך את הפנים. זאת הדרך הכי לא נכונה לקנות מייק אפ, אין קשר בין הצבע של היד לפנים, מייק אפ בוחרים ע"י מריחה בין הצוואר לעצמות הלסת (ליד האוזן) אם הוא משתלב ולא רואים אותו אזי שהוא מתאים.

3. איפור זאת דרך נפלאה להדגיש את תווי הפנים, לא אמורים לראות אותו המריחות של צבע, הדגשה של איבר אחד בפנים מספיקה תבחרי בין העיניים, שפתיים או עצמות לחיים, לא הכל ביחד.

4. אם כבר אז כבר, החלטת להתאפר אז עד הסוף, אם את מדגישה עיניים תמרחי ליפגלוס שקוף על השפתיים, אם החלטת להדגיש שפתיים שימי רימל על הריסים, הדגשה של אזור אחד וחוסר התייחסות לאזור האחר כאילו מוחקת אותו, אז שימי לב.

5. גבות - אם את סובלת מגבות דקיקות או עם קרחות ולא רוצה להתעסק עדיין עם איפור קבוע, יש צללית פיגמנט המתאימה לגבות ויכולה להתאים את צבעה לצבע הגבה שלך, כל מאפר שמכבד את עצמו משתמש בצללית הסוג זה לאיפור מקצועי אז גם את יכולה.

6. איילינר נמרח - בדרך כלל השחור או איילינר שלנו נמרח מהלחות של הפנים, כדי למנוע תופעה זו יש צללית שנקראת צללית בסיס, כך שגם אם את לא מעוניינת למרוח צללית צבע על העיניים תוכלי להשתמש בצללית זו המתאימה עצמה לצבע העפעף ומעל למרוח את האיילינר. אם אין לך צללית כזו רצוי ואף אפשר לפדר את העפעף עם מעט פודרה, כך תמנעי לחות הזעה ומריחות מיותרות.

7. מריחת מייק אפ - מלמעלה ללמטה, לכיוון צמיחת השיער, להשתמש בכמות קטנה וככל שתעברי יותר על המריחות כך באותם האזורים המייק אפ ייספג טוב יותר, נקי יותר ובלי כתמים שבד"כ אנו לא רואות אך כל העולם כן.

8. למה פודרה - פודרה גורמת למייק אפ לשבת טוב על הפנים לא לזוז, מקבעת אותו מצוין, אם את מרגישה שפודרה גורמת לפנים שלך להראות כאילו שמת מסכה אז יש שתי אופציות או שמרחת יותר מידיי מייק אפ או ששמת פודרה לא נכון, קחי מברשת פודרה ואם אין לך גם מברשת סומק תעזור, שימי מעט על המברשת ועברי על הפנים כל הפנים בתנועות סיבוביות עד שלא תראי אבקה על האף, זה אומר שגם הפודרה נתקבעה.

9. ברגע שפנים יבשות האיפור רק מדגיש את היובש, קחי את המן בערב לפילינג גרגירים עדין ולמסכת הזנה, ובבוקר מרחי סרום לחויות ואחריו קרם לחות, תשקיעי בעצמך עכשיו תתאמצי פחות אח"כ.

10.עונות השנה - מייק אפ מדהים שהיה לך מצוין בחורף יכול לגרום לך לפצעים בקיץ, כמו בשמים יש ריחות המתאימים לקיץ ולחורף כך גם איפור. בקיץ מתאים איפור על בסיס אבקות ובחורף איפור נוזלי או משחתי.

11. אף - אף ארוך בעל עצם בולטת יש לאפר לאורכו מלמעלה למטה בקונסילר או הייליטר בהיר ובקצהו עם גוון כהה יותר ולטשטש.
אף רחב או צר - אפשר להצר או להרחיב ע"י הגבות!!!, מה זה אומר, גבות רחוקות זו מזו כך האף נראה צר יותר, ולהיפך. אף רחב יש לאפר את צדדיו המייק אפ כהה יותר, לטשטש ולשלב.

12. שפתיים דקות - שרטטי קו של תוחם על קו השפתיים מבחוץ וטשטשי לתוך השפתיים, כך תתקבל צורה עבה יותר של השפתיים, בכל מקרה אם את לא מורחת אודם אז הליפגלוסים הדביקים גורמים לשפתיים להתעבות במקצת נסי אותם.

13. איילינר - עדיף לא למרוח מאשר למרוח עקום, הדרך הטובה ביותר למרוח איילינר שלא יהיה עקום היא בסמוך לקו הריסים, על הקו הטבעי של העין, כשאת מותחת את העין קלות, ישר והצידה.

14. האור הטוב היותר לאיפור הוא אור יום, ומידה ואין אז עדיף תחת אור מנורה צהוב.

15. צלליות - לעיניים שקועות או קטנות רצוי לאפר את החלק הפנימי של העפעף בצבעים בהירים והחלק החיצוני של העפעף בצבעים כהים.
לעיניים בולטות יש להימנע מצבעים בהירים רצוי לאפר את העין עם גוונים כהים בלבד.

16. עיניים קרובות זו לזו - להשתמש בעפרון שחור לעיניים רק בצד החיצוני של העפעף ולמשוך החוצה. עיניים רחוקות זו מזו להשתמש בעיפרון שחור אל תוך הפינה הפנימית של העין עד הסוף.

17. אדמומיות בעור - במקרה של קופרוז או אדמומיות בעור יש פתרון מושלם, קונסילר ירוק, למרוח על המקום האדמומי עם ספוגית ולטשטש, מעלים בצורה מדהימה.

לכל אחת מאיתנו יש איפור בבית בד"כ בכמויות, איפור זה כיף, זה קישוט, זה רעננות, זה טיפוח, זה המהות של להיות ילדה/נערה/אישה, אך לא תמיד אנו יודעות אילו צבעים ואיפור נכון לנו,
ולכן אם מעניין אתכן לדעת קצת יותר, ללמוד להתאפר נכון, לפי עונות, אירועים ולעבודה, עם האיפור שכבר יש לכן בבית, אתן מוזמנות ליצור איתי קשר ואני אגיע אליכן אאפר כל אחת מכן נדבר על הצבעים וההתאמות, נשלול מה שלא מתאים, נשתה קפה עם חברות נצחק ונהנה.
מתאים גם למסיבות רווקות לימי כיף וסתם לישיבה עם חברות.
עם מינימום משתתפות, במחיר סמלי למשתתפת ומתנה מיוחדת ממני למארחת.


אשמח לקבל מכן הערות, שאלות ותגובות,

ריחן לבן
קוסמטיקאית רפואית מוסמכת ומאפרת מקצועית.

ריחן לבן
קוסמטיקאית רפואית מוסמכת ומאפרת מקצועית
מבשרת ציון
050-5708001



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב