דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


(כמעט) כל מה שרצית לדעת על לוח פרסום באינטרנט 

מאת    [ 16/08/2009 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2090 פעמים ]

 מהו לוח פרסום?

לוח פרסום הוא מעין שוק מודרני. כמו השוק, גם לוח פרסום הוא מקום שבו אנשים ועסקים מפרסמים מוצר כלשהו, ובו יכולים הצרכנים - שמחפשים את המוצר - למצוא ולרכוש אותו. כמו השוק, לפעמים ניתן למצוא גם בלוח כמה מוצרים מאותו סוג, ואז יכולים הצרכנים להשוות בין המוצרים ולרכוש את המוצר המתאים להם.

אין גבול, כמעט, למוצרים שאפשר לפרסם ולמצוא באמצעות לוח פרסום חינם : דירות להשכרה ולמכירה, הצעות עבודה, שירותים של בעלי מקצוע, רהיטים, מכוניות, בגדים, כלי אוכל - ובעצם כל מוצר מיד ראשונה או שנייה.

 לוח פרסום באינטרנט ובעיתונות 

עד לאחרונה הופיע לוח הפרסום בדרך כלל בעיתונים, וגם היום מתפרסמים לוחות כאלו. אבל ההתפשטות המהירה של האינטרנט, שכיום הוא מדיום פופולארי ונגיש הרבה יותר מהעיתונות הכתובה, הפכה את לוח הפרסום באינטרנט למקום המרכזי בו ניתן לפרסם ולמצוא מוצרים מכל הסוגים. האינטרנט הוא, במילים פשוטות, השוק המרכזי של ימינו.

 יתרונותיו של לוח פרסום חינם באינטרנט

מלבד הפופולאריות האדירה של האינטרנט, לפרסום וקנייה באמצעות לוח באינטרנט יש מספר יתרונות בולטים נוספים על פני פרסום וקנייה בכל מקום אחר.

  • קודם כל, לוח פרסום באינטרנט מתעדכן כל הזמן, ולא רק פעם בשבוע כמו בעיתון. כך הוא מאפשר לדעת אילו הצעות חדשות נוספו ואילו הצעות כבר לא רלוונטיות. אין כבר צורך לבזבז שיחות טלפון שנענות בתשובה הכל-כך מוכרת "זה כבר לא רלוונטי" - מה גם שחלק ניכר מהתקשורת בין המפרסמים לצרכנים מתבצעת בחינם, דרך הדואר האלקטרוני.
  • שנית, קל הרבה יותר לחפש מוצרים והצעות באינטרנט, למשל באמצעות הקלדת מילות מפתח, מאשר לנבור בעיתונים עד שמוצאים את המוצר המבוקש. לכן גם קל הרבה יותר להשוות בין מוצרים דומים ולבחור את הזול או הטוב מביניהם.
  • בנוסף, לוח באינטרנט יכול להכיל מידע רב יותר מכל עיתון, גם מבחינת כמות ההצעות והמוצרים שהוא מפרסם וגם מבחינת המידע שניתן לפרסם במסגרתו על כל מוצר - למשל צילום שלו. כך נמנעים פערי מידע בין המפרסם לצרכן, שנפוצים במקומות פרסום אחרים.
  • ולבסוף, אולי הטיעון המנצח לזכות לוח הפרסום באינטרנט: הפרסום בו זול הרבה יותר מכל מדיום אחר. הוא זול יותר מפרסום בלוח בעיתון, זול הרבה יותר מפרסום בטלוויזיה או ברדיו וזול יותר גם מפרסום באתר אינטרנט שאיננו לוח פרסום, למשל באמצעות באנר. המחיר הזול של הפרסום בלוח באינטרנט מוזיל גם, באופן טבעי, את מחיר המוצר הנמכר. הסיבה לכך היא העדר תשלומים הנובעים מפערי תיווך, שבמקרים אחרים משולמים לעיתון, לטלוויזיה, לרדיו או לאתר בו מופיע הבאנר.

 

 מהם השימושים הנפוצים של לוח פרסום באינטרנט?

כאמור, לוח פרסום חינם באינטרנט משמש לפרסום ומכירה של כל המוצרים הקיימים. עם זאת, בולטים לוחות המוקדשים לקנייה ומכירה של מוצרי יד שנייה, כגון לוחות רכב, ושל לוחות למסירה בחינם של מוצרים זולים שאין למוסרים צורך בהם, למשל רהיטים. כמו כן, בולטים במיוחד לוחות באינטרנט שבהם מפורסמות משרות פנויות. במקרים אלו ואחרים החליף לוח הפרסום באינטרנט, כמעט לחלוטין, את הלוח הישן בעיתונים, ונראה שהמגמה רק תלך ותגבר בשנים הקרובות, לאור המשך התפשטותו של האינטרנט.

    

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב