דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית רכב מהשכרה 

מאת    [ 16/08/2009 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 6594 פעמים ]

קניית רכב מהשכרה - לשקט הנפשי שלנו

קניית רכב מהשכרה, היא המסקנה שתגיעו אליה לאחר שתחליטו על קניית רכב יד שנייה. קניית רכב יד שנייה היא ללא ספק אחת ההחלטות החשובות והמשמעותיות ביותר שתקבלו בתקופה הקרובה ושתשפיע על חייכם במהלך השנים הקרובות, הן מבחינת הזמן שתאלצו להשקיע והן מבחינת הכסף שממנו תאלצו להיפרד עבור תחזוקת רכב שנמצא כבר כמה שנים על הכביש.

כולנו מכירים את הלילות הלבנים והמחשבות שמתרוצצות בראשנו אחרי שעברנו על אתרי מכירת רכבים ומוספי העיתון, שיחות טלפון עם אדם שמוכן להישבע שהאוטו "עשר", רק שאין לו ממש זמן לקחת את האוטו לבדיקה "ואם אתה רוצה אותו, אז תבוא עכשיו", סוחרי מכוניות שמתחזים למוכרים פרטיים, מאיפה יגיע סכום הכסף המזומן למועד העברת הבעלות בבנק הדואר ולמה באמת לא ללכת על קניית רכב מהשכרה?

קניית רכב מהשכרה, קניית רכב מליסינג ובעצם כל עסקת קניית רכב יד שנייה מחברת תמיר מכירת רכב, מעניקה לכם שקט נפשי מלא, שכן את רכבכם החדש, תוכלו לבחור ממגוון רחב של סוגי רכבים, דגמים וצבעים שונים, ללא הצורך לטלפן ולברר פרטים על רכבים במדורי מכירת רכבים, ובוודאי שתחסכו מעצמכם את הריצות בין המוכרים כדי למצוא את סוג הרכב המבוקש.

קניית רכב מהשכרה - כל היתרונות

קניית רכב מחברת השכרת רכב מאפשרת לכם להתקדם לרכב שמור היטב שאינו סובל מהזנחה של בעל הרכב הפרטי. הרכב מטופל ברמה שללא ספק עולה על כל רמת תחזוקת רכב ע"י אדם פרטי. כל הרכבים מטופלים בזמן, בקילומטראז' הנדרש, ע"פ הוראות יצרן ובמוסכים המורשים ועל כך יעיד ספר הרכב אשר מנוהל בצורה מקיפה ואמינה, ומבטיח לכם שקיפות מלאה בכל הנוגע לטיפולים שעבר הרכב ולחלפים שהותקנו בו, בין אם מדובר על טיפול עשרת אלפים שיגרתי או על בעיה ייחודית בבלמים, הכל מתועד ומדווח בספר הרכב. אך אין זה היתרון היחיד של קניית רכב מהשכרה.

קניית רכב מהשכרה מבטיחה לכם שאתם יודעים בדיוק ממי אתם קונים את הרכב, תמיר מכירת רכב היא חברה מוכרת ואמינה בשוק ומבטיחה לכם אחריות מלאה לפגמים שיימצאו ברכב לאחר רכישתו ומספקת ייעוץ מקצועי לגבי הרכב. כמו כן, תמיר מכירת רכב מבטיחה לכם שאתם מוגנים ממקרים בהם הרכב גנוב, נמצא תחת צו עיקול ואפילו מתאונות סמויות שעבר הרכב, זאת בניגוד למצב של קניית רכב מאדם פרטי, שאחרי העברת הבעלות יכחיש הכל וייעלם.

קניית רכב מהשכרה מבטיחה לכם שתשלמו עבור הרכב מחיר נמוך ממחיר השוק, דרך המאפשרת לכם לרכוש רכב חדש יחסית במחיר הגיוני, ובמקרה שבו תתקשו לעמוד במחיר הרכב תוכלו לפרוס את התשלום עבורו במגוון רחב של הסדרי תשלומים נוחים מאד, באמצעות אשראי וללא ריבית, עובדה המאפשרת לכם, אם תרצו להתקדם לשנתון חדש יותר, או לסוג רכב אחר מזה שהייתם יכולים לרכוש מאדם פרטי במזומן. קניית רכב מהשכרה מחברת תמיר מכירת רכב מבטיחה לכם שקט נפשי בעת קניית רכב, חוסכת לכם כסף ומלווה אתכם בכל נושא גם לאחר ביצוע הרכישה.

תמיר מכירת רכב מעמידה למכירה צי רכבים מתוחזקים. ניתן להכנס לאתר מכירת רכבים בכתובת tamir-cars.co.il ולעיין בדגמים המוצעים למכירה כעת וכן לקבל מידע שימושי על קניית רכבים בפורטל רכב.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב