דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים וקצת היסטוריה 

מאת    [ 16/08/2009 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 3834 פעמים ]

הסוגיה מטבחים, הנידונה כיום בפורומים נרחבים כל כך איננה סוגיה עתיקת יומין. בתקופת ימי הביניים ובכל התקופות שקדמו לה, לא היווה המטבח אלא תנור לבנים גדול במרכז חדר קטן ומקורה סמוך לחצר.
התפתחות התנורים ומערכות הצנרת והביוב עם תקופת המהפכה התעשייתית הכתה שורשים למושג: "מטבח" שהתחיל להפריח ניצה עם תחילת המאה ה-20. עד שכיום תעשיית מטבחים מהווה תחום פורה ורחב בפני עצמו.

מעצבים לך מטבח

עיצוב מטבחים, תחום המעסיק כיום כל עקרת בית בכל בית אב בעולם המערבי, צובר תאוצה ההולכת וגדלה בשנים האחרונות. בעלי המקצוע עומדים לרשותנו עם שפע רעיונות יצירתיים העונים על צרכיו המתחדשים של העולם המתקדם בקצב נענועי המיקסר. למעצבי מטבחים אולמות תצוגה מרהיבים ביופיים המעניקים לצרכן אפשרות קלה ונעימה לבחון את צרכיו מול היצע הפתרונות על מנת לבנות לעצמו תוכנית מותאמת אישית לחיים קלים וחוויתיים יותר במטבחו הפרטי.

עצות מין המטבח

החלטתם שהמטבח שלכם ישן והגיע הזמו לשדרג? הארונות כבר קצת שבורים, השיש מתפורר? או שסתם כך המטבח בבתי השכנים כבר נראה לכם ירוק יותר? אל תהיו פזיזים, בדקו היטב את כל האופציות המוצעות בפניכם, לכו לראות מטבחים בבתי ידידים- יש להם הרבה מה לומר לכם- ואין חכם כבעל הניסיון. שימו לב! יש הרבה לאן להיסחף והרבה ממה להתבלבל.. היו זהירים.
באופן כללי קיימים 2 מסלולים לעיצוב מטבחים, תוכלו לבחור באפשרות המתאימה לכם, לפי הכיס, לפי המטבח הנוכחי, או לפי מטבח החלומות העתידי שלכם.

מטבחים - מתחילים מאפס

האפשרות הראשונה שעומדת בפניכם היא: עיצוב מטבחים מההתחלה, כלומר: אתם הורסים את המטבח הישן והחביב(?), ובונים חדש תחתיו, היתרון הגדול באפשרות הזו הוא כמובן- מטבח חדש לחלוטין, בו כל מילימטר מותאם לצרכיכם ולטעמכם האישי. תוכלו לבחור בצבעים האהובים עליכם, בסוג השיש המועדף עליכם, ובגודל הכיור המתאים לכם, תוכלו גם לאבזר את המטבח על ארונותיו בשפע ההתקנים המצוי כיום לבחירתכם ללא בעיות אי התאמה. החיסרון הוא כמובן- המחיר. מטבחים חדשים כרוכים בעלויות כספיות שיודעים איפה הם מתחילות אך לא תמיד היכן הן מסתימות.

מטבחים מתחדשים

האפשרות השנייה שהיא משום מה פופולארית פחות היא: חידוש מטבחים. חידוש מטבח הוא נתינת אפקט חדיש למטבח למרות שבעצם "השלד" נשאר ישן באמצעות "פטנטים" שונים. בחידוש המטבח יחליפו לכם לדוגמא, את הדלתות שעל גבי הארונות, יחליפו ידיות, יוסיפו אביזרים חדשים ויצבעו מחדש.
היתרון הגדול של המסלול הזה הוא חסרונו הגדול של ה"שדרוג מאפס" כלומר: המחיר. חידוש מטבחים עשוי לחסוך כ-70% מהעלויות עבור מטבח שעשוי להראות כחדש.
החיסרון הוא כמובן העובדה,שבשיטה זו לא הכול ניתן לשינוי. המסלול יתקשה, למשל, לספק את צרכיה של אישה שאינה מחבבת את סוג העץ או את צורת השיש שלה...

ולסיכום, "אל תסתכל בקנקן אלא בנה שיש בו": יש מטבח ישן מלא ניחוחות ערבים, ויש חדש שאפילו "ישן" אין בו.. אז בהצלחה לכולם, גם עם הקנקן וגם עם תוכנו..



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב