דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות הגבר האמיתי שנשים רוצות 

מאת    [ 21/08/2006 ]

מילים במאמר: 992   [ נצפה 7290 פעמים ]

בחורות צעירות נמשכות לגברים מבוגרים יותר. אחרות קוראות לו "גבר עם עמוד שדרה", ויש כאלה שפשוט רוצות "גבר אמיתי". כל אלה הם אחד, אני קורא לו "גבר בעל אישיות מגובשת". בסופו של דבר, כל גבר צריך להפוך לכזה, אבל חלק נתקעים בשלב הילדות הלא החלטית, חלק מלאי תסביכים ופחדים שרכשו במהלך ההתבגרות וחלק פשוט עדיין לא הגיעו לשם, אבל הם בהחלט בדרך.

מיהו הגבר בעל האישיות המגובשת?
גבר עם אישיות מגובשת, הוא אדם שגיבש את העקרונות לפיהם הוא חי. יש לו סולם עדיפויות וערכים לפיהם חייו מתנהלים והוא לעולם לא יוותר על עליהם לטובת ערכים של מישהו אחר. אם משהו לא מתאים לו ונוגד את העקרונות האישיים שלו, הוא לא מקבל את זה.
כל פעולה שלו נובעת מהדרך בה הוא רואה את העולם. אם הוא עושה משהו, הוא עושה זאת כי ככה לדעתו נכון לעשות. הוא בעצמו לעולם לא יחפש אישור על הפעולות שלו. מבחינתו, אם למישהו יהיה מה להעיר, הוא יעיר זאת.
הוא לא מנסה להתחבר לעקרונות ולערכים של מישהו אחר, הרי הוא כבר גיבש לעצמו את הדרך בה הוא רואה את העולם. אחרים דווקא כן מנסים להתאים את עצמם אליו, לערכים ולדרך החיים שלו, כדי לנסות להתחבב עליו.
הוא לא מחפש הצדקה למה שהוא עושה. מי שמחפש הצדקה בכל דבר, הוא מישהו שעדיין לא גיבש לעצמו נקודת מבט איתנה ולכן מחפש הצדקה חיצונית כדי להיות בטוח שפעולותיו נכונות.

בזמן האחרון אני נתקל בהרבה גברים, אנשים שהשיגו הרבה מאוד בתחומי חיים השונים, אבל עם נשים חסרה להם אותה הגבריות והאישיות המגובשת. הם כמו סוג של ג'לי נוזלי שמנסה להתאים את עצמו לכל מצב. חסר להם הביטחון בדרך הפעולה שלהם, הם כאילו לא בטוחים שהדבר שהם חושבים לעשות, זה הדבר הנכון. אין להם עמדה אישית ויציבה משל עצמם. נשים בדרך כלל נרתעות מגברים כאלה, כי לידם הן מתחילות להרגיש בתפקיד הגבר שצריך להחליט החלטות ולקבוע דברים. למרות הפמניסטיות השוררת, אישה עדיין רוצה וצריכה להישאר אישה, כאשר הגבר שלידה אמור להוות לה עמוד שידרה, ביטחון החלטיות ודאגה לכל פרט קטן.

איך להראות אישיות מגובשת ולהיות גבר אמיתי

בחר את הדרך שלך ואל תוותר עליה לעולם
אתה צריך לדעת איך אתה רוצה את החיים שלך, את היום יום שלך, את הנשים שלך ואת היחס שלהן כלפיך. תהיה כנה עם עצמך ואל תוותר על מה שאתה רוצה. אם מופיע משהו שדורש ממך לוותר על החיים שלך כמו שאתה רוצה אותם, דחה אותו. אם מישהי מתחילה להתייחס אליך בדרך שאתה לא מוכן לקבל, זרוק אותה. כל דבר שעבורו אתה צריך לוותר על היקר לך מכל, החיים שלך כמו שאתה רוצה אותם, לא שווה את זה.

צריכה להיות לך דעה אישית בכל אשר אתה עושה
תמיד תקבל החלטות על סמך ראיית העולם האישית שלך. כאשר אתה רוצה לעשות משהו, אתה עושה זאת. אתה לא צריך לחשוב האם אחרים יקבלו זאת או לא. אלה החיים שלך והדרך בה אתה הולך. אחרים יכולים להצטרף אליך, אבל אתה לא תוותר על הדרך שלך, כדי שלמישהו אחר יהיה יותר נוח להיות לידך.

פעל כמו שאתה רוצה, אל תחפש אישורים ואל תתנצל
נתקלתי באנשים שמחפשים אישור לפעולות שלהם. חלק מחפשים אישור לאחר הפעולה, מסתכלים על התגובה של הבחורה כדי לראות איך היא קיבלה את זה ולהתנצל במקרה הצורך. חלק אחר של האנשים מכריזים לבחורה על מה שהם הולכים לעשות, כדי לקבל את האישור שלה לעשות זאת. אולי רק אז, הם סוף סוף מעיזים.
תשכח מזה!
אם אתה רוצה לגשת ולהכיר בחורה בדרך שלך, עשה זאת. אם אתה רוצה לדבר איתה בצורה מסויימת, דבר כך. כי זה אתה וזאת דרך החיים שלך.

אל תבקש אישור לעשות את מה שאתה רוצה, פשוט עשה זאת
אל תשאל אותה אם היא פנוייה בערב או האם היא רוצה להיפגש איתך, אל תבקש אישור להזמין אותה. במקום זאת, עשה זאת ישירות. תגיד לבחורה "אני רוצה שתאכלי איתי היום ארוחת ערב".
קודם כל אתה פועל בשביל עצמך ועושה את מה שאתה רוצה בשביל עצמך. כאשר אתה מבקש אישורים, אתה בעצם אומר "אני מוכן לוותר על הדרך שלי, רק תגידי לי איך את רוצה שאני אעשה זאת כדי שאת תהיי מרוצה". אתה בעצם מודיע שאתה לא גבר יותר, שעכשיו היא לוקחת את הפיקוד. נראה לך שמישהי רוצה גבר כזה?

לעולם אל תתרץ את עצמך ואל תסביר למה אתה עושה את מה שאתה עושה. יש רק סיבה אחת שאתה עושה זאת - כי זאת דרך החיים שלך. כל סיבה אחרת, הינה רצון להיראות טוב בפני אחרים ולקבל מהם אישור שהם מסכימים עם הדרך שלך.

כאשר אתה הולך בדרך שלך ללא התנצלויות ותירוצים, יש לך כח אדיר בידיים!

אכפת לך
את המילים "לא אכפת לי", תוציא מהלקסיקון שלך. צריך להיות אכפת לך מהכל. אם היא מציעה לך משהו, אתה צריך לדעת בוודאות אם אתה רוצה את זה או לא. אחרת אתה נראה כמו מישהו שלא סגור על מה הוא רוצה מהחיים שלו.

המילה שלך היא חוק
כל מה שאתה אומר חייב להיות חוק, קודם כל בשבילך. אתה לא זורק מילים באוויר, אין בזה שום כח. אם אמרת שתעשה משהו, אתה חייב לבצע זאת.
כאשר במהלך דייט אני אומר למישהי משדברת עם החברים שלה בטלפון "לא מקובל עלי שאת תעשי שיחות טלפון עם חברים שלך כשאת איתי בדייט, אם זה לא משהו קריטי", אני אסתובב ואעזוב אם היא תמשיך לעשות זאת. אם אמרת שתעשה משהו בתגובה להתנהגות מסויימת שלה, אתה חייב לעשות זאת במידה והיא התנהגה כך. גם אם זה לא נעים ואתה מעדיף לנסות לשכנע אותה עוד קצת לא לחזור על ההתנהגות. אם אתה לא בטוח שתוכל לעשות משהו, אל תבטיח זאת. אין הבטחות לשווא. למילה שלך צריך להיות כח. אין מילים באוויר.

אל תחשוב עבור אנשים אחרים
אתה לא קורא מחשבות ולא מסוגל לדעת מה אנשים אחרים רוצים ואיך הם רוצים זאת.
אל תחשוב בשבילה, היא עושה זאת מצויין. אל תנסה לחשב את הרצונות שלה, אתה לא יכול לעשות זאת. פשוט תגיד לה את ההחלטות שלך, אם משהו לא יתאים לה, היא תגיד לך.
תחשוב רק עבור עצמך, על מה שאתה רוצה ועל איך שאתה רוצה זאת.

לכל דבר יש גבולות וצריך לדעת להרגיש אותם ולא לעבור אותם.
כל עוד עקרונות אלה משמשים אותך ולא פוגעים באחרים, תשתמש בזה. הגישה שהצגתי לא אמורה לפגוע באחרים אלא לשרת אותך.
אם אתה מגיע לזה שאתה מתחיל לפגוע באחרים, תתחיל לחשוב איפה הגזמת.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב