דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחן כתיבה לבית ספר 

מאת    [ 15/08/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 8891 פעמים ]

שולחן כתיבה יכול לעלות כמה אלפי שקלים וכנ"ל מיטה חדשה לילד, וחדר ילדים מושלם כולל מיטה, שולחן כתיבה, ספריה וארון יעלו המון כסף, יכולים לחצות בשקט את גבול ה 10,000 שקלים. מה עושים? אלו חנויות רהיטי ילדים קיימות, אלו מבצעים הן מציעות על שולחן כתיבה, מיטה או ארון לילדים? איפה אפשר למצוא שולחן כתיבה זול לילדים לשנת הלימודים? ומתי אפשר לשלב בין חנויות שונות ולחסוך כסף וגם: כמה כסף נצטרך לשלם על עץ מלא? להלן מדריך להורה המבולבל הרוכש שולחן כתיבה לכתה א :
1. שולחן כתיבה מעץ מלא יכול לעלות 2000 ועד כמה אלפי שקלים. תוספות לעיצוב יכללו ידיות שונות מהסטנדרט, צביעה בצבע אטום, מידות שולחן גדולות וכדומה.
2. כדאי לקחת בחשבון שאל שולחן כתיבה צריך בדרך כלל גם להוסיף כסא, אם קניתם אותו מעץ מלא וודאי הוצאתם כסף רב רק עבור הכסא, אבל למעשה אפשר להוציא פחות כסף ולקנות כסא נוח במיוחד, כסא מרופד לילדים, עם גלגלים או בלי, בעיצוב מדליק ולא בהרבה כסף בחנויות הציוד המשרדי, בהום סנטר, אייס או איקאה.
3. להלן השוואת מחירים קצרה בין שולחנות כתיבה לילדים לקראת בית ספר.
עצמלה: שולחן כתיבה לילד החל מ 1499 ש"ח, מבצע של שולחן כתיבה + כוורת תלויה ב 1695 ש"ח. המחירים כוללים את צבעי הבסיס המוגדרים לכל שולחן ואינם מגיעים עם תוספות, למשל "סרגל" (סט מגירות קטן שמונח על השולחן) וכן אינם כוללים משלוח. עצמלה מציעה גם מבצע "חדר קומפלט" הכולל מיטה, שולחן כתיבה, כוורת , ארון לחדר ילדים במחיר 5,995 שקלים. לרשת יש גם מבצעים נוספים שכדאי לבדוק, והמון המון עיצובים, גוונים, שילובים ורעיונות מדליקים.
איקאה: שולחנות כתיבה בגדלים שונים, החל מ כ 500 שקלים לשולחן, אפשר להשיג שולחן בגוון לבן שמתאים לכל חדר ילדים כמעט, ולא עולה הרבה כסף . יתרון נוסף: לשולחן כזה קל לחבר רהיטים נוספים, לעשות שילובים של מיטה, כוורת וכדומה וכך לחסוך כסף, הלבן של איקאה הולך כמעט עם הכל. כוורות של איקאה לחדר ילדים אף הן זולות יחסית. החל מכ 250 ש"ח, זהות בגודלן לכוורות או ספריות שנמכרות בחנויות רהיטי ילדים מעל 1000 שקלים.
רהיטי דורון: מציעים חדר ילדים ב 2,250 שקלים הכולל: מערכת כתיבה, מיטה ומזרן, ארון 2 דלתות. מבצע שיכול לחסוך לכם כסף, רהיטי דורון מציעים רהיטים בעיצובים יפים ומגוונים, במיוחד יחסית למחיר. למעשה, היה קשה למצוא להם מתחרים ברמת המחיר.
שולחן כתיבה "אביב" של רהיטי דורון כולל מבצע, 999 ש"ח עבור שולחן כתיבה, שידת 3 מגירות ניידת וכוורת תלייה.
לילדים קטנים כדאי להוסיף משטח פלסטיק שקוף שאפשר להניח על גבי השולחן אחרת השולחן שעלה לכם כל כך הרבה כסף השקעה יתמלא במהרה בקישקושים של טושים ועטים שלא יורדים. שנה טובה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב