דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספריות להפצת מאמרים ככלי לשיווק באינטרנט 

מאת    [ 25/08/2005 ]

מילים במאמר: 886   [ נצפה 7778 פעמים ]

מאמר זה יציג את מודל ספריות המאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט, ויעמוד על היתרונות השונים הגלומים בשימוש בספריות אלו לכותבי המאמרים ולמוציאים לאור משתמשי התכנים.


אז מהן בעצם ספריות מאמרים לשימוש חופשי?
ספריות מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט הינן בעצם מקום מפגש של כותבי תוכן מצד אחד, ומפיצי תוכן ברשת האינטרנט מצד שני. ספריית המאמרים המיקצועית משמשת כזירה אלקטרונית שבה יכולים כותבי מאמרים להפגין את כישוריהם המיקצועיים, לספק אינפורמציה שימושית, ובתמורה לזכות בהכרה ותנועה מפולחת של מבקרים המחפשים מידע מיקצועי נוסף לאתר האינטרנט שלהם. מפיצי התכנים והמוציאים לאור נהנים מצידם מתכנים איכותיים ללא תשלום, תמורת מתן קרדיט מיקצועי (קישור) לכותבי המאמרים.


מהו הצורך עליו באו לענות ספריות המאמרים לשימוש חופשי?
רשת האינטרנט הינה מפלצת זוללת תכנים אשר איננה יודעת שובע, תוכן טרי ועדכני הינו "הדלק האמיתי" של כל תעשיית המידע, וכל מנועי החיפוש הקיימים כיום בעולם בנויים בצורה המאפשרת להם לאתר תכנים חדשים במהירות, לנתח את איכותם ומידת עדכניותם, ולהציגם במהירות לקהל הגולשים. תוכן הכתוב היטב הופך בדרך כלל למקור אינפורמציה אמין ואלמותי הנהנה מחשיפה ממוקדת לאורך זמן. במונחים של פירסום מדובר למעשה בקמפיין מתמשך ללא עלות ממשית מלבד הזמן הנדרש לכתיבת המאמר עצמו.

מהם היתרונות הגלומים בשימוש בספרית מאמרים עבור כותבי המאמרים?

הפצת מאמרים כדרך יעילה וזולה לשיווק באינטרנט:
מנהלי אתרים ומנהלי תוכן מחפשים תמיד תוכן טרי. שימוש בספריות מאמרים מספק לעסק שלך יתרון תחרותי משמעותי.

השגת תנועה מפולחת לאתרך:
מנהלי אתרים ומנהלי תוכן המשתמשים בספריות מאמרים מחפשים תוכן איכותי לאתרם. כאשר המאמרים המיקצועיים שכתבת שכתבת מפורסם באתרים אלה, אתרך יקבל תנועה מוגברת ומפולחת מאותם אתרים העוסקים בתחומים קרובים.

קבלת פניות עסקיות :
גולשים אשר יקראו את המאמר שלך בספריית המאמרים או באתרים אחרים שפרסמו אותו, יעברו משם לאתר שלך ועשויים ליצור אתך קשר להמשך עבודה.

השגת קישורים חד כיווניים:
פירסום מאמרים ברשת האינטרנט הינה דרך מצויינת להשגת קישורים חד-כיווניים לאתר האינטרנט שבבעלותך. קישורים חד כיוונים הינם מצרך נדיר ביותר בתחום קידום האתרים והשפעת קישורים אלו על דירוג אתרך בתוצאות השאילתות במנועי החיפוש הינה רבה ביותר.

שיפור במיקום אתרך במנועי חיפוש:
ככל שתפרסם יותר מאמרים מעניינים ומקוריים, כך תגדל פופולריות הקישורים אל אתרך, קישורים אלו יופיעו לא רק בספריית המאמרים, אלא גם בכל מאמר ומאמר ושיפורסם מחדש ע"י בעלי אתרים שונים ברשת האינטרנט. פירסום מאמריך השונים ברשת האינטרנט תוך מתן קרדיט מתאים לכותב המפנה לאתר האינטרנט הינו בעל השפעה מכרעת על דירוג אתרך במנועי החיפוש השונים.

חשיפה ממוקדת לתכנים שלך בפני מבקרי ספריות המאמרים :
המאמרים שתגיש לספריות המאמרים יפורסמו באופן מיידי לאחר אישורם, מה שיספק לאתרך תנועה ממוקדת של מבקרים המחפשים את השירות או המומחיות שלך, ואשר מבקרים באופן תדיר בספריות המאמרים או מנויים לערוצי ה RSS של ספריות המאמרים.

פרסום חינם :
בעלי אתרים ומנהלי תוכן עשויים לבחור את המאמר שלך לפרסום ברשימות התפוצה שלהם או באתרם, ובכך למעשה יזכו אותך בפרסום חינם לקהל יעד ממוקד.

קבל הכרה כמומחה בתחומך :
הגשת מאמר לספריות מאמרים יזכה אותך בהכרה כמומחה בתחומך, דבר אשר יוסיף ליוקרתיות ולמוניטין שלך, של האתר שלך או של העסק שלך.

עריכה ממויינת באופן ידני:
כל המאמרים המוגשים לספריות מאמרים נבדקים ונבחנים (ברוב ההספריות המקצועיות) באופן ידני לשם ביקורת איכות. דבר זה מקנה מוניטין איכותי הן לספריות המאמרים והן לאתרי הכותבים עצמם.

שימוש מחודש בחומרים קיימים :
במקרה וכבר כתבת סדרת מאמרים מקצועיים ואיכותיים, הגשתם לאתרי ספריות מאמרים תגדיל את סך המאמצים השיווקיים שלך ללא כל השקעה כספית נוספת מצידך.

פריצה לגבולות חדשים:
הגשת מאמרים לאתרי ספריות מאמרים הנה דרך חדשה ואפקטיבית לשיווק העסק שלך. נסה זאת, אחרי הכל - השימוש בספריות מאמרים הינו חינם.

הפחתת עלויות הפרסום המקוון שלך :
אין יותר צורך ברכישת קישורים, וניתן להפחית את תקציבי פרסום במנועי חיפוש - מאמרים רלוונטיים ומדוייקים מפורסמים באתרים השונים לאורך זמן רב.

יצירת שיתופי פעולה :
באמצעות שימוש בספריות מאמרים המהוות את אחת מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר של שיווק באינטרנט, אתה משיג הזדמנויות רבות לשיתופי פעולה שונים הנוצרים בעקבות קריאת המאמרים שלך. זהו הערוץ המודרני ביותר המקיים הלכה למעשה את הפתגם "שלך לחמך על פני המים" . כל שעליך לעשות הוא להגיש מאמרים, ספריית המאמרים תדאג להשגת החשיפה הגדולה ביותר ולהפצת המאמר למירב האתרים הרלוונטיים.

תפוצה מהירה ומיידית :
ספריות המאמרים פועלות במהירות ויעילות. הפצת מאמרים מתרחשת במהירות ויוצרת תןפעות של "כדור שלג" התורם לשיווק האתר בערוצים שונים ומגוונים במקביל.

מהם היתרונות לבעלי אתרי התוכן, המוציאים לאור, ומפרסמי התכנים?
בעלי אתרי התוכן מקבלים אספקה שוטפת וטריה של תכנים מקוריים, חינם. תחזוקת אתר תוכן ברמה גבוהה איננה דבר של מה בכך, קשה עוד יותר אף לתחזק רשימת תפוצה מכובדת ולדאוג שתכיל אינפורמציה שימושית ואיכותית. ע"י שימוש בתכנים מספריות מאמרים יכולים מפרסמי התכנים להשיג תוכן איכותי ללא תשלום תוך כדי מתן קרדיט מתאים לכותבי המאמרים. ספריות מאמרים הפכו זה מכבר לדרך נוחה, מהירה, אמינה, ואיכותית לתחזוקת תכנים בערוצי שיווק שונים.

מהו המודל הכלכלי לספריות המאמרים?
ספריות מאמרים הינן מודל נוסף בנדבך המודלים של WIN-WIN בחסות חברת גוגל. ספריות המאמרים מתפרנסות מחסויות ומשידור מודעות מילים לתוכן (Google Adsense ) בעיקר. כותבי המאמרים מקבלים תנועה מפולחת הניתנת להמרה, ואילו מפרסמי התכנים מקבלים תוכן חינם שבאמצעותו שוב - ניתן לייצר הכנסות מפירסום או שיווק מוצרים.

מהיכן מתחילים?
ספריית המאמרים הרחבה ביותר בשפה העברית, המכילה תחומי עניין רבים ומגוונים היא "מאמרים" ספריית מאמרים זו מנוהלת ע"י הצוות המיקצועי של חברת מורנו'ס - דבר המקנה לה באופן טבעי יתרונות משמעותיים בקידום תכני האתר ברשת. אתם מוזמנים להגיש עוד היום את המאמרים שברשותכם: http://www.articles.co.il

סיכום:
הגשת מאמרים לספריות מאמרים הינה דרך אפקטיבית, יעילה, וזולה לקידום האתר שלכם. רוב האנשים המגישים מאמרים באופן קבוע לספריות השונות מודעים זה מכבר ליתרונות שיטת שיווק זו. ואלו שלא עתידים לגלות זאת בקרוב.

מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס המומחים לשיווק באינטרנט

ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב