דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויות מאתר קלאב מד, צרביניה - גם ברמן, גם גולש 

מאת    [ 11/08/2009 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2642 פעמים ]

השתחררתי מהצבא ב-2006, והחלטתי להסתער על שוק העבודה. חשבתי, שבמקום להיות ליצן בצוות בידור באילת, או סתם מתדלק, עדיף לי לנשום קצת אוויר של חו"ל, ורצוי אוויר קר. מצויד בכרטיס לחופשת סקי באיטליה ובצרפתית שידעתי מהבית, עליתי על מטוס לכיוון אתר סקי בשם צרביניה שבגבול איטליה - שווייץ.

אתר הסקי צרביניה (Cervinia) נהנה ממשטחי השלג הכי טובים שיש בין אתרי הסקי של איטליה, והוא גובל באתר השוויצרי הנפלא עוד יותר – זרמט (Zermatt). ברקע שלו מתנוסס הר Matterhorn – ההר שהוא הסמל של שוקולד טובלרון ושל אולפני הסרטים "פארמונט". צרביניה מלאה במסלולי גלישה רחבים שמתפרשים מעל צמרות העצים ומגיעים עד שווייץ. ככה יוצא שאפשר לגלוש שם לאורך של יותר מ-22 קילומטר! מה שטוב באתר הזה שהוא קלאסי לסנובורד ולגולשים מתחילים – מה שאני הייתי אז. וכמובן – המלון המעולה של קלאב מד.

ככה יצא שבערבים הייתי מברמן בבר של קלאב מד, ובבקרים לומד לגלוש עם מורי בית הספר לסקי של קלאב מד. העבודה כברמן הייתה קשה אבל כיפית, והיא הייתה קצת יותר מלהכין משקאות. הייתי צריך גם לספק בידור נונסטופ ללקוחות במקום, שהיו ברובם צרפתים (עבד מצוין עם הצרפתית שלי!) – לשעשע אותם, לשבת איתם בזמן האוכל, לדאוג להם ובכלל להיות לרשותם עד כמה שניתן. אבל אני לא יכול להתלונן, גם כי ככה יצא לי ללמוד לגלוש יחד איתם, וגם כי כמעט יצא לי מזה משהו מעבר: אני יושב לי יום אחד עם משפחה של איטלקים, ומקשקש איתם על ארוחת ערב. פתאום מופיעה הבת שלהם, פאולה, מהממת כמו שרק איטליה יכולה להמציא, מתיישבת ליד השולחן ומתחילה לנעוץ בי מבטים. מיותר לציין כי מאז היא לא הפסיקה להגיע לבר ולבקש שאערבב לה כל מיני משקאות מיוחדים. הייתה רק בעיה שולית אחת – היא הייתה רק בת 16!... (יכולתי להיות מפוטר על כזה דבר, והפדיחה היא כמו צלקת שתשאר להרבה מאוד זמן).

עוד אחד מהאורחים המעניינים שהתארחו באתר קלאב מד היה הבעלים של יקב שאטו גולן, שוקי שי, ואשתו שוש. שוקי הביא איתו מהארץ את היינות שלו, ואפילו הצליח להלהיב עליהם את המנהלת של קלאב מד (Chef de Vilage).

חוויה משעשעת מאוד זכורה לי מהימים ההם – חוויה שאני בטוח שכל גולש מתחיל עובר. בתחילת קורס הגלישה, המדריך אמר לנו לעלות את ההר בהליכה על הצד כמו רובוטים. אחרי שעה מעייפת כזאת, הוא מסובב אותנו אל המדרון ואומר – "עכשיו!". כולם מסדרים את הרגליים בצורת פיצה ויוצאים לדרך. ואני, איך שאני עושה את הסללום הראשון, אני מוצא את עצמי מתחיל להחליק בלי שליטה במורד. המדריך צועק לי "דוד, תעצור!" ואני צועק חזרה "איך?!" ומתרסק לתוך גדר. אני מתעשת אחרי כמה שניות ומגלה שאני תקוע בגדר, רגל פה ורגל שם. מזל שיצאתי מזה בלי שריטה. ומזל שהייתה שם גדר...

בקיצור ולעניין: מאז אני גולש כל שנה, אבל את החוויה המיוחדת שחוויתי בעבודה ובקורס במלון קלאב מד צרביניה יהיה לי קשה לשכוח. נסיעה טובה! תבלו!

סקי באיטליה

אלפא סקי קלאב - חבילות סקי בהתאמה אישית לאתרי סקי
http://www.alphaskiclub.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב