דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק אתרים - קידום אתרים למתחילים 

מאת    [ 25/08/2005 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 6204 פעמים ]

1. דע את צרכייך - למה אתה רוצה להיות במקום הראשון בתוצאות של גוגל? האם זו תחרות? האם זה המקצוע שלך? בתחרות, אתה יכול לבנות אתר לא מסודר ופשוט. אם אתה עושה זאת כמקצוע ו/או לטובת אתרך הפרטי, זה קצת יותר מורכב. בכל מקרה - דע את צרכייך.

2. תגיות מטה לחיים - נכון, שמעתי כבר 1000 פעם שגוגל לא קורא תגיות מטה. אז מה?! בוא נעשה ניסוי קטן. לך לגוגל ורשום בחיפוש: Fortuno Winnero. בדוק את הכותרות של התוצאות. מאיפה הן מגיעות? עכשיו כנס לאחד האתרים שבמקומות הראשונים. תלחץ על הכפתור הימני של העכבר במקום כלשהו בדף שפתחת ובחר ב - 'view source'. אתה יכול לראות, שהכותרת שבעמוד תוצאות החיפוש היא הכותרת שכתובה בתגיות המטה. זה לא חשוב? האם אתה לא רוצה להיות זה שיקבע מה הכותרת שגוגל יציג כשהלקוח שלך מחפש את השירותים שלך? אני אומרת שכן.

3. תן להם לדעת מה לעזאזל אתה רוצה! - כן, פשוט כפי שזה נשמע. כשסוכן/עכביש של גוגל (או כל מנוע חיפוש אחר) מגיע לאתר שלך, אתה צריך להקל עליו. בלי FLASH (מותר פה ושם חתיכות קטנות של Flash, אבל לא בתור סרגל קבוע ו/או האתר כולו), בלי קישורים בג'אווה סקריפט (הוא לא יודע לקרוא אותם). זה הכל, שמור על פשטות, שמור על מבנה נכון, קשר מכל הדפים שתחת עמוד הבית אל עמוד הבית, תוסיף מפת אתר (והוא ישתמש בה כמורה דרך), כתוב טקסט, כתוב טקסט, כתוב טקסט.

4. תשתמש במילות מפתח, אל תשקר - כן, אתה אכן צריך להשתמש במילות המפתח בכל מקום אפשרי, אבל שמור על כנות. אל תעשה בהן שימוש יתר. גוגל שם לב לדחיסות המילים. אם יש לך מילת מפתח על כל ארבע מילים אחרות..אתה די בטוח בדרך למקום הראשון (בדף ה 65 של התוצאות). אתה צריך לבדוק את הדחיסות ע"י כליי בדיקת דחיסות מקוונים.

5. תחליף קישורים, אל תבקש - דירוג האתר שלך (שאותו אתה יכול למצוע על סרגל הכלים של גוגל או ע"י כליי בדיקה מקוונים) מעודכן פעם ב 3-5 חודשים (אי אפשר להגיד בדיוק מתי זה קורה). הדירוג מחושב ע"י נוסחה לא כל כך מורכבת. כדי לעשות את זה עוד יותר לא כל כך מורכב, אני רק אגיד: תחליף קישורים עם אתרים אחרים. אל תשתמש בטופסי הרשמה של מנועי החיפוש. במקום זה, קישור טוב (טוב = קישור מאתר שעוסק באותו נושא כמוך ו/או קישור מאתר עם ac/gov/org בכתובת שלו ו/או אתר שמהווה אינדקס ידני כמו דימוז) 'יקרא' למנוע החיפוש לאנדקס את האתר שלך מהר יותר. תבקש מאתרים אחרים לקשר אליך ואתה קשר אליהם - תבקש מהם תמיד לקשר אליך עם אותה כתובת URL ואותה כותרת (טקסט מקשר). יש הבדל גדול בין Fortuno Winnero לבין Fortuno home page. בדוגמא הראשונה השתמשתי בקוד הזה: Fortuno Winnero ובשניה בקוד הזה: Fortuno home page תלמד את ההבדלים, אל תעשה טעויות.

6. תזהר ממה שאתה צריך להיזהר - אה? אל תחליף קישורים עם אתרי קזינו ופורנו אלא אם בזה עוסק האתר שלך. אל תשאל למה, פשוט אל. גוגל עלול להעניש אותך.

7. אל תחשוב, תרגיש - אופטימיזציה למנועי חיפוש, קידום ושיווק של אתרים זה עניין של רגש. אתה צריך להקשיב לגוגל, חפש את האתר שלך, תוודא תקינות של ה HTML, תראה מה מתחרייך עושים, אל תהסס לנסות משהו חדש (אחרי שחיפשת ומצאת שאינו מזיק). זכור - הרשימות השחורות של גוגל מחכות לאתר שלך, אל תתן להן סיבה לכך.

TheRaveN:
אני עוסקת בתחום קידום אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש. אתם מוזמנים לבוא לקומונה של קידום אתרים ו אופטימיזציה למנועי חיפוש שבתפוז. בקומונה תוכלו לקרוא, לשתף מידע ולקבל מושג על עולם קידום האתרים.
לכניסה לפורום:
http://www.tapuz.co.il/communa/userCommuna.asp?Communaid=9782



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב