דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בילוי חינם בחופש הגדול 

מאת    [ 08/08/2009 ]

מילים במאמר: 311   [ נצפה 6168 פעמים ]

כדי לחסוך כסף בקיץ עם הילדים, כדאי לאמץ יותר פעילויות בחינם, ולערוך כמה בירורים לגבי מקומות בילוי שלא עולים כסף או אטרקציות לילדים שלא עולות כסף בחופש הגדול. החופש מלא בהזדמנויות לבלות עם הילדים בלי להוציא כסף כגון פעילויות בטבע, מבצעי קד"מ שלא עולים כסף ומספקים בילוי חינם לילדים (מרכזי מבקרים, הופעות וכדומה). חזרו לבקר שוב בקרוב כי יועלו כאן הצעות שונות לבילויים עם הילדים שלא עולים כסף בחופש הגדול וכן פעילויות בשבת שלא עולות כסף, אטרקציות בחינם וכן איך לחסוך כסף אחרי שכבר נכנסנו לכל המקומות הללו...
והנה נפל עלינו מבצע שטראוס החדש יחסית, שמציע כניסה לכל מיני אטרקציות לילדים עד גיל 10 חינם אין כסף בפריסה יפה למדי ברחבי הארץ.
(תמיד צריך לעיין בתקנונים של מבצעים כדי להמנע מהפתעות, ובמקרה של מבצע כזה כדאי בנוסף גם לצלצל לאטרקציה עצמה לוודא שעות פעילות ותקפות המבצע). עליכם לאסוף 8 מכסים של מעדני שטראוס (מתוך רשימה של מעדנים המשתתפים במבצע, ראו בהמשך), שלמים ולהגיע עמם לקופות האטרקציה. עבור 8 מכסים תקבלו כניסה חינם לילד אחד עד גיל 10 לאותו יום בלבד. חובה להציג תעודת זהות עם ספח כדי לוודא את גיל הילדים.
דני, דניאלה, מעדן שטראוס, קינוחי יוגורט, ג'לי שטראוס, מעדן קיץ שטראוס - מעדנים שמשתתפים במבצע. ספרנו כ 30 אטרקציות מסוגים שונים: בעלי חיים, מוזיאונים, מים, משחקיות, מרכז מבקרים, סיור: בית חלומותיי, קיפצובה, אשקלונה, חוות התוכים, מדעתק, לונה גראנד, חווידע במקומות שונים בארץ, חוף צמח, גני חוגה פארקי מים, חי נגב רביבים, חמת גדר, החווה של חווה, נאות קדומים, חוויה תלמודית, רוח הדרומית, פסגות הגולן, מוזיאון מכון המקדש, פעלתון ברחבי הארץ במקומות שונים.
כמו בכל מקום, הנחה זה טוב ויפה, כרטיס בחינם לילדים זה נהדר, אבל כסף אנחנו מוציאים גם כשהכל חינם: אוכל בחוץ, קניות, שתייה וחטיפים וכמובן ארטיקים. אז ארטיקים באמת קצת קשה להביא מהבית אבל שתייה ואוכל קל מאוד, ובוודאי חטיפים וממתקים שבדרך כלל עולים המון כסף במקומות בילוי לילדים. המבצע בתוקף בין התאריכים: 15.7.09-15.9.09 . חופש נעים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב