דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחו''ל בקניונים 

מאת    [ 06/08/2009 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 3078 פעמים ]

עבודה בחו"ל בקניונים

התפשטות הקניונים מארה"ב אל העולם הנה חלק מתופעת הגלובליזציה, אשר הפכו במהרה לאחת ההשקעות הטובות ביותר. הקניונים הם המצאת המאה, מבנה גדול בולט בעל סגנון עיצובי אשר מהווה קומפלקס ענק ומעניק הרגשה של מקום מעורר חושים. הבילוי והקניה בקניון נחשבת בימינו נורמה חברתית אופנתית, המעניקה לנו הרגשת חופש מהמתרחש מחוץ לכותלי הקניון.

הקניון מספק מקום עבודה וקנייה רב גונית של אלפי מוצרים תחת קורת גג אחת ובנוחות: מערכת מיזוג-אוויר, חניה צמודה ומקורה, נוחיות ושמירה ביטחונית. הוגי עבודה בחו"ל בעגלות השתמשו במוטיבים הפסיכולוגיים הטבועים בקניון, אשר הקניון מהווה מקום המעורר גירויים חדשים ורצונות שלא היו להם טרם בואם למקום זה. בהוויה זו של עבודה בחו"ל בעגלות נבנו עמדות מכירה ועוצבו באופן המעורר את היצרים של הלקוח ומזמינם לקנות את המוצר שכל כך יכול לתרום להם.

לנוכח הנוחות שיש בקניונים פותח הענף של עבודה בחו"ל בעגלות. הקניון שמראש קיימת בו אווירה של קניות מקל על העובד למכור את המוצר ולפתח יחסים חוזרים עם לקוחות מרוצים. המוצרים הנמכרים על גבי עגלות ניתן למצוא מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, תכשיטים, צעצועים, אביזרי נוי ועוד אשר לרוב מתאימים לכל עונה ועונים על צורכי הלקוחות לאורך כל השנה.

חברות התעסוקה המובילות בתחום עבודה בחו"ל בעגלות מתקיימות הכשרה מסיבית לפני תחילת העבודה, הכוללת היכרות עם המוצרים, הדגמה ולימוד טכניקות שיווק. לצד הנוחות וההדרכה המקצועית עבודה בחו"ל בעגלות נחשבת לעבודה אתגרית המצריכה עמידה על הרגליים במשך שעות ארוכות, סבלנות רבה וכישורי שכנוע ומכירה גבוהים. ההצלחה תלויה גם במועמד אשר ככל שהמוטיבציה תהיה יותר גבוהה, כך גם הדרך להצלחה תהיה מהירה יותר.

עבודה בחו"ל בעגלות נחשבת לעבודה מבוקשת ורווחית בקרב צעירים. תחום העבודה רחב שמתאים לרוב סוגי האנשים, התאימו את סוג העבודה ליכולתכם או לאישיות שלכם. בדקו על המקום וסוג העבודה לפני שאתם מחליטים לנסוע בדקו מספר אופציות ומה כל חברה מציעה לכם, היעזרו בניסיון של חברים לגבי עבודה בעגלות והאמינו בעצמכם. כדי לעזור לכם להתמקד בפרטים הקטנים להלן רשימה שתבחין בין מרכיבי עבודה בחו"ל בעגלות:

מוצר - האמצעי שיוביל אותך למטרה, בדוק כי אתה מאמין בו ומתחבר אליו, מוצר שדורש הסבר או שכנוע, מוצר המוכר את עצמו, מוצר יקר או זול.

מיקום העבודה - פרמטר חשוב באווירת קניות, כמו שנאמר על מקומות פחות אטרקטיביים משנה מקום משנה מזל, על כן בדקו את היתרונות והחסרות בעיר גדולה או עירה קטנה, מקום קבוע או מקום משתנה.

סוג הכנסה - המטרה שלשמה התכנסנו היא עשיית כסף ובגדול על כן יש צורך לוודא כי אכן תגשימו את חלומכם באמצעות שכר יומי, שעתי, אחוזים, בונוסים.



אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo המעסיקה מאות צעירים מידי שנה במסגרת של עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת ומעודדת על ידי תמריצים, מענק עבודה מועדפת, סידור עבודה חוקית בחו"ל וכל הנדרש לטובת עבודה בעגלות. בקרו בכתובת: www.virgo.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב