דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס מאמנים - אומנויות לחימה 

מאת    [ 06/08/2009 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3320 פעמים ]

חשיבותו של קורס מאמנים    

קורס מאמנים הינו סוג של פיתוח מפקדים ומחנכים של דור עתיד. דמיינו עולם בו מורי אומנויות הלחימה לא היו מחנכים את הדור החדש והצעיר לנהוג באיפוק ואחריות בידע החדש שהופך ויהפוך אותם לכלי נשק מהלכים. קורס מאמנים באומנויות לחימה יהפוך אתכם למורים ומחנכי נפשות התלמידים שעתידים להגיע אליכם.

   מה קורס מאמנים ומדריכים כולל?

 סמסטר א' של קורס מאמנים:

קורס מאמנים לימודים עיוניים: לימודי אנטומיה ופיזיולוגיה מעמיקים. ככל שתטיבו לדעת את הגוף ומגבלותיו כמו את דרך פיתוחו כך תטיבו עם עצמכם ועם התלמידים שלכם. תורת האימון חלק א' ואימון הילדים חלק א': ישנו שוני גדול בשוני בין מבוגר לילד שגופו עדיין בשלבי התפתחות ואימון לא נכון ולא זהיר עלול לגרום בעיות התפתחותיות חמורות ביותר.  

קורס מאמנים לימודים ענפיים:

קורס מאמנים יכשיר את המיומנות האישית שלכם וילמד אתכם את תורות הענפים השונים והספציפי בו תבחרו להתמקצע. הכרת האני, גופכם, הוא המקום בו הכל יחל. הטיבו להכיר את גופכם ופתחו את המיומנות שלכם כמו שלבטח אתם כבר יודעים.  

סמסטר ב' וג' של קורס מאמנים:

קורס מאמנים לימודים עיוניים: תורת האימון חלק ב': הכרה מעמיקה יותר של טכניקות האימון השונות פיתוחו של כל חניך של קורס מאמנים כמחנך. לימודי פציעות ספורט, הכרה בסוגי הפציעות בשילוב של לימודי הפיזיולוגיה שערכתם בסמסטר א'. תורת התנועה: קורס מאמנים יעמיק את ידיעותיכם בהכרה ובהבנה של תנועות שונות העובדות על קבוצות שרירים שונים. בעזרת לימוד זה תוכלו להטיב את תנועותיכם באומנויות לחימה כמו גם פיתוח הגוף והחלק הספציפי הנ"ל.

פסיכולוגיה של הספורט: פסיכולוגיה וספורט כבר הוכח שהולכים יחד במיוחד באומנויות לחימה. חיזוק האני הפנימי והצד המנטאלי הינה תרומה פסיכולוגית רבה מאוד לחיבור הסופי של הגוף והנפש למאמן.

קורס מאמנים ותזונה לספורטאים: אילו תרכובות עוזרות לפיתוח ולבנייה של הגוף, אילו מאכלים יזין את הגוף כך שנתחזק ולא נגרום נזק לשרירים. תזונה נכונה תהווה מכשול רציני בדרכו של כל ספורטאי או תתרום להצלחתו ולהתפתחותו האישית.  

קורס מאמנים ייתן לכל קורסיסט בדרכו לתואר מאמן באומנויות לחימה את ההתנסות באימון בהיקף של לפחות 80 שעות בסמסטר ב' ו-ג'. כאשר אותם אימונים יעברו תחת פיקוח של עין משגיחה ומלמדת.

קורס מאמנים יקבל ללימודים בעלי חגורות שחורות עם תעודות מדריך אשר חייבת להיות ממקור מוסמך, או ייתן אפשרות לעשיית תואר משולב של מדריך ומאמן, התעודה יכולה להיות בכל ענפי אומנויות הלחימה, קרב מגע, קרב מגן וכו'. וכמובן ראיון אישי לבדיקת הידע והרמה האישית.

קורס מאמנים זה יזכה אתכם בתעודה בהתאם לחוק הספורט, תעודה מוכרת על ידי איגוד הספורט, משרד החינוך והארגון הבינ"ל לאומנויות לחימה ((JKF - Japanese karate organization.  

 

גראנד מאסטר (ד"ר) דרור שלום שלום - המרכז להגברת ביטחון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב