דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח אף 

מאת    [ 05/08/2009 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 1850 פעמים ]

אחד הניתוחים הפופולאריים מאז ומתמיד, הינו ניתוח אף. לפופולאריות של ניתוח זה יש מספר סיבות, ובהן : הפנים הן איבר משמעותי בדימוי העצמי של אדם שגן זהו "כרטיס הביקור הראשוני", ומראה הפנים משפיע רבות על בטחונו העצמי של אדם וכן על האופן שאחרים רואים אותו. האף, נמצא במרכז הפנים ולכן יש לו השפעה רבה על המראה הכללי, הן אצל צעירים (גברים ונשים כאחד) והן אצל קבוצות גיל מבוגרות יותר. בניגוד לטיפולים שונים הקשורים בקמטים או בהעלמת קמטים, הרי שניתוח אף רלוונטי לקשת רחבה יותר של אנשים ולכן גם מסיבה זו, מספרם של אלו הבוחרים לעבור אותו הינו גדול במיוחד.
בנוסף, זו פרוצדורה שאינה מסובכת, שהיתרונות שלה עולים על סיכוניה, בעיני רבים. גם עלותו של ניתוח אף נמוכה בהשוואה לניתוחים קוסמטיים אחרים.
אכן נראה כי ניתוח אף מוצלח יכול לשנות משמעותית את מראה הפנים, במיוחד את מראה האף והפנים של אנשים בעלי עיוותים בולטים, הניתנים לתיקון. ואולם, נראה כי בשנים האחרונות הנגישות לניתוחים קוסמטיים והפופולאריות שלהם, הפרסומות הרבות הקשורות בניתוחים פלסטיים ועוד, השכיחו מחלק מהציבור כמה עקרונות חשובים, ובהם אמצעי הזהירות שיש לנקוט - גם כאשר מדובר בניתוח אף שנתפס בקבוצות שונות בציבור, כניתוח שאינו מסובך.
למעשה, ניתוח אף וכל ניתוח אחר, אינו פרוצדורה חסרת סיכונים. בניתוח קיימים סיכונים לדימומים, זיהומים, פגיעה בריריות האף ובעצבים בפנים וכמובן קיים סיכון מרכזי שרבים נוטים להתעלם ממנו או להדחיק אותו שהוא עיוות בפנים (לרוב עיוות או ניתוח אף שאינו מוצלח, קשה יותר לתיקון נוסף) .
בשל סיכונים אלו, חשוב לפני החלטה על הניתוח, להיוועץ ברופא מומחה בעל נסיון, ולבחור במוסד רפואי מוכר. במיוחד יש להיזהר מקליניקות קיקיוניות שמציעות מחירים מפתים ללא "גב" רפואי רציני. כן מוצע להיוועץ במטופלים קודמים המוכרים לכם, ובבני משפחה וחברים. יש לדאוג לקבל את כל המידע הקשור בניתוח מהרופא המנתח, לרבות הסיכונים, אופן ביצוע הניתוח, השיטה בה משתמש הרופא יתרונותיה וחסרונותיה, משך ההחלמה ועוד. יש להיזהר מרופאים או מטפלים המבטיחים הבטחות מוגזמות שכן עדיף להיזהר מראש!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב