ארגונומיה משרדית - יש חיה כזו?
מסתבר שכן, מהי ארגונומיה? (מתוך ויקיפדיה)
מדע העוסק בחקר הממשק ויחסי הגומלין שבין בני אדם לסביבה, למוצרים טכנולוגים ולחלקים אחרים במערכת. ארגונומיה תורמת לעיצוב ופיתוח משימות, עבודות, מוצרים, סביבות ומערכות כדי שיהיו תואמות ונגישות יותר לצורכי המשתמשים בהתאם ליכולותיהם, מגבלותיהם וצרכיהם.
הארגונומיה נחלקת לשלושה תחומים עיקריים: ארגונומיה פיזיולוגית, הכרתית וארגונית.
בישראל, המונח ארגונומיה מציין לרוב "ארגונומיה פיזיולוגית" העוסקת במבנה גוף האדם, תפקידו ותגובתו לעומס פיזיולוגי ופסיכולוגי.
הארגונומיה מיושמת בדברים כמו ריהוט משרדי, מקלדת ועכבר מחשב ובעוד גורמי עבודה אחרים בכדי להבטיח לכל עובד התאמה מלאה לסביבת העבודה שלו.
מדע הארגונומיה מתחשב במספר דברים:
מטרת השימוש - ציוד משרדי כגון שדכן מעוצב ונבנה תוך התחשבות בגודל, בצורה ובהתאמה לצורך השימוש בו.
סביבה פיזית - כמו חום, רעש, אור ולחות.
עמדת העבודה - האם יש לעובד ריהוט משרדי מתאים כמו שלוחן מחשב במידות הנכונות, כסא משרדי המותאם למידות הגוף של העובד וכדומה.
מדע הארגונומיה מתחשב גם בלחצים המופעלים על הפרקים, השרירים ועצבי הגוף. לחצים אלו משותפים לאנשים שמרבים לעבוד עם המחשב. תמיכה לא טובה בחלקי הגוף יכולה להוביל לפציעה פיזית חוזרת ולכן, עליך להשקיע בריהוט משרדי ארגונומי ובאביזרים ארגונומיים נלווים.
הרבה יצרני ריהוט משרדי נעזרים במומחי ארגונומיה על מנת לעצב ריהוט משרדי בטוח, אפקטיבי ויעיל לסביבות עבודה שונות.
מדוע חשוב כל כך לרכוש ריהוט משרדי ארגונומי לעובדים במשרדך?
ראשית, ריהוט משרדי ארגונומי שומר על בריאות עובדיך, הוא מעוצב בצורה בטוחה, ויכול להפחית את הפוטנציאל לתאונות בטיחות במשרד.
שנית, כשיש לעובדים שלך ריהוט משרדי ארגונומי כמו כסא משרדי נוח ותומך, עבודתם משתפרת, הביצועים שלם טובים יותר ותפוקת העבודה עולה.
מסתבר שכן, מהי ארגונומיה? (מתוך ויקיפדיה)
מדע העוסק בחקר הממשק ויחסי הגומלין שבין בני אדם לסביבה, למוצרים טכנולוגים ולחלקים אחרים במערכת. ארגונומיה תורמת לעיצוב ופיתוח משימות, עבודות, מוצרים, סביבות ומערכות כדי שיהיו תואמות ונגישות יותר לצורכי המשתמשים בהתאם ליכולותיהם, מגבלותיהם וצרכיהם.
הארגונומיה נחלקת לשלושה תחומים עיקריים: ארגונומיה פיזיולוגית, הכרתית וארגונית.
בישראל, המונח ארגונומיה מציין לרוב "ארגונומיה פיזיולוגית" העוסקת במבנה גוף האדם, תפקידו ותגובתו לעומס פיזיולוגי ופסיכולוגי.
הארגונומיה מיושמת בדברים כמו ריהוט משרדי, מקלדת ועכבר מחשב ובעוד גורמי עבודה אחרים בכדי להבטיח לכל עובד התאמה מלאה לסביבת העבודה שלו.
מדע הארגונומיה מתחשב במספר דברים:
מטרת השימוש - ציוד משרדי כגון שדכן מעוצב ונבנה תוך התחשבות בגודל, בצורה ובהתאמה לצורך השימוש בו.
סביבה פיזית - כמו חום, רעש, אור ולחות.
עמדת העבודה - האם יש לעובד ריהוט משרדי מתאים כמו שלוחן מחשב במידות הנכונות, כסא משרדי המותאם למידות הגוף של העובד וכדומה.
מדע הארגונומיה מתחשב גם בלחצים המופעלים על הפרקים, השרירים ועצבי הגוף. לחצים אלו משותפים לאנשים שמרבים לעבוד עם המחשב. תמיכה לא טובה בחלקי הגוף יכולה להוביל לפציעה פיזית חוזרת ולכן, עליך להשקיע בריהוט משרדי ארגונומי ובאביזרים ארגונומיים נלווים.
הרבה יצרני ריהוט משרדי נעזרים במומחי ארגונומיה על מנת לעצב ריהוט משרדי בטוח, אפקטיבי ויעיל לסביבות עבודה שונות.
מדוע חשוב כל כך לרכוש ריהוט משרדי ארגונומי לעובדים במשרדך?
ראשית, ריהוט משרדי ארגונומי שומר על בריאות עובדיך, הוא מעוצב בצורה בטוחה, ויכול להפחית את הפוטנציאל לתאונות בטיחות במשרד.
שנית, כשיש לעובדים שלך ריהוט משרדי ארגונומי כמו כסא משרדי נוח ותומך, עבודתם משתפרת, הביצועים שלם טובים יותר ותפוקת העבודה עולה.
שלום רב ותודה שקראתם את המאמר שלנו, שנכתב על ידי חברת מאסטר דיזיין, בבקשה בואו ובקרו אותנו בין אם מעוניינים אתם ב ריהוט משרדי או ב ריהוט כללי. הבטחה אחת יש!, בידינו תוכלו למצוא את כל ה רהיטים מחכים לכם במרכז המשכרי של ראשון לציון ובהרצליה