דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריצוף 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3870 פעמים ]

היופי בפתגמים הוא שכל אחד יכול ללמוד מהם משהו אחר. אחד מהרעיונות שאפשר להסיק ממשמעות הפתגם הוא שלא קיים דבר בעולם שיכול להסתדר ללא שורשים. בין אם מדובר על אדם או על עץ. אותה הנחה נכונה גם לגבי בניית מבנים. על מנת שמבנה יהיה יציב וחזק יש צורך להניח יסודות חזקים שיתמכו בקירות הבית. אך גם אם נניח לרגע שהיסודות של הבית חזקים, כל זה עדיין אינו מועיל אם ריצוף הבית והכנת הרצפה נעשו בצורה עקומה.

דווקא משום שכל קירות הבית נשענים על הרצפה ועל המרצפות, חובה על הקבלן לוודא שתהליך ריצוף הבית יבוצע על הצד הטוב ביותר וללא שום הנחות. אם במשך ריצוף הבית תהיה אפילו סטייה קלה ביותר, פעולת הריצוף כולה הבית היה לשווא ויש צורך להתחיל את הכול מהתחלה.

ריצוף זול עולה ביוקר

בעלי מלאכה רבים הבינו את החשיבות הרבה שיש למלאכת ריצוף הבית ודווקא משום כך כל החומרים להכנת ריצוף עולים טיפה יותר. יחד עם זאת ישנם קבלנים הנוטים להציע ללקוחות חומרי ריצוף זולים יותר.
חיסכון של כמה שקלים על חומרי ריצוף איכותיים אולי נראים כעסקה כדאית באותו הרגע, אך אל תתפלאו אם בעוד כמה חודשים תשאלו את עצמכם איך זה שכל המים נעלמים לנו בין הבלטות? השקעה בחומרי ריצוף יקרים וטובים היא הוצאה כדאית שחוסכת הרבה כסף, זמן וכאב ראש בעתיד.

מהו ריצוף טוב?

כמו בכל תחום גם בתחום ריצוף הבית יש טוב יותר וטוב פחות. את ההבדלים בין ריצוף שיש, ריצוף קרמיקה או גרניט פורצלן אפשר לראות בעין ללא צורך בהכשרה מיוחדת. לרוב איכות מוצרי ריצוף נמדדת על פי מחירם - כמו בכל תחום אחר. אך למרות שאיכות מוצרי הריצוף נמדדת על פי מחירם, הוא כולל כמה מאות אריחי ריצוף ולכן כל הבדל קטן במחיר בין מוצרי ריצוף שונים יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. תמיד אפשר לנסות לנהל משא ומתן עם המוכר לגבי מחיר חומרי ריצוף וכך אפשר להשיג מוצר איכותי וזול יותר.

מעבר למה שנכתב לעיל על חשיבות בדיקת מחיר ואיכות של ריצוף הבית, צריך לקחת בחשבון שלכל מטבע יש שני צדדים ולא צריכים לחסוך בעלויות ריצוף בכל מחיר. הרי בשורה התחתונה מדובר על הבית שלכם ואפילו אם ריצוף מסוים עולה יותר מסגנון ריצוף אחר זוהי השקעה לטווח ארוך ואולי כדאי להוציא עוד כמה שקלים על מנת שתוכלו עוד כמה שנים להסתכל על הרצפה עם חיוך ולא להתחרט שבסוף בחרתם אריחי ריצוף ריקים וחסרי צבע רק כדי לחסוך טיפה בעלויות.

אם כן, ריצוף הבית זו אינה מלאכה שכדאי להקל בה ראש. ריצוף יציב וישר הוא מה שמפריד בין בית חזק לבין בית רעוע. מעבר לחשיבות של ריצוף הבית מבחינה בטיחותית, חלק מהאנשים חושבים שמה שעושה את הבית הוא בעצם סגנון הריצוף. אז למה לא להשקיע בריצוף יפה וליהנות...

מודי - פתרונות ריצוף , ריצוף קרמיקה


ריצוף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב