דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים סניטריים בעולם מתחדש 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2202 פעמים ]

כלים סניטריים זהו שם כולל המתייחס למוצרים כמו אמבטיות, אסלות, כיורים וכיוצא בזה.
כלים סניטריים הינם מוצרים יסוד בסיסיים הן מבחינת השימושיות שלהם, ועד לא מזמן גם מבחינת הויזואליות והעיצוב שלהם. כלים סניטריים אופיינו תמיד בעיצוב נקי פשוט ולבן, אך בשנים האחרונות עם התפתחותו של תחום עיצוב הפנים, גם כלים סניטריים זוכים להתייחסות מיוחדת והשקעה מבחינת עיצוב ומראה.

חשיבות העיצוב והאסטתיקה של כלים סניטריים הינה גבוהה למדיי, שכן למראה חדר האמבטיה, השירותים והמטבח- שהם איזורי הבית העיקריים שמתאפיינים בנוכחותם של כלים סניטריים, יש השפעה רבה על מראה הבית , מאחר והם חשופים לעיני האורחים וביכולתם לשדרג את מראה הבית כולו.

מהם כלים סניטריים ?

כפי שכבר נאמר, כלים סניטריים הם למעשה שם כולל למוצרים השייכים לחדר האמבטיה והשירותים, כמו גם לחדר המטבח לרבות כיורים וברזים, אסלות ומושבים לאסלות, אמבטיות ומקלחונים, ארונות אמבטיה, ברזים, ניאגרות, בידה, ג'קוזי וכיוצא בזה.

אם בעבר חומר הגלם העיקרי שישמש לייצור כלים סניטריים היה קרמיקה מצופה בצבע לבן, הרי שכיום מגוון האפשרויות של כלים סניטריים הינו רחב ביותר הן מבחינת חומר הגלם שממנו עשוי המוצר והן מבחינת העיצוב שלו. חומרי הגלם שמשתמשים בהם כיום לייצור כלים סניטריים הם אלומיניום, שילובי זכוכית ועץ ועוד.פיתוחים טכנולוגיים שונים אפשרו לייצר מוצרים שמכילים בהם גם גימיקים שונים כמו הפעלת ברזים בעזרת חיישנים ללא מגע, ראשי טוש עם פונקציות מסאז', ניאגרות בעלות מנגנוני הפעלה מתוכחמים ועוד ועוד. השפע העיצובי והטכנולוגי הזה מעמיד לרשות הצרכנים מגוון רחב של מוצרים שונים אשר מתאימים לצרכים שונים ובקשת רחבה של עלויות.

מה הן העלויות של כלים סניטריים?

עלויות של כלים סניטריים הן די דינאמיות ומתפרסות על קשת רחבה של מחירים.
מחירם של מוצרים השייכים למשפחת הכלים הסניטריים היא פונקציה של עיצוב, חומר הגלם שממנו עשוי המוצר, הייצרן והמיתוג שלו, ובמקרים בהם המוצר משולב מנגנון טכנולוגי כלשהו, תתווסף לעלות המוצר תוספת יוקר משמעותית. לעלות המוצר מצטרפת עלויות נוספות של התאמת תשתית שבמרבית המקרים מצריכה טיפול. מאחר וכלים סניטריים הם מוצרים אשר משמשים לטווח ארוך, לעיתים אף עשרות שנים, בעת החלפתם חשוב להקפיד על התאמת תשתית וצנרת שסביר שניזוקה או נפגמה במהלך השנים. וכמו כן, העלות הסופית מורכבת כמובן גם מעלויות התקנה של המוצר.

טווח המחירים של המוצרים עצמם ששייכים למשפחת כלים סניטריים נחלק לפי קטגוריות, כך למשל תוכלו למצוא אסלה עם ניאגרה ומושב לאסלה במחירים שבין אלף לשלושת אלפי שקלים. ארונות אמבטיה נעים בטווח שבין אלף לארבעת אלפי שקלים. עלויות של ברזים נעות בטווח שבין שלוש מאות ואלף וחמש מאות שקלים בממוצע, אמבטיות בין אלפיים לחמש עשרה אלפי שקלים, כאשר היורקתיות שביניהן משמשות גם כג'אקזי ומובנות מנגנוינם חשמליים וכיוצא בזה.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב