דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 3984 פעמים ]

כיום, בנקים רבים נותנים הלוואות עד גובה מסוים מבלי לדרוש ריבית כלל וכלל, כל זאת כדי לשמור על לקוחותיהם הקבועים פן יסורו ברגע לאחד הבנקים המתחרים . אותה הלוואה בנקאית ממומנת, על פי רוב מאותם פיקדונות, שהבנקים מקבלים לאורך הזמן מן הציבור הרחב. בנוסף לכך, מדובר בצורת המימון הטיפוסית והמקובלת ביותר גם עבור מוסדות אחרים ושונים ,הנוהגים להנפיק חוזי חוב כדוגמת איגרות חוב.

הלוואות ניתן לקבל גם ממקורות שונים, כמו חברות הלוואות המאפשרות מתן הלוואות מראש ואותן ניתן להחזיר לאורך זמן, אפילו מעבר לעשר שנים. כמובן שבמצב כזה יש לקחת בחשבון שהריביות הצמודות לאותן הלוואות תהיינה גבוהות יותר.

אופציה נוספת הקיימת עבור הלווה היא היכולת לקבל היום הלוואות גם באמצעות מגוון רחב של חברות אשראי או חברות ביטוח הקיימות ולאו דווקא דרך הלוואה בנקאית. כל אלה עומדים בפני הלקוח הישראלי כבר תקופה ניכרת שכן הלוואות בארץ וכל הקשור בהן התעדכנו והתקדמו עם שאר המדינות המערביות בעולם. הלא בעבר היחידים שהיו מורשים לספק הלוואות ללקוחותיהם היו הבנקים.

הלוואות - כיצד להלוות בלי שום "טובות"?
הלוואות - בכלל או הלוואות חוץ בנקאיות - בפרט, בעיקר בימים כמו אלה שאנו חיים בהם: עם המיתון, המצב הכלכלי הקשה, הקיצוצים והפיטורים - הן דבר שכיח ומקובל למדי. צריך לשלם את המשכנתא, את שכר הלימוד של הילדים ואת ההוצאות השונות ולעתים רבות מדי ההוצאות עולות על ההכנסות. הפתרון המידי הוא איך לא - הלוואות.
לרוב, הלוואה בנקאית עוברת את השלבים הנחוצים וכשהן באמת גדולות הן מאושרות על-ידי מנהל הבנק. זאת בהנחה שהלווה מבקש הלוואה פרופורציונאלית יחסית להכנסותיו הקבועות. במידה ואין אישור לאותה הלוואה הלווה מתחיל לחפש דרכים אחרות לקבלת ההלוואה והפתרון מספר אחת הוא בסופו של דבר - הלוואות חוץ בנקאיות.
בדרך זו אין הוא נתון לחסדיו של הבנק מכיוון שהוא יכול לקבל הלוואה ברגע, מיד עם פנייתו לגורם החוץ בנקאי. כך, באמצעות שיחת טלפון אחת פשוטה למוקד של חברת כרטיסי האשראי, המאפשרת הלוואות חוץ בנקאיות, הלווה מרוויח לא רק את האופציה לקבלת הלוואות בלי שום בעיה או סירוב אלא גם את היתרון המשמעותי שהוא המהירות היחסית בה פועלת חברת האשראי על-מנת לספק לו את אותה הלוואה, שכן הלוואות דרך חברת אשראי אינן כרוכות בהגשת ניירת רבה, כפי שקורה בבנק - אלא כרוכה פשוט בשיחת טלפון.
לסיכום, הלוואות יכולות להיות עסק פשוט למדי לאלה שבאמת רוצים לחסוך כאבי ראש, חוסר נעימות וזמן יקר. פשוט עוזבים לרגע את הבנק בצד ופונים לחברת האשראי לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה ועניין. הלוואה זו תאושר בן-רגע כשהלווים עודם על הקו עם נציג החברה. לכולנו יש על הראש מספיק דברים להיות טרודים בהם - אישור הלוואות לא צריך להיות אחד מהם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב