דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לגבר 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 4314 פעמים ]

הסיבה שמשימה זו נחשבת לבלתי אפשרית טמונה בעובדה שגברים לא מקשקשים הרבה, בניגוד לנשים שדואגות לספר לכולם איזה בגד יפה היא ראתה בחלון הראווה שחלפה על פניו בעת שחזרה מן העבודה או איזה מחבת חדש הגיע למדפים. גברים, אפוא, מדברים פחות, ולא פעם החיפוש אחר מתנה מקורית עבורם - נראית כמו מציאת מחט בערימה של מחטים !

מציאת מתנות לגבר יכולה להיות תהליך פשוט וקל אם תבינו כמה דברים בסיסיים על גברים בכלל. גברים, גם אם הם נראים גדולים, רחבי כתפיים וגבוהים- הם למעשה ילדים. כן, כן - ילדים. וכמו ילדים גם הם אוהבים צעצועים. אולם אל לכן לגשת לחנות ילדים ייעודית, עליכן לגשת לחנות צעצועים שמיועדת לגברים, ויש לו מעט כאלו, הן מכונות חנויות לגבר ! שם תוכלו למצוא מגוון רחב של משחקים המכונים : מתנות לגבר.

דרך נוספת לצבור נקודות זכות אצל הגבר שלך היא פנייה לחנויות גאדג'טים. שם נוסף לצעצועים עבור גברים. גאדג'טים יכולים לשמש מתנות לגבר, עבור כל גבר שאוהב טכנולוגיה ושואף להיות עם היד על הדופק בכל מה שקשור להתפתחויות הכי חמות ...
גאדג'ט יכול להיות מתנה מיוחדת ומקורית ולחסוך מכם את הצורך להסתובב ברחובות ובקניונים.

חנויות גאדג'טים כמו גם חנויות לגבר - תמצאו כמעט בכל קניון אך אם אתם לא מעוניינים לצאת את פתח הבית - תוכלו למצוא חנויות שכאלו גם בביתכם הפרטי - באמצעות רשת האינטרנט. יש מגוון רחב של חנויות וירטואליות המציעות מתנות לגבר ומיני גאדג'טים והן מכילות עוד יותר פריטים וצעצועים מכפי שתמצאו בקניון הסמוך לביתכם. אם תערכו חיפוש מהיר תגלו שעולם חדש ומופלא של מתנות לגבר נפרס לפניכם והכול בלחיצת כפתור.

מתנות לגבר ההרפתקני

מתנות לגבר דבר ראשון חייבות להיות מותאמות לאופיו של הגבר. לכן, בין אם הגבר שלכן משתף אתכן בתחביבים שלו, בחלומות שלו ובכיסופים שלו ובין אם לאו, תוכלו לרכוש עבורו מתנות לגבר בהתאם להיכרות שלכם איתו. גברים רבים הם אמנם נחשבים ילדים בנפשם, אך רבים מהם הם מאופיינים בחוש הרפתקנות מפותח. לגברים האלו גם אין בעיה לרכוש מתנה מקורית שכן יש מגוון רחב של הרפתקאות אקסטרים, מסלולי טיולים, ג'יפים, צניחה חופשית וטיסות למיני יעדים אקזוטיים שיכולים להוות את המתנה המושלמת !

אם כן, נראה כי מתנות לגבר יכולות ללבוש גוונים וצבעים שונים ומשונים. צריך להיות קשוב לרצונותיו של הגבר זמן מה לפני התאריך החגיגי וגם אם הגבר שלך לא פטפטן גדול - תוכלי למצוא מתנה מיוחדת המתאימה לאופיו כזו שמבוססת על ההיכרות שלך איתו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב