עבודה מהבית דרך האינטרנט- מדוע פרסום בפייסבוק עשוי להיות עדיף על פרסום בגוגל
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עבודה מהבית דרך האינטרנט- מדוע פרסום בפייסבוק עשוי להיות עדיף על פרסום בגוגל 

מאת    [ 04/08/2009 ]
מילים במאמר: 470   [ נצפה 3443 פעמים ]

 
 

רבים מהמשווקים באינטרנט או מבעלי העסקים שמקדמים את העסק דרך פרסום מקוון, בטוחים כי גוגל הינו המקור היחידי המשתלם להם.
הסיבות ברורות: פרסום בגוגל הוא הכי ממוקד ואפקטיבי שיש עקב שיטת מילות המפתח לפיה אתה פונה רק ללקוחות אשר חיפשו בצורה זו או אחרת את המוצר או את השירות שיש לך להציע להם. אחוזי ההמרה גבוהים יותר עקב סיבה זו ואתה משלם רק על קליקים של אנשים ממוקדים למה שיש לך להציע. פרסום בפייסבוק, לעומת זאת, אינו פונה ללקוחות אשר מראש חיפשו משהו בסגנון מה שיש לך להציע להם, ולכן אינו ממוקד ואפקטיבי.
במאמר זה אנסה קצת "לנגח" את הסברה הזו, ולפרט מקצת מהיתרונות שיש לפרסום בפייסבוק על-פני פרסום בגוגל.


היתרונות שבפרסום בפייסבוק:


1. המחיר הרבה יותר זול- קליקים בגוגל יקרים מאד! בשוק הישראלי עוד יותר מהשוק הבינ"ל. רבות ממילות החיפוש עלולות לעלות למפרסם בין 1-3 דולר, ובעלות הזו פרסום אינו יכול להיות משתלם! בשוק הישראלי גם קשה למצוא מילות חיפוש ייחודיות ומקוריות שעלותן זולה יותר, מהסיבה הפשוטה שהגולשים הישראלים לרוב מקלידים את מילות החיפוש הסטנדרטיות, אלו שכל המפרסמים מתחרים עליהן. בפייסבוק, לעומת זאת, במידה ואתה משיג אחוזי הקלקה סבירים ומעלה, ניתן בנקל להשיג מחירים הנמוכים מ-20 סנט לקליק


2. מיקוד מסוג אחר- אוקיי, אז נכון שלא ניתן להתמקד לפי מילות חיפוש אבל ניתן למקד את המודעה לפי גיל ,מין וסטטוס, מה שלא ניתן לעשות בגוגל! המשמעות של זה עצומה: היכולת למקד מודעה רק לקהל היעד הפוטנציאלי מביאה לעיתים לתוצאות אדירות! נניח אתם משווקים מוצר של עגלות לתינוקות. בגוגל תאלצו להתחרות על מילה כגון עגלות לתינוקות שעלותה יקרה ביותר, ולא בטוח שאחוזי הקנייה ישאירו אתכם ברווחים. בפייסבוק תוכלו להתמקד רק בנשים, נשואות, וגם לנסות טווחי גיל שונים להשגת תוצאות מקסימליות.


3. בפייסבוק ללקוח אין אלטרנטיבות: הרבה מאד מהמפרסמים בגוגל אינם מבינים את הסיבה מדוע גם כאשר הלקוח מקליד מילת חיפוש ממוקדת לקנייה, אחוזי ההמרה נמוכים כ"כ. הסיבה היא מאד פשוטה: בגוגל הלקוח נחשף לעשרות מודעות המציעות לו בדיוק את מה שהוא מחפש. הוא נכנס למודעה שלך כשבראשו הידיעה שבלחיצה על כפתור ה-back הוא ימצא עוד הרבה אתרים רלבנטים. גם אם יבצע רכישה, ייתכן מאד שזה לא יהיה מהאתר שלך למרות שביקר בו(ואתה שילמת על זה...) אלא מאתר מתחרה.
בפייסבוק הלקוח לא חיפש כלום, אלא שבמקרה המודעה שלך קפצה לו לעין. הוא לא הוצף בעשרות מודעות באותו נושא, ומבחינתו אתה האלטרנטיבה היחידה.


4. פשטות המערכת- גוגל זה מנוע מורכב להבנה ותפעול. כתוצאה מכך כמעט כל מפרסם נתקל חדשות לבקרים בתופעות בלתי מוסברות שלרוב פוגעות בן כגון עליה בלתי מוסברת בעלויות, הפסקת הופעת המודעות שלו וכ"ו. בפייסבוק- what you see is what you get - אין הפתעות בלתי צפויות, והפרסום יציב הרבה יותר לאורך זמן.


5. היכולת להשתמש בתמונה אטרקטיבית בפייסבוק- תמונה טובה אחת שווה אלף מילים..


6. בפייסבוק יש מקום לטקסט רב יותר- בגוגל אתה מוגבל ב-2 שורות קצרות שמקשות על העברת המסר במדויק, מה שפוגע באחוזי ההקלקה על המודעה. השפע היחסי שקיים בפייסבוק מאפשר להעביר את המסר במלואו ללקוח.


 

מוגש מטעם אתר חיילים משוחררים - לעידוד עבודה מהבית, ו-עבודה מהבית דרך האינטרנט
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב