דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות ריהוט משרדי למשרד הביתי 

מאת    [ 03/08/2009 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2736 פעמים ]

אין ספק כי רכישת ריהוט משרדי ברמה גבוהה הינו בגדר עדיפות עליונה עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים ביצירת סביבת עבודה הגונה עבור עובדיהם. כיצד, אם כן, חומקת חשיבותו של ריהוט משרדי מעיני אלו אשר עושים את פרנסתם ממשרדם הביתי? הרי במשרד רגיל, מעצם הגדרתו כמשרד, מיקומו ואופי הפעולות המתקיימות בו, קיימת סביבת עבודה איכותית אשר תורמת לתפוקת עובדיו. אולם במשרד ביתי, מעצם מיקומו בבית מגורים, גדל הסיכון כי העובדים בו יתרשלו בעבודתם מאחר ואינם נמצאים בסביבת עבודה מוגדרת היטב. לפיכך, אין ספק כי משרד ביתי בו משולב ריהוט משרדי יוצר סביבת עבודה איכותית יותר ממשרד ביתי אשר בעליו לא רכשו לו שולחנות, כסאות ושאר רהיטים משרדיים הולמים.


עקרונות לשיקול בעת ריהוט משרד ביתי

טרם נסקור אלו פריטי ריהוט משרדי דרושים לשם יצירת סביבת עבודה איכותית במשרד הביתי, יש לעמוד על העקרונות אשר מסייעים ביצירת סביבת עבודה יעילה במשרד הביתי. על משרד ביתי להיות פונקציונאלי - יש לספק לו תאורה הולמת, קו טלפון וחיבור לאינטרנט, מיזוג אוויר ובה בעת אוורור של אוויר צח. יש להציב רהיטים שונים כגון שולחנות, כסאות ושאר פריטי ריהוט משרדי במיקומים נוחים אשר לא ימנעו גישה לאזורים וחפצים נחוצים. יש לבחור ריהוט משרדי אשר יסייע בשמירה על סדר וניקיון במשרד הביתי - שמירה על אסתטיקה והיגיינה במשרד הביתי חשובים מאין כמוהם בהבטחת עבודה יעילה ואיכותית. אלו חשובים פי כמה במידה והמשרד הביתי נועד בנוסף לעבודה גם לאירוח לקוחות או אורחים אחרים - משרד מסודר מותיר רושם מקצועי וחיובי על שותפים לעסקים, כך גם ריהוט משרדי איכותי.


ריהוט משרדי הדרוש למשרד ביתי

לאחר שעמדנו על עקרונות בעיצוב המשרד הביתי ניתן לבחון אילו פריטי ריהוט משרדי יסייעו לנו בהגשמת עקרונות אלו. בראש ובראשונה יש לרכוש שולחן משרדי איכותי בגודל הנכון. יש לרכוש שולחן משרדי אשר יאפשר הנחת מחשב עליו, מרחב לכתיבה בכתב יד על מחברת או דף, וכן מעמד מסודר לכלי כתיבה אשר יהיו במרחק הושטת יד מהעובד. כמו כן, יש לשקול כמה אנשים יעבדו על השולחן המשרדי, ולרכוש שולחן אשר יאפשר עבודה נוחה לכולם. כסא מנהלים איכותי הוא הפריט השני של ריהוט משרדי בו יש להשקיע. כסא מנהלים ברמה גבוהה ימנע כאבי גב והתכווצויות שרירים מהעובדים, וכך יאפשר עבודה יעילה יותר וישמור על בריאות העובדים (הערה - אין כסא מנהלים, איכותי ככל שיהיה, מהווה תחליף להפסקות חילוץ עצמות ופעילות גופנית אשר תשולב במהלך יום העבודה). שני פריטים אלו, שולחן משרדי כמו גם כסא מנהלים, מהווים את לב פעילות המשרד הביתי ולכן מומלץ להשקיע בפריטי ריהוט משרדי אילו עד כמה שניתן. שאר פריטי הריהוט המשרדי אמנם חשובים, אך לא באותה הרמה. יש לרכוש פריטי ריהוט משרדי אסתטיים אשר יתאימו לעיצוב המשרד הביתי, יהיו שימושיים, יעילים ולא יצרו הסחות דעת מהעבודה.
למידע על ריהוט משרדי ניתן לגשת לאתר פיטרו.
למידע נוסף על עיצוב משרדים.
למידע על רהיטים לבית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב