דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מענה טלפוני אנושי 

מאת    [ 02/08/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 4909 פעמים ]

על-כן רבות החברות המחוברות היום לשרות מענה אנושי. שרות מענה טלפוני אנושי ניתן לאחר שעות העבודה ובסופי שבוע, כמו גם במהלך יום העבודה כאשר נוצר עומס על הקווים במשרד, במקרה זה השיחות הנכנסות גולשות לשרות של מזכירה אנושית כאשר לא ניתן לענות לטלפון במשרד. במצב השוק הנוכחי, כאשר כל לקוח הוא משמעותי לעסק, יש חשיבות למענה מיידי ותשומת לב אישית לכל אחד מהלקוחות, שבאין מענה, לא יהססו לפנות למתחרים. מענה אנושי מיידי ואדיב יוצר רושם ראשוני מקצועי בעיני הלקוח, אשר פנייתו מטופלת במקום ע"י רישום פרטיו, מתן אינפורמציה כללית ומסירת פרטים על מוצרים ושירותים הניתנים בחברה, וקבלת ההזמנות.
למי מתאים שירות מענה טלפוני ?
שירות מענה טלפוני אנושי מתאים בעצם לכל עסק. בסופו של דבר, היחס האישי, המקצועיות והסבלנות, הם הגורמים שיקבעו את רמת שביעות הרצון של הלקוח. חייבים להיכנס לפגישה, לענות על אימיילים, יוצאים לחופשת סוף השבוע ועוד מליון סיבות שמונעות מכם להיות זמינים ללקוחות שלכם? לקוח שלא יקבל מענה טלפוני מהיר לא יהסס פעמיים ויפנה למתחרים, וזאת רק בגלל שאתם לא זמינים באותו רגע קריטי בגלל חוסר זמן או עומס נקודתי בעסק, בדיוק בו הלקוחות מחפשים אתכם. יש מצבים רבים בהם חברה זקוקה לשירות מענה טלפוני אנושי, למשל כאשר אין מספיק קווים במשרד ונוצר עומס על הקווים הקיימים, כאשר המזכירה נעדרת מהמשרד או כאשר היא עסוקה עד מעל הראש בעבודה המשרדית. כשחברה יוצאת למסע פרסום או אתר אינטרנט שמקבל הזמנות גם בשעות הלילה. מענה טלפוני אנושי מוצא כפתרון יעיל וזול לבעיות כוח אדם במשרד.
מענה טלפוני - ניצול אופטימאלי של אמצעי השיווק
הקשר ההדוק בין שיווק ושירות הוא גורם חשוב בהצלחת העסק, כאשר שירות טוב ויעיל מגבה את מאמצי השיווק. שירות של מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה, זמינות ויחס אישי מהווים גורם חשוב באסטרטגיות שיווקיות. כסף שיושקע בפרסום, ירד לטמיון כאשר נצטרך להתמודד עם לקוחות החשים שלא קיבלו טיפול ושירות נאות לאחר הרכישה. מענה אנושי תומך בשיווק במיוחד כאשר מוצר מתפרסם בעיתונות של סף-השבוע, אז הלקוחות מתקשרים ומקבלים שירות מיידי. שירות צרכני נכנס לפעולה ע"י מענה טלפוני אנושי משעה 18:00, אז אנשים חוזרים הביתה מהעבודה. ניתוח שיחות של מוקד מענה טלפוני מראה כי זרם השיחות המשמעותי נע בין 18:00 ועד לשעה 22:00 בלילה. בעל עסק יכול להיעזר בפיתרון בעיית כוח האדם בשעות אלו בשימוש במיקור חוץ -outsourcing , יתרון מיקור החוץ הוא שהחברה יכולה להפעיל את תשתיות הטלפון והמחשוב לפי צרכיה ולפי ההגדרות שלה בלי להיכנס לשיקולים של כוח אדם. אאוטסורסינג של מוקדים טלפוניים הפך בשנים האחרונות לחלק מאסטרטגיית השיווק של עסקים רבים בארץ, תוך שיפור ביצועיהם וחסכון בעלויות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב