כאשר התפוח בשנת 1983 נפל על ראשו של יאנוש קור לא צפה שהתפוח ישנה את העולם כולו.
בשנה זו הומצאה הטלויזיה ומאז תמונה אחת שווה אלף מילים.
קופסאת תכנים שמשדרת גלים של מידע,צבעים ותמונות היישר לתודעת הנפש.
טלויזה,קוקטייל של תכנים אשר מעצבים את זהותו של האדם.
מאז ילדותינו משודרות בטלוויזיה תכניות מעניקות לנו עוד טעם תמימות והופכות את האגדות למציאות.
.קיימות גם תכניות עוד מימיהם של הורינו שמחזירות זיכרונות בקרסולה של רגשות
גם הם מתמוגגים בהישמע פתיח התכנית.
הצבעים בשחור לבן בעוד אחרי כמה שנים הצבעים החמים נשפכים כשם המלודיות המתנגנות מחזירות הכול מחדשו.
השנים חולפות,ותכניות מרעננות עולות על המרקע כשם משקה חדש שמונח על המדפים.
הקונספט דומה ומשנה מצב צבירה במהלך השנים.
?האם הכמיהה להיות הגיבור מרקו בחיפושיו אחר אימא תהפוך אותנו כעת לרודפי החלומות.
פרסומות הטלוויזיה מוצאות להן אט אט מקום מרכזי בזירה והמפרסמים מבינים שהטלוויזיה היא האמצעי לשיווק מהיר,אגרסיבי וישיר לבית הלקוח.
המחשבה לשתף דמויות מוכרות מהיומיום כמו זקן מוכר או ילדו של השכן גם היא מביאה לתוצאות מהירות.
מצע הצבעים,מהירות המחשבה ו"טחנת קמח"של עלילות ומסרים קליטים מניבים שיווק נכון.
שימוש סמוי ברצונותיהם של הילדים מפעילות מכבש לחצים על ההורים לקנייה בטוחה.
הסרטים,עלילות הדרמה ,אימה וכן הקומדיות המעניקות ענן חיוכים שחג מעל חיינו ופותחים חלון הומרוס משובח.
ניתן לומר כי טלוויזיה היא רולטה של תכנים,צבעים ,פרסומות והיכן שלא תיפול הקובייה,הפור יהיה מפתיע.
יהיו האלו שיעקמו גבה ויאמרו כי הטלוויזיה לא יותר מאשר אמצעי פולשני ויש בה שימוש אגרסיבי מניפולטיבי ומחושב אשר אינו מתעלם בברוטליות מטובת המוסר ומשדר באופן אגרסיבי ללא סינון בתכנים.
המאבקים הציבוריים לא ידעו סוף לגבי הפרסומות המשודרות והצנזורה נתנה את אותותיה במהלך השנים.
אם זאת,נאמר כי הטלוויזיה הפכה כלי ממכר.
קופסת פנדורה שמפתיעה בתהפוכות חדשותת.
מתבקשת השאלה מתי שוב ייפול לו תפוח נוסף שיוביל את המצאת המאה הבאה ?
כנראה שנצטרך קצת יותר מארבעה חרצנים ואיי קיו מחוספס
כל הזכויות שמורות: אור-טל ביבאס חיים
בשנה זו הומצאה הטלויזיה ומאז תמונה אחת שווה אלף מילים.
קופסאת תכנים שמשדרת גלים של מידע,צבעים ותמונות היישר לתודעת הנפש.
טלויזה,קוקטייל של תכנים אשר מעצבים את זהותו של האדם.
מאז ילדותינו משודרות בטלוויזיה תכניות מעניקות לנו עוד טעם תמימות והופכות את האגדות למציאות.
.קיימות גם תכניות עוד מימיהם של הורינו שמחזירות זיכרונות בקרסולה של רגשות
גם הם מתמוגגים בהישמע פתיח התכנית.
הצבעים בשחור לבן בעוד אחרי כמה שנים הצבעים החמים נשפכים כשם המלודיות המתנגנות מחזירות הכול מחדשו.
השנים חולפות,ותכניות מרעננות עולות על המרקע כשם משקה חדש שמונח על המדפים.
הקונספט דומה ומשנה מצב צבירה במהלך השנים.
?האם הכמיהה להיות הגיבור מרקו בחיפושיו אחר אימא תהפוך אותנו כעת לרודפי החלומות.
פרסומות הטלוויזיה מוצאות להן אט אט מקום מרכזי בזירה והמפרסמים מבינים שהטלוויזיה היא האמצעי לשיווק מהיר,אגרסיבי וישיר לבית הלקוח.
המחשבה לשתף דמויות מוכרות מהיומיום כמו זקן מוכר או ילדו של השכן גם היא מביאה לתוצאות מהירות.
מצע הצבעים,מהירות המחשבה ו"טחנת קמח"של עלילות ומסרים קליטים מניבים שיווק נכון.
שימוש סמוי ברצונותיהם של הילדים מפעילות מכבש לחצים על ההורים לקנייה בטוחה.
הסרטים,עלילות הדרמה ,אימה וכן הקומדיות המעניקות ענן חיוכים שחג מעל חיינו ופותחים חלון הומרוס משובח.
ניתן לומר כי טלוויזיה היא רולטה של תכנים,צבעים ,פרסומות והיכן שלא תיפול הקובייה,הפור יהיה מפתיע.
יהיו האלו שיעקמו גבה ויאמרו כי הטלוויזיה לא יותר מאשר אמצעי פולשני ויש בה שימוש אגרסיבי מניפולטיבי ומחושב אשר אינו מתעלם בברוטליות מטובת המוסר ומשדר באופן אגרסיבי ללא סינון בתכנים.
המאבקים הציבוריים לא ידעו סוף לגבי הפרסומות המשודרות והצנזורה נתנה את אותותיה במהלך השנים.
אם זאת,נאמר כי הטלוויזיה הפכה כלי ממכר.
קופסת פנדורה שמפתיעה בתהפוכות חדשותת.
מתבקשת השאלה מתי שוב ייפול לו תפוח נוסף שיוביל את המצאת המאה הבאה ?
כנראה שנצטרך קצת יותר מארבעה חרצנים ואיי קיו מחוספס
כל הזכויות שמורות: אור-טל ביבאס חיים
אור-טל ביבאס חיים