דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך להצלחה עם נשים 

מאת    [ 31/07/2009 ]

מילים במאמר: 887   [ נצפה 4690 פעמים ]

כיצד נראית הדרך להצלחה עם נשים
 
היום בערב התקשר אלי אחד הבוגרים של הקורס והתקשר להתייעץ איתי. אני תמיד שמח לייעץ לבוגרים כי התהליך לא נגמר כשבן אדם מסיים את הקורס, התהליך רק מתחיל, אתה לא נהיה מוצלח עם נשים תוך לילה, זה תהליך שלוקח זמן ומאמץ. חשוב ליהנות מהתהליך כמה שיותר (הרי ממילא אתה עומד לעבור אותו אז למה לא ליהנות על הדרך) וכמובן שחשוב להשקיע זמן ומאמץ בתהליך. יחד עם זאת, זה מאוד מתגמל ויש אנשים שמתחילים לראות תוצאות מאוד מהר בעוד שלאחרים זה לוקח קצת יותר זמן
 
אז איך נראה פחות או יותר התהליך ?
תתגבר על הפחד לגשת - בהתחלה יהיה לך חשש לגשת לנשים שאתה לא מכיר, זה טבעי , זה לגיטימי. לא תדע מה להגיד להם, תפחד שהם ידחו אותך או שתראה מוזר, תחשוב שאולי יש לה חבר ותמציא לעצמך המון תירוצים למה לא לגשת עכשיו ("אני בלי בגדים יפים, אין לי מצב רוח ועוד"). בהמשך תלמד שזה לא סוף העולם לגשת לבחורה שמוצאת חן בעיניך, למעשה אתה תהיה מופתע מהתגובות. רוב הבחורות לא מתרגשות כמוך מעצם העובדה שנגש אליהן גבר ויהיו המון שישמחו לדבר איתך ואפילו יביעו עניין. מן הסתם תקבל גם תגובות שליליות אבל זה התחושה השלילית נעלמת מהר מאוד בעוד שהתחושה החיובית תישאר איתך הרבה יותר זמן.
 
תלמד לפתח שיחה - אחרי שתלמד לגשת יהיו המון פעמים שתתחיל שיחה וזה יזרום ואז פתאום אתה תתקע ותראה שבעצם אין לך מה להגיד. זה מאוד מתסכל כי כבר אזרת את האומץ וניגשת ודווקא קבלת תגובות חיוביות על ההתחלה אבל בהמשך אתה פשוט נתקע ועומד שם כמו מפגר ומנסה לחשוב על דבר חכם להגיד. לאט לאט, עם הזמן והניסיון, תלמד מה נכון להגיד בשיחה ראשונה עם בחורה ומה לא נכון להגיד. כשתלמד כמה זה פשוט אתה תצחק על אותה תקופה שבה דאגת מזה.
 
תלמד כיצד לגרום לבחורה להמשך אליך - זה בעצם הבסיס לכל תקשורת מוצלחת בין גבר לאישה - משיכה. תלמד איך ליצור כימיה ולגרום לבחורה להתעניין בך.
תלמד לבקש טלפונים - בהתחלה לא תבקש מספרים מבחורות שיהיה איתם זרימה כי תפחד להרוס את הזרימה. אבל בהמשך תבין שאם לא תבקש טלפונים בעצם תישאר בלי שום דרך לפגוש את הבחורה בעתיד. בהמשך מתישהו תקבל מספר מבחורה אחת ותבין כמה שזה פשוט. כשתבין כמה שזה פשוט לבקש מספר וכמה שזה פשוט לקבל אותו (למעשה, אתה יכול לגשת לבחורה להגיד לה משהו ואז לומר לה שאתה מאוד ממהר ושאתה רוצה לדבר איתה בעתיד ותקבל מספר, לפעמים, זה עד כדי כך פשוט). בהמשך תתחיל לבקש מהמון בחורות טלפון ותתחיל לקבל המון טלפונים ואז תמצא את עצמך במצב שאתה מסיים יציאה עם 5-6 טלפונים חדשים של בחורות.
 
תתקשר ותנסה לקבוע פגישה - אתה תתחיל להתקשר לבחורות שקבלת את הטלפונים שלהם , אבל מה? חלק מהבחורות לא יענו לטלפונים, חלק מהבחורות יגידו שהן עסוקות ושהן יחזרו אליך אבל לא יחזרו אליך, וחלק פשוט לא יסכימו להיפגש. בשלב הזה תהיה קצת בבאסה כי אתה תהיה במצב שאתה מקבל מלא טלפונים אבל בעצם לא יוצא לפגישות וזה נורא מתסכל אבל אתה תלמד איך נכון לדבר בטלפון עם בחורה וכיצד לקבוע איתה פגישה.
 
תצא לפגישות - אחרי שתלמד איך לדבר בטלפון עם בחורה יהיו בנות שיסכימו להיפגש איתך. אבל פה זה לא נגמר!! אתה תהיה עצבני בדייט, אתה תתרגש, אתה לא תדע לאן לקחת אותה, אם לשלם עליה בסוף הפגישה, מתי נכון לנשק. ואז תגיע למצב שיצאת לדייטים עם הבנות שהוצאת מהם טלפון אבל עדיין לא שכבת עם אף אחת מהן ועדיין לא יצאה לך חברה מזה ושוב אתה תהיה מתוסכל. אחרי זה אתה תחזור להוציא מספרים ולצאת לדייטים - עד שתרגיש נוח בדייטים. המטרה בעצם זה לצאת לכמה שיותר דייטים עד שתרגיש נוח וטבעי לחלוטין בדייטים.
 
יהיה לך קשה להביא את הבחורה למצב בו תוכלו לשכב- הבחורות לא יסכימו שתבוא אליהן הביתה, לא יסכימו לבוא אליך הביתה. אחרי זה תלמד איך נכון לגרום לבחורה לבוא אליך/שאתה תבוא אליה והיא ואתה תהיו אחד על אחד במצב בו יש הזדמנות לסקס.
תגיע למצבים של סקס - הבחורה תבוא אליך הביתה, אתה תבוא אל הבחורה הביתה, תהיו ביחד על חוף הים בלילה. אתה תגיע להמון הזדמנויות שאתה לבד עם הבחורה אבל עדיין לא תשכב איתה. ושוב זה מאוד מתסכל כי אתה כבר בטוח שאתה שם אבל עדיין לא! יהיה לך תירוצים של הרגע האחרון, הבחורה תספר לך שהיא במחזור או שהיא לא מרגישה איתך בנוח או שהיא לא נמשכת אליך ואתה תיפול פעם אחר פעם. ושוב אתה תהיה מתוסכל. עד שתלמד כיצד לפתות נכון בחורה.
 
בעיות בסקס - סוף סוף תגיע למצב שאתה שוכב עם הבחורה ופתאום תמצא את עצמך ניצב מול אתגרים חדשים. תמצא את עצמך במצב בו אתה לא מצליח להגיע לזקפה, אתה גומר מהר מדי, אתה לא מצליח לגמור וכדומה. בשלב הזה תשב עם עצמך ותפתור את זה באמצעות ספרי סקס, סקסולוג, פורומים באינטרנט או עצות מחבר עם ניסיון.
 
בקורס היסודי שלנו אנחנו מלווים אתכם לאורך כל התהליך באמצעות הדרכה אישית וליווי מקצועי של המדריכים. אנחנו דואגים להסביר לכם מה הצעדים שיש לנקוט בכל שלב וכיצד להשתפר במהרה בכל תחום בנפרד. הסיבה לכך שאנו יודעים כיצד לעשות את זה היא שאנחנו עברנו בעצמנו את התהליך הזה ויודעים מה המכשולים העיקריים בכל שלב וכיצד להתגבר על זה.
לסיכום,
המטרה להרגיש נוח בכל המצבים האלה להתרגל למצבים האלה. כל מצב יביא איתו בעיות חדשות ואתגרים שטרם הכרת ועם הזמן והניסיון תלמד מה לעשות בשביל להתגבר על זה. בסוף יהיה לך את הכישורים הנדרשים להכיר בחורות ולהתחבר איתן. חשוב לזכור שהמטרה זה לדבוק באימון ולא להרים ידיים, יהיו עליות וירידות. ליהנות מהתהליך.
 
סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה"
ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים
מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה
באוניברסיטה העברית בירושלים
http://mysod.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב