דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשיג את הבחורה המיוחדת 

מאת    [ 31/07/2009 ]

מילים במאמר: 792   [ נצפה 4376 פעמים ]

הבחורה המיוחדת

הרבה פעמים מתקשרים אלי כל מיני אנשים ומבקשים להתייעץ איתי. חלק מהשיחות אני שומע שוב ושוב :”היא מיוחדת" , “אני ממש רוצה אותה", “לא פגשתי עוד בחורות כאלה", “היא מתאימה לי לקשר רציני" וכו' וכו'.
נסו להיזכר מתי אתם פעם אחרונה הכרתם מישהי ומיד הרגשתם כלפיה משיכה חזקה. אבל היה שם משהו מעבר למשיכה – התחלתם לחשוב הרבה על הבחורה, לפנטז עליה, לרצות להיות לידה, לרצות לעשות דברים למענה. סוג של התאהבות קלה. זה קרה לכולנו, פתאום פגשנו מישהי ונתנו לה תשומת לב מיוחדת. כל פעם שהיינו פוגשים אותנו היינו מעט מתרגשים , מנסים להתאמץ ולגרום לה להבחין בנו. זה מאין התמכרות לבחורה מסויימת אחת. יש אנשים ש"חולים" בזה באופן כרוני ושוב ושוב נדלקים על בחורה לתקופה מסוימת ואחר כך עוברים הלאה. הבעיה היא שעצם העובדה שאתה מייחס כזו חשיבות גבוהה לבחורה מסוימת גורמת לך להתנהג בצורה לא טבעית לך לידה ולמעשה פוגעת בסיכויים שלך להיות איתה.

אז מה זה אומר בעצם התופעה של "הבחורה המיוחדת הזו"?
למעשה זה טריק מסוים שהמוח שלך מפעיל עליך.
יש בחורים שזה קורה להם עם בחורות שלא רוצות אותם. יש בחורים שזה קורה להם עם בחורות שהם שכבו איתן. יש כאלה שמפתחים את זה כלפי בחורה שנותנת להם הרבה תשומת לב בעוד שאחרים מפתחים את זה כלפי כאלה שלא נותנים להם תשומת לב.

אז מה משותף לכל זה?
המשותף לכל זה שזה בתפיסה שלך בלבד. כלומר, כל התהליך הזה קורה בראש שלך בלבד וכמעט ואין לזה קשר עם מה שקורה בעולם החיצוני. למעשה זה בכלל לא קשור לבחורה, זה קשור אך ורק למה שקורה במוח/בגוף שלך.
בדרך כלל ממליצים במקרה כזה ללכת ולמצוא 10 בחורות חדשות. אוקי, ומה קורה עם הלכת והכרת 10 בחורות חדשות ועדיין בא לך על "הבחורה המיוחדת" ההיא?
למעשה יכול להיות שיוצר מצב שתהיה עם "הבחורה המיוחדת" ההיא אבל לא תדע מה לעשות בשביל לשמור על המערכת יחסים שלכם ביחד. תזכרו – תמיד קשה יותר לשמור על משהו מלהשיג אותו. הרבה פעמים ראיתי גברים שהצליחו להיות בקשר עם אותה "הבחורה המיוחדת" ואז איבדו אותה. כלומר, להשיג אותה או ללכת להכיר 10 בנות אחרות זה לא הפתרון לבעיה הזאת.

אם כך מה הפתרון?
חלק מהפתרון הוא לפתח יכולות חברתיות ולהפוך להיות גבר מושך. זה בדיוק מה שאתם לומדים פה. ברגע שיש לכם את הידע והכישורים להכיר בחורות חדשות ולהפוך אותם לחלק מהחיים שלך נהיה לך קל יותר כשאתה פוגש בחורה שנהיית "הבחורה המיוחדת". אבל זה חלק מהפתרון לבעיה הזו.
אז הנה הפתרון המלא – לשנות נקודת מבט. אתה צריך לשנות פרספקטיבה ולא להרשות לעצמך מצב בו תתמכר לבחורה אחת ותהפוך אותה "לבחורה המיוחדת" בעיניך. אתה צריך לחוות (זה שונה מלדעת כי לדעת זה פשוט) את החוויה שבכל רגע נתון יש לך עוד 10 בחורות מדהימות, יפות, חכמות שרק מחכות לך. בהתחלה אתה באמת יכול לצאת עם הרבה בנות במקביל. אבל העיקרון הוא פשוט – תמיד להשקיע אותה כמות אנרגיה בבחורות. כלומר להיות מושקע רגשית במידה שווה באותה כמות בחורות. למשל, אם אתה רוצה ממש לשכב עם מישהי אז שלפחות תהיה עוד מישהי אחת שאתה ממש רוצה לשכב איתה. אם אין לך מישהי כזו אז תשקיע זמן ומאמץ בלמצוא מישהי כזאת. אם יש בחורה שממש מוצאת חן בעיניך, אז תמצא לפחות עוד בחורה אחת שגם ממש תמצא חן בעיניך. אם יש בחורה שאתה ממש רוצה איתה מערכת יחסים רצינית אז שתהיה לפחות עוד בחורה אחת שגם איתה תרצה להיות במערכת יחסים. ואם יש לך רק מישהי אחת אז תשקיע את הזמן והאנרגיה למצוא עוד מישהי כזו. ככל שתשקיע יותר זמן בלחפש מישהי אחרת – אתה תשים לב שתמיד תהיה מישהי אחרת. ברגע שתגיע להבנה שתמיד תהיה מישהי אחרת, גם אם לא יסתדר לך עם בחורה שממש רצית אתה תושפע מזה פחות. חשוב שתבין ויותר מזה תרגיש שיש שפע נשים בעולם. אני לא אומר שאתה לא יכול להיות עם מישהי אחת, אתה יכול להיות עם מישהי אחת אבל גם אם היא לא תתנהג בצורה שאתה מעריך/מכבד אתה תוכל לעזוב אותה מיד ולמצוא מישהי שכן תכבד אותך ותיתן לך את היחס שמגיע לך.
אתה צריך לשים את עצמך בעמדה שהמוח שלך לא יוכל לפתח את אותה ההתמכרות כלפי מישהי אחת.  
ואז מה יקרה – בחורה אחת עוזבת ונחש מה? יש לך עוד מישהי שאתה רוצה באותה מידה!
ברגע שתאמץ את הגישה הזו לא תוכל לפתח את אותה ההתמכרות ההרסנית שיש לך כלפי מישהי אחת. תתחיל להבין היום שזה הכול נמצא במוח שלך – להתמכרות שלך, לצורך שלך במישהי מסוימת אחת לרוב אין קשר בכלל למה שקורה בעולם. הכול קורה בתוך הראש שלך.
יחד עם זאת אתה צריך לפתח את הכישורים ואת היכולת לצאת ולהכיר בחורות חדשות. פה האתר שלי נכנס לתמונה. תכנס לאתר, תקרא את המאמרים, תיפגש עם אנשים דרך הפורום וצא איתם להתאמן על הכלים והידע שאתה מקבל פה.
שינוי תפיסה זה הוא אחד מיני רבים אותו תקבל בקורס היסודי שלנו. בנוסף נעבוד על עוד תפיסות ואמונות שכרגע מגבילים אותך מלהשיג את ההצלחה שלך עם נשים.
באהבה,
סטס.

 

סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה"
ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים
מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה
באוניברסיטה העברית בירושלים
http://www.mysod.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב