דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקי באנדורה - חוויה של פעם בחיים 

מאת    [ 30/07/2009 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2896 פעמים ]

רציתי לספר לכם על חוויה מדהימה שהייתה לי. בינואר נסעתי לחופשת סקי באנדורה. אני?! סקי?! הזוי לחלוטין, בהתחשב בעובדה שאין לי מושג בסקי. אבל אחרי יומיים במדרונות נראה לי שלמדתי המון. לטיול נסעתי עם כמה חבר'ה מהמכללה, שארגנו הכל לבד ודווקא עשו את זה לא רע, יחסית לסטודנטים לפסיכולוגיה...           

למקרה שאתם לא יודעים ( אני לא ידעתי), אנדורה היא מדינה קטנטנה בין צרפת לספרד, שכולה הרים. מכל הר באנדורה אפשר לראות את שתי המדינות האחרות.

יצאנו מברצלונה ב 20:00 בערב, ועלינו על אוטובוס של 3 וחצי שעות עד המלון. התחלקנו לזוגות בחדים ואני ישנתי עם חברה טובה. כשהגענו למלון היה כבר מאוחר אבל החלטנו לנצל את הערב עד הסוף והמשכנו לחגוג במלון. מה שכן, בבוקר היינו צריכים להיות כבר ב-9 באתר – מה שהיה קצת קשה לאור חגיגות הלילה, אבל הצלחנו. לי לא היו שום בגדי סקי, אבל כן היו לי גטקעס וחולצה תרמית שלבשתי מתחת לבגדים ועזרו לי מאוד. מעיל קיבלתי מאחת הבנות שהביאה שני מעילים (גם מורעלים יש לנו בחבורה!). הקטע הוא, שבסוף בכלל לא לבשתי את המעיל, מרוב שהיה חם במהלך היום. בסופו של דבר גלשתי רק עם סווטשירט וצעיף... וכן, באמת גלשתי!

בתוך החבילה שהזמנו היו כלולים גם שיעורי סקי חינם, אבל אני לתומי חשבתי שיהיה הרבה יותר מגניב לנסות ללמוד את זה לבד – חוויה קשה אך משעשעת. ביקשתי טיפים מהמורעלים ויצאתי לחקור את ההר. גלשתי כמה גלישות מפחידות ביותר, שאת רובן עשיתי בפיצה. זה היה מפחיד לאללה בהתחלה, ולא הייתה לי שליטה על הסיבובים שלי. אבל אני בתהליך למידה, לא? שני חברים שלי שהם גולשי סנובורד היו מאוד סבלנים והדריכו אותי צעד-צעד (תרתי משמע).

היו לי גם כמה בעיות עם הליפטים. פעם אחת, החזקתי את המקלות שלי מחוץ לליפט, ואחד החברים מעד עליהם... הרגשתי ממש רע אבל זה היה כל כך מצחיק! בפעם השניה, המגלש הימני שלי נתקע בברזלים והקרסול שלי התעקם כל כך שהמגלש עף לי מהרגל. המפעיל של הליפט נאלץ להעלות אותו בסיבוב הבא. אופס...

באחד הימים ניסיתי לעלות לראש המסלול ושני בחורים פשוט גררו אותי למעלה. כל הדרך לא הפסקתי להיקרע מצחוק. מזל שאני יודעת לצחוק על עצמי, אחרת לא הייתי מצליחה לשרוד את הטיול הזה עם כל הנפילות והפדיחות – ולמרות כל אלה זה היה פשוט חוויה. הדבר הכי כיפי שעשיתי אי פעם. אנדורה מהממת, אתה עולה לפסגה והנוף משגע, ממש כמו גלויה. לכל כיוון שמסתכלים, רואים הרים מכוסים בשלג. מומלץ מומלץ מומלץ וכמובן אל תשכחו מצלמה. יאללה אנדורה!

 סקי באנדורה

אלפא סקי קלאב - חבילות סקי בהתאמה אישית לאתרי סקי
http://www.alphaskiclub.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב