דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרקטים לכל בית 

מאת    [ 30/07/2009 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1956 פעמים ]

פרקטים הינו השם המקצועי אשר ניתן לריצוף העשוי מעץ או חומר דמוי עץ. בוודאי כולנו ראינו כאלו ברצפת משרד אלגנטי או בית מהודר של חבר וייחלנו ליום בו נוכל גם אנחנו להרשות מותרות זו. ובכן, אין צורך לייחל עוד - היום הזה הגיע! בשנים האחרונות חלה מגמה בתחום העיצוב כי אין כל סיבה שכלל האוכלוסייה לא תוכל להרשות לעצמה לעצב את ביתה באופן אלגנטי ומהודר, אך במחיר סביר ואטרקטיבי.
לפיכך נרתמו החברות המובילות בתחום העיצוב הביתי ופיתחו טכנולוגיות ושיטות יצור יעילות אשר יורידו עלויות של מוצרים שונים, בניהם פרקטים. כיום כל אדם אשר מסוגל לעמוד פיננסית בבניית או שיפוץ בית יכול להרשות לעצמו לשלב בביתו פרקטים.


פרקטים - היתרון המובהק

פרקטים היו מאז מתמיד פופולאריים בארצות אירופה, אמריקה והמזרח. אולם משום מה הם נעדרו מישראל שנים רבות. מדוע? מי יודע... אולי מאחר ואנחנו בישראל רגילים לחסוך מעצמנו דברים טובים, אפילו אם הם במחיר סביר ובעלי יתרונות מובהקים. אבל לא עוד! בשנים האחרונות, עם הפתחות ישראל למגמות עיצוביות משאר העולם, ובעיקר מאירופה, החלו פרקטים לחלחל יותר ויותר אל תוך הקונצנזוס העיצובי. הרי לפרקטים, בניגוד לסוגי ריצוף אחרים, קיימים רק יתרונות.
בראש ובראשונה פרקטים מעניקים לבית מראה אלגנטי ומהודר ויוצרים אווירה חמימה ומכניסת אורחים. כמו כן, פרקטים ידועים בכך שהם מחזירים אור באופן מעודן, כך שרצפת פרקטים בבית למעשה מעניקה לכל הבית ברק אלגנטי ומסתורי.
פרקטים הם אחד מסוגי הרצפות המבודדים ביותר, וכך הם מונעים חדירת או בריחת אוויר חם או קר בעונות השנה השונות, ומסייעים לשמור על טמפרטורה אחידה ונעימה בבית.
כמו כן, פרקטים הינם אחד מסוגי הריצוף העמידים ביותר שקיימים כיום בשוק - הם לא נשרטים בקלות, עמידים בפני נזקים ואפילו קלים לניקוי - זאת מאחר ומשטח פרקטים הינו חלק ואחיד ולכלוך לא נדבק אליו. מעבר זריז עם מטאטא, שואב אבק או מגב מסיר כל פגע אסתטי מעל משטח פרקטים במהירות.


פרקטים מהחנות לביתך - התקנת פרקטים

כניסת פרקטים לשוק העיצוב המקומי למעשה משמחת לא רק את מעצבי הפנים, אלא גם מעידה על ישראל כתרבות שעברה שלב חשוב בהתפתחותה - סוף סוף הבנו שאם משהו הוא אמין, יפה ולא יקר הוא לא בהכרח מסוכן.
כיצד אם כן נתקין פרקטים לאחר שהחלטנו שאין כל רע בלהשקיע כראוי בעצמנו? ראשית יש לדעת כי קיימים שני סוגים עיקריים של פרקטים. הראשון הוא פרקטים אשר עשויים עץ. התקנת פרקטים אלו מוטלת על צוות מתקינים מיומן אשר יקרא למלאכה לאחר רכישתם. סוג שני של פרקטים מכונה למינציה, ומדובר למעשה בפרקטים סינתטיים - פרקטים אלו עשויים מחומרים שונים אשר יוצרים מראה של עץ מכוסה לכה. גם פרקטים אלו יותקנו על ידי צוות מתקינים, אולם יש לציין כי סוג זה פרקטים ניתן גם להרכבה בשיטת עשה זאת בעצמך.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב