דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמינים - מיליוני לקוחות מרוצים לאורך מיליוני שנים... 

מאת    [ 29/07/2009 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 1840 פעמים ]

קמין - הלא הוא אח חימום - הוא אחת ההמצאות העתיקות ביותר אי פעם. קמינים נמצאים בשימוש האדם מזה מיליוני שנים, מילולית מאז גילוי האש. ארכיאולוגים מצאו עדויות חד משמעיות על פיהן אבותינו בנו קמינים מחימר ואבן על מנת לנצל את אנרגיית האש בפן המיטבי ביותר, וגם לטובת צרכים נוספים, בניהם ניתן למנות צרכים עיצוביים וחברתיים. גם כיום, מיליוני שנים מאז אותם קמינים קדומים בני אדם מוצאים אותם פופולאריים מתמיד. בארצות אירופה ואמריקה כמעט ולא ניתן למצוא בית ללא קמין וארכיטקטים בארצות אלו פעמים רבות מבססים את עיצובו של בית שלם על בסיס מיקומו של הקמין. במפתיע, דווקא מהתרבות העיצובית של מדינת ישראל נעדר הקמין במשך שנים רבות, אולם בעשורים האחרונים נראה כי הישראלים מגלים אותו מחדש וטוב שכך - משום שבניגוד למחממים אחרים אשר נמצאים בשימוש בארץ, קמינים הם גם שימושיים וגם יפים.


קמינים - למה בכלל קניתם את המזגן...?

קמינים הם בדיוק כל מה שמזגן הוא לא. הרי בואו נודה בזה, חימום של מזגן הוא גם יקר באופן מגוחך וגם החום אותו מפיץ המזגן לא נעים במיוחד. מדובר בחום יבשושי וחסר חיים שתמיד מחמם קצת יותר מדי את אלו שנמצאים מתחתיו וקצת פחות מדי את אלו שמרוחקים ממנו. קמינים לעומת זאת מנצלים את הטכנולוגיה הפשוטה והיעילה ביותר להפצת חום - אש. בוודאי כולם זוכרים כמה נעים להתכרבל מול חומה של מדורה, חום אוהב, פשוט ומעניק. יש לציין כי ריח המדורה או עץ השרוף אינם נותרים בתוך הבית, אלא מאווררים לאוויר הפתוח בעזרת ארובה אשר מותקנת יחד עם הקמין. כמו כן, חשוב לציין כי קמינים עברו כברת דרך רבה מאז אותם ימים בהם נבנו לראשונה. כיום קמינים עשויים ממגוון חומרים בטוחים ומפיצי חום כמתכות שונות או אבן, וניתן לבחור כיצד להזין את האש הבוערת בהם - עץ, גז או נפט. כמו כן, תודות לפתרונות חימום שונים ניתן לחבר את החום המופץ מהקמין למערכת חימום מרכזי אשר שולחת חום נעים ומלטף לכל חדרי הבית. אחרי שתחוו חום המופץ על ידי קמינים תשאלו את עצמכם למה בכלל קניתם את המזגן...


קמינים - מדורת השבט אצלך בסלון

משפחות רבות מחליטות לרכוש קמינים לא רק תודות לשימושיותו כגוף חימום אלא גם תודות להשתלבותו בעיצוב הבית והאווירה הנעימה אותה הוא משרה. קמינים מעניקים לחדר ולבית אווירה של קלאסה, של אלגנטיות אירופאית. הם מזכירים לנו את הימים בהם המשפחה התיישבה סביב האש בסוף כל יום וחבריה נהנו זה מחברת זה, מבלי למהר למקומות אחרים. תודות לטכנולוגיות קמינים מודרניות, כיום ניתן להתאים קמין לכל בית. לפיכך, טרם רכישת קמין מומלץ להפגש עם בעל מקצוע או מעצב פנים ולהתייעץ עמו אודות הצבעים והצורות השונות של קמינים ואלו מהם ישתלבו בביתכם.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב