דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקלחונים - פופולאריות שיא 

מאת    [ 28/07/2009 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2867 פעמים ]

מקלחונים הם מהכלים הסניטריים הפופולאריים ביותר הנמצאים כיום בשוק כלי הבית.
בכדי להבין את העלייה בפופולאריות של המקלחונים חשוב שנבין מהם בכלל כלים סניטריים. כלים סניטריים הם למעשה כל הכלים והאביזרים המרכיבים את חדרי האמבטיה, בתי השימוש והמטבחים דוגמת כיורים, מקלחונים, אסלות וברזים.
כלים אלו הם כליים בעלי חשיבות רבה בכל בית, עובדה הנובעת משתי סיבות. הראשונה היא הסיבה העיצובית: בית שיהיה מעוצב בצורה מוקפדת לא יהיה שלם אם כל הפרטים בו לא יהיו חדשים, נאים לעין, ומשתלבים בהרמוניה העיצובית ביחד עם יתר החפצים.
התשובה השנייה היא תשובה פרקטית: כלים סניטריים הם כלים המשמשים כל אחד מאיתנו באופן יום יומי ולכן חשוב שיהיו ברמה גבוהה, יעבדו בצורה תקינה ויהיו עמידים לאורך זמן.
נכון הדבר בעיקר כשמדברים על מקלחונים, שהם מהפריטים היותר שימושיים בכל בית.

מקלחונים משמשים בשנים האחרונות כאלטרנטיבה מועדפת לרבים מאיתנו המתגוררים בדירות בעלות חדרי אמבטיה קטנים ומעוניינים לנצל את המקום שישנו בצורה אידיאלית. כמו כן, מקלחונים מתאימים לאקלים הישראלי החם הדורש מאיתנו לא פעם להתקלח מספר פעמים ביום. .
מהפכת עיצוב הפנים שסחפה את העולם בשנים האחרונות לא פסחה על תחום המקלחונים והיום מעבר לשימוש הפונקציונאלי והמוכר שלהם משמשים מקלחונים גם כפריט עיצובי לכל דבר בחדרי האמבטיה. כתוצאה מכך נוכל למצוא היום שפע סגנונות של מקלחונים בעיצובים שונים ומחומרים שונים.

איך לבחור מקלחונים?

אז כיצד נוכל לבחור מקלחונים איכותיים שיענו על הצרכים שלנו? קודם כל עלינו לשים דגש על המידות. חשוב שלמקלחון שנבחר תהיה כניסה רחבה ככל שמאפשר המקום בחדר האמבטיה שלנו , וכן נפח שיהיה רחב מספיק בכדי לאפשר לנו לנוע בתוכו בנוחות ובחופשיות.
היום מגוון המקלחונים המוצעים לנו הוא ענק. בסיבוב פשוט בכל חנות לכלי בית נוכל למצוא מקלחונים פינתיים, מקלחונים חזיתיים, מקלחונים בעלי דלתות ציר, בעלי דלתות הזזה, מקלחונים בעלי דלתות מתקפלות ועוד.

מקלחונים - משלבים בין נוחות לאסטטיקה

העלייה במודעות לאסטטיקה נענתה על ידי דגמים שונים של מקלחונים שהניחו לדמיון להמריא אל מחוזות רחוקים. . היום נוכל למצוא מספר דגמים בולטים דוגמת מקלחון חזית המורכב משתי דלתות הנפתחות פנימה והחוצה, מקלחונים בעלי דלת הרמוניקה המתקפלת ונצמדת לקיר.
בנוסף לאלו ישנם גם מקלחונים מודרניים המעוצבים בצורה של חלל פתוח ומאוורר, מקלחונים זוגיים המגיעים במידות גדולות וכאלו בעלי שתי דלתות כניסה, מקלחונים של שקט המנותקים מהרעש החיצוני ומקלחונים פינתיים.
מקלחונים משוכללים יותר, לאלו מבנינו שיכולים להרשות לעצמם פינוקים מין הסוג הזה, נוכל למצוא בדמות כאלו המשלבים בתוכם סאונה רטובה ויבשה ובמקלחוני אדים ועיסוי המיועדים לשני רוחצים.

מקלחונים הם אופציה נהדרת לניצול חלל האמבטיה בצורה שתשאיר לנו מקום רב לפריטים אחרים. ושלא יובן לא נכון, לבחור באופציה הזו אין זה אומר להתפשר או לבחור באופציה הפחות טובה. עם מחשבה נכונה, השקעה של זמן וכסף ניתן להגיע לתוצאות מדהימות שיספקו לנו נוחות ויופי גם יחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב