דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונותיה של עבודה בחול 

מאת    [ 28/07/2009 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2379 פעמים ]

לא פעם שואלים אותי בתור אחד שכבר ביקר בכל מדינה באירופה ומכיר היטב את שוק העבודה שם ובעיקר עבודה בחו"ל של של ישראלים. לא פעם נתקלתי בישראלים צעירים מאוכזבים שחשבו שהם הולכים לעשות מכה בחו"ל ולברוח לטיול ארוך במזרח אך גילו שלא פשוט להרוויח כסף רב וצריך להיות מוכר מיומן ובעיקר להיות נמרץ כל היום על מנת להגיע לתוצאות. האשלייה שמוכרות לא מעט חברות בנוגע לשכר החודשי ולתנאים הכללים אכן עובד ומשפיע מאוד על המון צעירים אך חשוב לבדוק בדיוק מה התנאים: מהו שכר הבסיס, מהי העבודה, מה עליי למכור, איך עובדת חלוקת הבונוסים, ימי חופש, מספר אנשים בדירה וכו'.
היתרון הגדול, למשל, של עבודה בארה"ב הוא שלא עובדים מספר שעות רב כמו באירופה (בדרך כלל). ניתן להנות תוך כדי עבודה בארה"ב כי אורכה שבע שעות ביום ולהגיע למשכורת של מעל חמשת אלפים דולר בעבודה קשה.

יתרון של עבודה באנגליה הם התנאים של העובדים אשר מקבלים דירות גדולות בדרך כלל ולעתים אף וילה משפחתית אותה הם חולקים עם מספר חברים. יתרון נוסף הוא שבדר"כ מובטח לפחות יום חופש מלא אחד, בו יכול העובד לקחת את רכב החברה ולעשות איתו כרצונו, לאחר שפיזר את שאר חבריו בקניונים השונים בהם הם עובדים.
בעת עבודה בחו"ל אסור לשכוח את שעות הפנאי הרבות בימי שבת וראשון ואת מבחר אפשרויות הבילוי אשר קיימות באנגליה ובעיקר בלונדון. עבודה באנגליה מביאה עמה צמידות לחיי לילה סוערים. לונדון מלאה בפאבים ודאנס ברים רועשים ובאתרי תיירות רבים, כך שיש מספיק מה לעשות בזמן הפנוי (כאשר לא רוצים לנוח) וניתן לגשת לטיול הגדול או אפילו לחזור ארצה עם שלל חוויות חד פעמיות.

עבודות באוסטרליה היא יתרון לכל מי שחובב טבע. עבודה באוסטרליה מול נוף אלוהי, גם אם רואים אותו רק בסופי שבוע, זוהי חווייה שאפשר להתאמץ כל השבוע רק בשביל לחוות אותה ולעתים עצם העובדה שעובדים במקום אקזוטי וטבעי כמו אוסטרליה מעצימה את החווייה של עבודה בחו"ל ומעלימה את כל החסרונות האפשריים. חשוב לציין שבאוסטרליה רבים עובדים דווקא תוך כדי הטיול ובאופן עצמאי (לא דרך מעסיק) וללא שכר... עבודות באוסטרליה אצל משפחות החיות באיזורים כפריים בדרך, בעבודות שונות לקיום הבית ובתמורה ללינה ומזון. ניתן לעבוד כאופר, גנן או חקלאי בתמורה ללינה ואוכל אפילו ליום יומיים ולהמשיך הלאה בטיול...



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב