דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפוח ואיפור לגברים - יש דבר כזה 

מאת    [ 28/07/2009 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 4333 פעמים ]

איפור וטיפוח לגברים. כן, יש חיה כזו. נכון, זה לא ממש נפוץ, בטח לא ביום-יום, אבל ככל שעובר הזמן עולה המודעות לנושא טיפוח ויופי בעולם הגברים, במיוחד בערים הגדולות, במגזינים, בטלוויזיה ובאירועים מיוחדים בארץ ובעולם.

לפני שארחיב את הדיבור על האיפור עצמו, חשוב לזכור שגם אתם, הגברים צריכים לדאוג לטיפוח עורכם. כמו הנשים, אתם חשופים לשמש ולתנאי מזג האוויר הישראלי והמיוזע שלנו. גם אתם עוברים תהליך הזדקנות, עורכם נמתח ומתעייף, קמטים נוצרים וחשוב לתת לו את הטיפול המתאים.

אין מדובר רק על ג?ל גילוח ואפטר-שייב, אלא בתכשירי טיפוח נוספים כמו סבון פנים, קרם לחות, קרם עיניים ועוד.

אחת הבעיות האופייניות הקיימות אצל גברים היא עור יבש ומגורה, במיוחד באזור העובר גילוח על בסיס יום יומי. פעולת הגילוח גורעת מהלחות והחיוניות של העור וצריך לתת לו הזנה חדשה.

יש היום מבחר גדול מאוד של מוצרים, הכוללים אלכוהול לחיטוי לאחר הגילוח, קרם להרגעת העור וקרם לחות. בטווח הארוך, הדבר ישמור על עור פנים צעיר ורענן יותר וימנע פצעים ואף קמטים לא רצויים.

כמה מילים על האיפור: כשאני אומרת ללקוח מיועד שאני הולכת לאפר אותו אני תמיד מקבלת מבט מפוחד בעיניים: "אני? הולך להתאפר?". אני מניחה שרובם רואים מולם מלכת דראג צבעונית ומאיימת ומכאן הבהלה. אבל זה ממש לא המצב. איפור לגברים שונה מהותית מאיפור נשים. הוא איננו צבעוני, אלא מותאם לגוונים הטבעיים של העור, כך שלא יבחינו בו ומאפשר ליצור מראה אחיד ונעים של הפנים.

קיימות אפילו קולקציות איפור מיוחדות לגברים שמתאפיינות בצבעים הטבעיים האלו ואריזות בקווים נקיים וכהים.

איפור חתנים לפני חתונתם מאוד נפוץ. אתם החתנים, בדיוק כמו הכלות, מצטלמים מספר שעות לא מבוטל ביום החתונה. אתם רוצים להיראות במיטבכם. זו בדיוק הסיבה שהשקעתם בחליפה, נעלים ותספורת חדשה.

ומה עם מראה הפנים? כמובן שלא צריך להעמיס, כי אף חתן לא רוצה להיראות באמת מאופר. אבל טיפה קטנה של מייק-אפ, קצת להסתיר הכהות מתחת לעיניים, פודרה שלא תיראו מיוזעים ועוד כמה נגיעות קטנות שאתם אפילו לא תרגישו, יעשו הבדל משמעותי מאוד בתמונות ובמראה הכללי.

איפור גברים ביום-יום - למטרוסקסואלים מביניכם, שלא נרתעים משימוש במוצרי איפור לגברים, מוזמנים לנסות כמה דברים בבית לאמץ את הסגנון המעודן שלכם.

*** מייק-אפ - חשוב להניח שכבה דקה ואחידה של המייק-אפ על עור מעושר בלחות. זה יאפשר למייק-אפ ליצור מראה אחיד מבלי להיראות כבד על העור. חשוב להקפיד בבחירת הצבע. אף פעם לא בהיר יותר, אפילו לא בטון אחד. זה ישווה לכם מראה חולני.

*** קונסילר - להסתרת כהויות מתחת לעיניים. גם פה שם המשחק הוא מעט חומר בצבע המתאים כדי לקבל את התוצאה הרצויה.

*** פודרה דחוסה - נועדה לקבע את המייק-אפ ובעיקר למנוע מראה מבריק ומזיע. חשוב שהפודרה לא תהיה בהירה ולהשתמש דווקא בפודרות הכהות יותר. אפשר גם להעביר ברפרוף מברשת עם ברונזר בצבע מט, כדי לתת מראה שזוף קלות. הכל בעדינות ועם מעט חומר.

*** מסקרה - למשקיענים, אפשר גם לתת מגע קל בריסים עם מסקרה חומה, או שקופה. סירוק קל לגבות גם יוסיף למראה המסודר.

*** לשפתיים - כדי לתת פיניש למראה, אפשר להניח "לובלו" או כל מוצר שפתיים דומה. קצת לחות תעשה לכם טוב עם או בלי כל האיפור מסביב.

*** שדרוג למסיבה - לנועזים והצעירים, הוספה של עיפרון שחור משדרגת פלאים את המראה לשישי בערב. המראה המתקבל הוא מעושן ודרמטי שמאוד מבליט את העיניים, במיוחד אם הן בהירות. כמובן שגם עפרונות בצבע כהה אחר יעשו את העבודה.

*** אני יודעת שלרבים מכם הדברים שהוצגו בטור יהיו חדשניים. אבל לא חייבים לעשות הכל בפעם אחת. אפשר להתחיל משגרת טיפוח יותר טובה: להתרענן אחרי גילוח, לנסות את הקרם לחות או קרם הידיים.

אולי באירוע הבא תוכלו להעז ולחשוב מה אפשר לעשות גם עם כמה מוצרי איפור.
עדימס - "כשאיפור ואמנות נפגשים"
http://www.adimas.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב