דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התחברות מחדש - חוויות מהסמינר עם אריק פרל 

מאת    [ 27/07/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3532 פעמים ]

התרגשות עזה עברה בגופי כאשר זכיתי לראות מעל שמונים משתתפים בסמינר התחברות מחדש (רמה 3) עוברים את מבחן הההסמכה לביצוע תהליך התחברות מחדש.

התחברות מחדש הינו תהליך בין שתי הפגישות אשר מחבר אותנו בצורה חדשה ומהפכנית לעצמנו, לאני העליון שלנו ולסביבה שלנו, באמצעות רוחב פס מהיר המאפשר להעביר (לשלוח ולקבל) מידע חדש במהירות האור.
התחברות מחדש מאפשרת לכל אחד מאיתנו לעבור תהליך מואץ של אבולוציה, התפתחות אישית, האצת החיים קדימה, מציאת הנתיב ליעוד שלנו ולממש אותו כאן ועכשיו, הוא מאפשר מיקוד, שמחה, הבנה חדשה, דחף לבצע משימות, יכולת הצבת מטרות וביצוען ועוד התפתחות ושינויים לרוב.

למעשה באמצעות התחבורת מחדש וריפוי התחברות מחדש נפתחת דלת חדשה עבורכם. אם תחליטו לעבור אותה תוכלו לזכות בחזרה לאיזון המובילה לריפוי ובהתפתחות עצמית מואצת. במהלך סוף השבוע האחרון (ימים חמישי, שישי, שבת והשלמה לשומרי שבת ביום ראשון) לימדו ביי וקלודין את רזי הטכניקה של התחברות מחדש וד"ר אריק פרל העביר את הפילוסופיה מאחורי התחברות מחדש.

ביי וקלודין, בצורה משעשעת, בסבלנות אין קץ, לימדו את המשתתפים הרבים את הטכניקה המדהימה המבצעת שינוי כל כך גדול בכל מי שעובר את התהליך. כמי שעבר את הסמינר לפני כשנה בקבוצה קטנה, החוויה היתה שונה לחלוטין. הפעם השתתפתי באופן פעיל בעזרה לצוות ההוראה, בהדרכה, בהדגמה, בשיפור והנחייה.

לסיום אני רוצה לשתף אתכם בדברים שקרו לי לאחר שביצעתי התחברות מחדש לפני כשנה.

לפני שנים רבות, כשהייתי בן 15 נפצעתי בקרסולי, במשך כעשר שנים עברתי 15 ניתוחים עד שהבנתי שאני יכול להמשיך לעבור ניתוחים אולם הכאב לא יעלם. למעשה קיבלתי החלטה ללמוד לחיות עם הכאב (כפי שרבים שומעים מהרופא כאשר הוא אינו מצליח לפתור את הבעיה). מצבי לא איפשר לי לעמוד יותר מחמש דקות וללכת מטרים ספורים לפני שאהיה חייב לנוח.

לפני מעל חמש שנים, כשהתחלתי את מסעי בתחום ההוליסטי, לא יכולתי לטפל בעמידה וכל הטיפולים שלי בוצעו בישיבה. מאז שעברתי התחברות מחדש, אני עומד ללא בעיה והולך כמעט ללא בעיה. השיא היה במהלך 11 הימים האחרונים שבהם עזרתי כמתנדב בסמינרים של ריפוי התחברות מחדש ו התחברות מחדש שבהם עמדתי, והלכתי כמעט בלי סוף במשך 15 שעות ביממה וכל זאת כמעט ללא כאבים בכלל.מבחינת התפתחותית, חל בי שינוי עצום, מיקוד, ביצוע משימות, התגברות על מחסום שיווקי ועוד שינויים לרוב.

זכינו לבצע עשרות תהליכי התחברות מחדש וריפוי התחברות מחדש שבהם התרחשו שינויים של עשרות אחוזים ואפילו מאה אחוז וזאת תוך אחד עד חמש פגישות בתדירות גבוהה (תוך שבוע או מקסימום שבועיים).

בהזדמנות זאת אני מודה לכל מי שבחר ב בנתיב הרוח על מנת לעבור התחברות מחדש וריפוי התחברות מחדש ולעלות על נתיב אשר הוביל אתכם לדרך חדשה.

זכרו, אם אתם ברי מזל הריפוי יגיע בצורה שאתם ציפיתם לה, אם אתם באמת ברי מזל, הריפוי יגיע בצורה שלא חלמתם עליה, בצורה שהיקום חשב במיוחד עבורכם.
Tagged with: אריק פרל - התחברות מחדש - סמינר
יעקב - איתי סמלסון וליאת ספארק - סמלסון
---
בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג, התחברות מחדש, הרצאות, סדנאות, קורסים, יעוץ בצמתי חיים.
http://www.bentiv.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב