דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי הגנת נקודות קצה מנוהלים של סימנטק מספקים אבטחה משופרת נגד איומים מתפתחים 

מאת    [ 27/07/2009 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 1871 פעמים ]

סימנטק הכריזה על Symantec Endpoint Protection Services - שירותי הגנת נקודות קצה מנוהלים. מדובר במערך חדש של פתרונות המספקים ניהול וניטור של טכנולוגיות הגנת נקודות קצה להגנה על משתמשים נגד נוזקות (Malware) ותקיפות מתוחכמות אחרות, כמו Rootkits, תקיפות Zero-day, ורוגלות (Spyware).

השירותים המנוהלים החדשים, המסופקים גם על-ידי סימנטק ישראל, משלבים טכנולוגיות הגנת נקודות קצה קיימות של לקוחות, מומחי אבטחה של סימנטק, ואת רשת המודיעין הגלובלית של סימנטק. כל אלה, כדי לאבטח לקוחות, עובדים ונתונים ארגוניים, תוך אספקת ניהול מקצועי שנועד לעזור למחלקות IT בהיבטי תצורה, זמינות ויעילות של טכנולוגיות הגנת נקודות הקצה שלהם.

דוח אבטחה מנוהלת בארגונים של סימנטק מחודש מרץ 2009, הבליט את הצורך בהגנה נוספת מפני תקיפות סייבר הגדלות במספרן ועוצמתן, והופכות לאפקטיביות יותר. לפי הדוח, 88 אחוז מתוך 1,000 אנשי אבטחה ארגונית שהשתתפו בסקר, סבלו מתקיפות סייבר בשנתיים האחרונות, כאשר 30 אחוז דרגו תקיפות אלה כאפקטיביות במידה מסוימת או רבה. כמעט כולם (97 אחוז) סבלו מסוג מסוים של נזקים, כולל השבתות מערכת (46 אחוז), גניבה של מידע זיהוי אישי של לקוחות או עובדים (31 אחוז), וגניבה של נתונים ארגוניים (25 אחוז).

בנוסף, דוח איומי אבטחת האינטרנט של סימנטק (מהדורה 14), שפורסם באפריל 2009, הדגיש את האיומים המשמעותיים על נקודות קצה. לפי הדוח, סימנטק יצרה יותר מ- 1.6 מיליון חתימות קוד זדוני חדשות ב- 2008, גידול של 165 אחוז לעומת 2007, ויותר מ- 60 אחוז מכל חתימות קוד זדוני שנוצרו אי-פעם על-ידי סימנטק.

כדי להרגיע מחלקות IT נוכח האיומים הגדלים ואתגרי כוח אדם, סימנטק מציעה שירותי הגנת נקודות קצה מנוהלים, המורכבים מפריסה, ניהול וניטור 24X7 לטכנולוגיות הגנת נקודות קצה, כולל סימנטק אנטי וירוס, Symantec Endpoint Protection ו- Symantec Network Access Control. שירותים אלה מאפשרים לארגונים לאבטח מידע ולנהל סיכוני נקודות קצה, תוך הפחתת עלות הבעלות הכוללת, שיפור יעילות תפעולית ועמידה בהתחייבויות קפדניות של רמת שירות (SLA).

"המספר והתחכום של וירוסים וקוד זדוני מבוססי Web, ממשיכים לעלות, וארגונים מתקשים לטפל בבעיה בעצמם", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "בגלל האיומים הגדלים והאתגרים המוצבים על-ידי משאבים מוגבלים, יש בארגונים רצון גובר לחבור עם ספקי שירות עבור הפריסה והניהול של פתרונות הגנת נקודות קצה. Symantec Endpoint Protection Services, ביחד עם המערך הרחב של מוצרי ושירותי אבטחה מבית סימנטק, מספקים ללקוחות את הביטחון שהמידע שלהם מוגן במלואו ומנוהל בקלות".

פבלו הורנשטיין, המנהל הטכני בסימנטק ישראל, אומר כי לקוחות רוצים להעביר ל- Out-task פעילויות IT תפעוליות, כמו תצורת הגנת נקודות קצה ועדכוני אבטחה, אשר גוזלות זמן ואנרגיה יקרים, כדי להתמקד ביוזמות אסטרטגיות יותר, לעמוד בדרישות חוקיות, ולמנוע סיכוני IT כוללים. למעשה 61 אחוז מהמשתתפים בדוח אבטחה מנוהלת בארגון של סימנטק, ציינו כי הם מאמצים שירותי אבטחה מנוהלים עבור חלק או עבור כל צרכי אבטחת ה- IT שלהם.
ארגונים גם ממשיכים להתמודד עם אתגרי כוח אדם, כאשר 66 אחוז מדווחים על כך.

Symantec Endpoint Protection Monitoring
שירות זה מרחיב ניטור אבטחה מרחוק והתאמה לפתרונות הגנת נקודות קצה קריטיות. נתוני לקוחות מוגנים מפני איומים עם שירות ניטור מסביב לשעון של יתרונות הגנת נקודות קצה. אירועי אבטחה המשפיעים על נקודות קצה מוגנות מזוהים במהירות, מנותחים ועוברים הסלמה לצורך פתרונם. האנליסטים של סימנטק גם משתמשים במידע איומים מרשת המודיעין הגלובאלית לצד פרטי אירועי אבטחה אחרים ממערכות הגנת רשת, כדי לחקור או לתקף אירועים, ולהסלים קריטיות כנדרש. זה עוזר לצוות תגובת אבטחת ה- IT לתת עדיפויות לאירועים אלה, הדורשים תשומת לב מיידית, ומאפשר להם לחסום התפרצויות לפני שאלה מתפשטות.

Symantec Endpoint Protection Management
שירות זה מגן על נתונים נגד איומים, על-ידי העברת ניהול של פתרונות הגנת נקודות הקצה אל מומחי אבטחה של סימנטק הפועלים תחת מחויבות רמת שירות (SLA). את השירות נותנים מומחי אבטחה, המספקים ניהול תפעולי וניהול מחזור חיים עבור תשתית הגנת נקודות קצה. כך יורד נטל הניהול מאנשי אבטחה ותשתית פנימיים, ומובטח כי מערכות הגנת נקודות קצה יהיו עדכניות ביותר, כדי לספק את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה פרואקטיבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב