דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידושים ברוח השעה 

מאת    [ 26/07/2009 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 3036 פעמים ]

חידושים ברוח השעה
מאת: עינת מלצר

כמדי שנה, עונת הסקי הממשמשת ונפתחת מביאה עימה בשורות ציוד ואופנה מרעננות. לפניכם המוצרים החדישים והמעודכנים ביותר לעונת 08/09, שיעזרו לכם להתיישר עם הסגנון והאבזור הבולטים

מעילי פוך

מעילי פוך, מוצר יעיל והכרחי באתרים הקרים, צוברים במקביל לנחיצותם הפרקטית, תאוצה אופנתית. לאחרונה, הם נחשבים לאחד הפריטים האופנתיים ביותר על ההר, בעיירה וכפריט שבהחלט אפשר להתעטף בו גם ביומיום. עבור אלו שרגישים לקור, הרי שזהו פתרון מצוין, שכן למעילי הפוך יכולת אגירת חום קיצונית. עבור אלו שרגישים להתאמה לאופנה, הרי שהמעילים החדשים מגיעים במגוון צבעים, דוגמאות וגזרות.
מחירים: החל מ- 1,150 ש"ח

סנובורד ריחני

פריט מקורי מבית חברת "נידיקר", שהחליטה כי לא מספיק שהגולשים יריחו טוב בזמן הפעילות. לכן גם הסנובורד קיבל טיפול בניחוחות. בעזרת טכנולוגיה מיוחדת, לאחר שפשוף הסנובורד באצבע, יפיץ לוח הגלישה ריחות פרחים נעימים.
מחירים: החל מ - 1,599 ש"ח

ציוד סקי המתחמם בעזרת סוללות

ההתקדמות הטכנולוגית של מוצרי הסקי טרם הצליחה לנטרל מצבי קור קיצוני, רוח או אנשים הרגישים במיוחד לתנאי הסביבה בהם לגולשים קר. מכיוון שלא ניתן לחמם את ההרים המושלגים, הרי שאפשר לחמם את ציוד הסקי עצמו. קולקציות 2009 כוללות כפפות ומעילים שמתחממים בעזרת מנגנוני חימום הפועלים על סוללות.
מחירים: החל מ- 999 ש"ח

ציוד עם מיגון

בתחום המיגון חברות הסקי הולכות צעד אחד קדימה משנים עברו. דוגמא אחת היא ממברנה חדישה המאופיינת בטכנולוגיה ייחודית: במצב סטטי היא גמישה, ובתנועה קיצונית היא מתקשה ובולמת זעזועים. את אפקטיביות החומר ניתן לראות על פלסים למיגון חוט השדרה והגב התחתון, וכן בבידינגס של סנובורד לבלימת זעזועים אפקטיבית יותר בזמן הנחיתה.
מחירים: החל מ- 799 ש"ח

מצלמות קסדה

חברת POV משווקת מצלמות קסדה הניתנות לרכישה או השכרה. המצלמה באיכות גבוהה, ,אטומה למים, לאבק ועמידה בפני זעזועים לשימוש בתנאי מזג אויר שונים. המערכת כוללת מספר אלמנטים: מצלמת ראש, מקליט פנימי, שלט אלחוטי, תוכנה לניהול הצילומים ומערכת הרכבה מודולארית המאפשרת את ייצוב המצלמה בנוחות, כשהיא מוצמדת לקסדת הגלישה או למקום אחר. בזכות הנדסת אנוש ועיצוב מוקפדים ניתן לצלם ולתפעל את המערכת ביד אחת. ניתן לרכוש או לשכור את המצלמה במרכזי ה"סקימולטור".
מחירים: החל מ- 2,699 ש"ח

מגלשיים עם טכנולוגיית ה-Side Wall

לראשונה, חברת Bllizardחושפת טכנולוגיה בלעדית וסודית, הנקראת Side Wall. עד כה, טכנולוגיה זו היתה שמורה לדגמי מגלשיים של מתחרים באליפויות העולם בלבד. מעתה, תהווה הטכנולוגיה חלק בלתי נפרד מקולקציית המגלשיים לעונה הקרובה. ייחודה של המערכת בכך שתוכננה ויוצרה כך שתוכל להעביר את התנועות והתחושות מהגולש אל המגלשיים בצורה המהירה המדויקת ביותר.
מחירים: מגלשיים כולל בינדינגס, החל מ- 1,999 ש"ח

מוצרים מחומרים ממוחזרים

חברות הסקי הן חלק מהמגמה העולמית המתייחסת לשינויים החלים בתנאי הסביבה, ועל כן מבינות כי על-מנת לשמור על כדור הארץ יש לשנות את התעשייה כולה. בהתאם, בקולקציית 2009 ניתן לראות מגוון רחב של "מוצרים ירוקים". אלו מוצרים העשויים מחומרים ממוחזרים או כאלו המאפשרים מחזור, ובהן מעילי ומכנסי סקי, בגדי פליס, משקפות וקופסאות אחסון לציוד.
מחירים: החל מ-399 ש"ח

כשאופנת רחוב נפגשת עם אופנת סקי

חברתSOS התחברה באופן מוחלט לאופנת הרחוב, כששילבה גזרת מכנסיים גבוהה בבגדי הסקי. להגבהת המכנסיים יתרון פרקטי נוסף על האופנתיות: היא משמשת כחצאית שלג נוספת, מונעת חדירת שלג לגוף המכנס ואף ניתנת להסרה.
מחירים: החל מ-1,999 ש"ח
סקימולטור
הבית של הסקי בישראל
חיפה, עמק חפר וחולון
http://www.skimulator.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב