דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה קונים? איך קונים? 

מאת    [ 26/07/2009 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2504 פעמים ]

מה קונים? איך קונים?
מאת: פלג מלצר

לאורך השנים עברו אלפי אנשים בחנויות הביגוד והציוד שלנו. המשותף לכולם הוא חוסר הידיעה בנוגע למה לקנות, איפה להשקיע יותר ואיפה לא להתפשר. כמובן ששום מאמר שאכתוב לא יחליף את המוכר בחנות שיאבחן אתכם בעזרת הידע המקצועי שלו והכרת כל מגוון האפשרויות לפרטי פרטים, ויעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים לכם.

להלן מספר כללים שיעזרו לכם לקנות חכם:

1. לקנות בארץ - חלק לא מבוטל של גולשים מעדיפים לקנות בחו"ל, אבל כדאי שתביאו בחשבון שבחניות המקצועיות והטובות בארץ המחירים הם אותם מחירים ובדרך כלל אפילו זולים יותר ושהחנויות הנ"ל (ראה סעיף 2) מקצועיות מאוד ויש להן אינטרס גדול יותר לתת לכם שרות טוב, ובנוסף - כשאתם קונים בחו"ל, אין מי שייתן לכם שרות לאחר הקנייה.
2. ציוד סקי וסנובורד קונים בחנות סקי וסנובורד - כמו שלא הייתם קונים מערכת קולנוע ביתית מקצועית בסופרמרקט או מאיזה בגאז' של אוטו. מטבע הדברים, חנות שמתעסקת בתחום אחד בלבד היא מקצועית יותר ותתן שרות טוב יותר וכמובן - אחריות ושירות תיקונים ואחזקה.
3. המנעות מזיופים - שוב, קונים רק בחנויות סקי וסנובורד. על כל מוצר טקסטיל ועל כל נעל אמור להיות פתק עם שם היבואן ופרטי התקשרות. רצוי לבדוק באתר החברה באינטרנט שהמוצרים באמת שייכים למי שמופיע על הפתק, שהוא היבואן.
4. You pay for what u get - מחיר יקר זה עניין יחסי, כמו בכל דבר בחיים. כלומר: חופשת סקי עולה סביב ה-200 יורו ליום גלישה שזה לפחות 1000 יורו לשבוע, גרב מינמלית (פירוט בהמשך) עולה 75 ש"ח שזה זול מאוד יחסית ל-1000 יורו אבל יחסית לגרב רגילה - טירוף. בכל זאת, אם תגלוש עם גרב פשוטה יותר והתנאים יהיו אפילו רק קצת קשים יותר מהנורמה אז כנראה שיקפאו לך הרגליים... בהתחשב בעובדה זו גרב ב-75 ש"ח, זה זול מאוד, לא?
5. ביגוד אקטיבי - ביגוד הסקי בנוי משלוש שכבות. חשוב שכל השכבות יהיו מורכבות מחומרים אשר מיועדים לשמירה על חום הגוף וביחד עם זאת - לנידוף הזיעה החוצה מהגוף.
6. שכבה ראשונה - שכבה זו היא החשובה מכולם. בשכבה זו אסור להתפשר. יש לקנות מוצרים איכותיים בלבד. למשל: שתי חולצות או שני זוגות גרביים טובות לשבוע שלם שמבחינה כלכלית זה כמו לקנות 4 חולצות ו-4 זוגות גרביים באיכות נמוכה, שלא יעשו את העבודה.
7. התאמה אנטומית - השכבה הראשונה נמצאת במגע ישיר עם הגוף שלנו. לכן, חשוב שתהיה בנויה בהתאמה למבנה האנטומי של הגוף שלנו (חלוקה לגברים, נשים, ילדים) במידות מדויקות, בעלת תפרים שטוחים, וחיזוקים באזורי לחץ בכדי שלא יווצרו נקודות לחץ על הגוף והביגוד יוכל לנדף את הזיעה.
8. שכבה שנייה - תפקידה לשמור את החום ולהעביר את אדי הזיעה אל השכבה השלישית. לפעמים שכבה זו מיותרת. יש לשקול מספר גורמים: אם אתה אדם שקר לו בד"כ, מה סוג המעיל שלך (דק או עבה), לאן אתה נוסע ובאיזה תקופה מבחינת טמפרטורה ורוח. בשכבה זו עדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות מוצר שתאהבו ותשתמשו בו גם בחורף בישראל.
9. שכבה שלישית - רבים רואים בשכבה זו את השכבה החשובה ביותר, אך כמו שכתבתי בהתחלה, הם טועים. השכבה הראשונה היא החשובה ביותר, אם תקפידו על הכללים שרשומים במאמר זה ותקנו רק במקומות מקצועיים - אין סיכוי, גם לא בחליפה הפשוטה ביותר, שייכנסו לכם מים פנימה.

לסיכום, כדי להגיע להחלטות הנכונות וכדי לקנות חכם יש:
לקנות בחנות מקצועית בלבד.
לפרוס את מרב הפרטים מול המוכר בחנות.
לוודא שיש אחריות על המוצרים, שרותי אחזקה ותיקונים.
לא לשכוח שגם ליופי יש חשיבות, הן באיך שאתם נראים כלפי חוץ והן בתחושה הפנימית שלכם.
סקימולטור
הבית של הסקי בישראל
חיפה, עמק חפר וחולון
http://www.skimulator.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב