דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באינטרנט 

מאת    [ 25/07/2009 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2066 פעמים ]

פרסום באינטרנט זהו ענף אשר הולך וצומח במהלך השנים האחרונות, ותופס נתח גדול יותר ויותר מעוגת הפרסום עם כל שנה שחולפת. ההצלחה של האינטרנט כצינור פרסום יעיל באה לידי ביטוי באפשרויות שהוא מעניק למפרסמים ברמת החשיפה העצומה וההגעה לקהל היעד באופן ממוקד מאוד, כמו גם באפשרויות למדידת ההצלחה של מסע הפרסום. להבדיל ממדיומים אחרים שבהם אין אפשרות למדוד בצורה סטטיסטית הרי שמדיום האינטרנט מעמיד כלים רבים למדידה מדוייקת של תוצאות המסע הפרסומי.

אפשרויות פרסום
מגוון אפשרויות פרסום באינטרנט מורכב מכמה רבדים. אחת הדרכים הנפוצות לפרסום באינטרנט היא בעזרת שזירה של באנרים בפורטלים גדולים ואתרי נישה שונים. באנרים אלה הן קוביות פרסום, מופלשות בדרך כלל, אשר מופיעות בעמודי הפורטלים השונים כמו וואלה, ynet וכן הלאה.

היתרון של באנרים היא חשיפה לכמות גדולה מאוד של גולשים (בפורטלים הגדולים מדובר במאות אלפי חשיפות ליום). בעזרת הקלקה על הבאנר הגולש יגיע אל אתר הבית או מיניסייט שיעמיד המפרסם לרשות הגולש. באותו עמוד נחיתה יהיה מוי מידע על המוצר, השירות או המבצע שהמפרסם מעוניין לפרסם. אפשרויות הפרסום בעזרת באנרים מאפשרות למפרסם להעניק חשיפה כמו גם לאסוף לידים, כלומר להעמיד לרשות הגולש טופס למילוי פרטים ובכך למעשה לבנות מסד נתונים של לקוחות פוטנציאליים.

בנוסף לבאנרים ומיניסייטים, פעילות של פרסום באינטרנט פועלת גם ברמה של קידום אתרים. להבדיל מבאנרים שנתמכים בפורטלים השונים כפלטפורמה פירסומית, קידום אתרים נתמך במנועי החיפוש כפלטפורמה, וכך בתשלום או בחינם אתרים יכולים לקבל חשיפה בעזרת תוצאות חיפוש המוצגות במנועי החיפוש השונים.

רובד נוסף של פרסום באינטרנט פועל על תשתית של יחסי ציבור אינטרנטיים (E-pr). פרוש הדבר הוא פרסום מוסווה, ממש כמו ביחסי ציבור בעולם שמחוץ לעולם הוירטואלי המפרסם יכול להעלות כתבות שיווקיות לפורטלים שונים, להשתמש בפלטפורמות של פורומים ובלוגים שונים להעברת המסרים הפרסומיים שלו או לצרוך הגברת המודעות והחשיפה למותג שלו .

נישת הרשתות החברתיות שהחלה לקבל תאוצה בזמן האחרון פתחה צינור פרסומי נוסף עבור המפרסמים השונים ברשת האינטרנט, וכך ניתן לפרסם הן באמצעות שטחי פירסום שניתנים לרכישה לזמן מוגבל על דפי הרשתות החברתיות או על ידי פעילויות גרילה שונות באמצעות פתיחת כרטיסי משתמש, הפצה של מידע לגבי התרחשויות, מבצעים וכיוצא בזה.

                                                          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב