דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אתם חייבים תמרים במגשי פירות? 

מאת    [ 08/08/2006 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 6058 פעמים ]

לרבים פרי התמר נראה חיוור פנים בייחוד כאשר הוא תלוי על עצי הדקל. מראהו יותר בולט כאשר הוא מיובש שאז צבעו הוא חום. הפרי הזה שנראה תמים למראה מכיל מגוון רחב של יתרונות בריאותיים שלא כדאי לפספס. במאמר זה נדבר על 4 יתרונות בריאותיים של התמר ולמה כדאי לשים אותו במגשי פירות גם כפרי מיובש וגם כטרי.

 

נא להכיר היתרונות הבריאותיים של התמר


    • ·       שומר על מערכת העיכול

התמר הוא פרי שנחשב לכזה שמטפל בהצלחה בבעיות מעיים שונות הוא טוב לטיפול בעצירות. מחקרים מוכיחים כי הסיבים התזונתיים וכן גם נוגדי החמצון יכולים למנוע עצירות והם גם יכולים למנוע היווצרות גידול במעי הגס .


    • ·       יותר משביע

במגשי פירות קיימים מספר רב של פירות איכותיים שמכילים בתוכם יתרונות רבים במיוחד . בכל מגשי פירות כדאי שיהיו גם מספר תמרים. התמרים מכילים סוכר טבעי סוכר זה חודר לאט במחזור הדם וכך הם מרגישים שבעים יותר. מגשי פירות שמכילים תמרים יוצרים הרגשת שובע מוגברת יותר ממגשים שאינם מכילים פרי זה.


    • ·       התמר מתוק מטבעו

אם אתם מחפשים פתרון למתוק אך לא מעוניינים בממתקים עתירי סוכר ושומן התמר מהווה פתרון מושלם לכך. הוא מתוק במידה רבה והמתיקות שלו מגיעה מסוכר מהטבע ללא צורך בשימוש בממתקים.

איך ניתן לשלב את התמרים במגשי פירות?

ניתן לשים אותו שלם

תמר במיוחד טרי כזה שנקטף היישר מהעץ יכול להוסיף מראה טבעי למגשי פירות. ניתן להניח אותו כמו שהוא והוא כבר יוסיף את הנופך הייחודי שלו למגשי פירות .

ניתן לשים אותו חתוך עם אגוזים מסוגים שונים

בדרך כלל ניתן לשים את התמר במגשי פירות כאשר הוא מגולען וחתוך לחצי בתוך בשר הפרי ניתן להוסיף אגוזי מלך , אגוזי מקדמיה ועוד סוגים של אגוזים שונים הטעם המתוק של התמר משתלב היטב עם  הטעם המיוחד של האגוזים השונים.

ניתן לשלב עם מבחר פירות יבשים

ניתן להוסיף את התמרים האיכותיים למגשי פירות שמכילים פירות יבשים יחד הם יוסיפו נופך לכל מגש פירות.  

למה כדאי לבחור במגשי פירות  לחינה?

חינה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בהם האורחים מזילים דמעות התרגשות יחד עם  הכלה. לאחר האירוע הייחודי הביגוד המסורתי והיפה והתפאורה הססגונית מגיע גם שלב הכיבוד. לכאורה זה אירוע שבו ההגשה מתבצעת באמצעות בופה ולא על שולחנות עם מלצרים שונים בדומה לכנסים. לכן בעלי האירוע חושבים על קינוחים שישתלבו נהדר במיוחד יחד עם הכיבוד המוגש באירועים מעין אלו. מאמר זה יסביר לכם למה אתם חייבים להזמין מגשי פירות לחינה.

לריח משכר

מכיוון שמדובר על חינה בה התפאורה כוללת צמחיים בעלי ריח טוב אין ספק כי פירות ישתלבו נהדר ניתן לבחור פירות שלהם יש ריח משכר בייחוד שהם טריים כמו למשל תותים ודובדבנים.  המראה של הפירות האדומים יחד עם פירות נוספים הוא מראה מפתיע שירגש את האורחים שלכם.

לצבע בעיניים

לא רק במלונות בתל אביב יש אירועים מדהימים, העוגיות שבדרך כלל משתמשים באירועים כאלו הן חסרות צבע ואם הן צבעוניות הצבעוניות אינה מגיעה לדרגה של פירות טריים ואיכותיים בשיא צבעם. חשוב שיבחרו פירות שצבעם עז במיוחד יחד עם פירות שהצבע שלהם חלש יותר על מנת ליצור ניגודיות לדוגמא ניתן לבחור דובדבנים ותותים אשכול ענבים סגול לצד אשכול ענבים ירוק אננס ובננה השילוב הזה יקנה תחושה מפתיעה לאורחים.

ללא התעסקות

קינוחים אחרים כמו עוגות למשל יש צורך לחתוך ולהביא צלחות וכפיות על מנת שיאכלו אותן בנוחות וללא לכלוך כלל. מגשי פירות חתוכים ומוכנים לאכילה ומגיעים אף מזלגות מיוחדים כך שהם לא מלכלכים ואינם דורשים מכם כל מאמץ למעט הזמנה של הפירות .

ללא צורך בהגשה לאירוע

באירועים גם במלונות בצפון כמו אלו יש שולחן גדול בהם מונחים עוגות שונות וכיוצא בכך. אם תזמינו עוגה או קייטרינג תצרכו להביא לאם גם מלצרים כיסאות רבים ועוד מגשי פירות גדולים עם שלל פירות גורמים לכם להוצאות נמוכות יותר על האירוע.

משביע ויחד עם זאת קל לעיכול

מדובר על מגשי פירות ייחודיים המכילים מגוון רחב ביותר של פירות טריים החתוכים בצורה נאה במיוחד. ניתן לאכול מהם לשבוע ולחזור לריקודים ללא תחושת כבדות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב