דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


והעיקר קריאייטיב!! 

מאת    [ 07/08/2006 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 4800 פעמים ]






יעל לוטן
יחסי הציבור נכנסים אל קידמת הבימה - והעיקר קריאייטיב
יחסי ציבור בשיטת? one stop shop

היום אין שלב טרום-שיווקי בסיסי ללא יחסי ציבור, ואין יחסי ציבור ראויים, ללא תפיסה מקפת של המוצר. חברת יחסי ציבור מעודכנת מובילה את המסר ובונה את התוכן באמצעות מחקר והתוויית אסטרטגיה. לצורך זה היא מעסיקה מנהלי-תיקים הקריאטיב ומלמדת את יועציה לתת מענה ללקוח- החל מהאריזה וכלה במהות התוכן של המותג. כל אלו בלי לרכוש מדיה, אינצ'ים או זמן אויר בכסף רב. כאשר הלקוח מגיע אל בין כתלי משרד יחסי הציבור, הוא מקבל מטריית שירותים שלמה הכוללת אסטרטגיה שיווקית, תדמיתית ותקשורתית וכמובן את יישומן.

מתוך הצרכים החדשים של שוק התקשורת ושל מפרסמים המתחרים תחרות אכזרית מתמיד על תשומת ליבו של הצרכן ההמום, הדבר החשוב ביותר בתחום הוא ללא ספק הקריאטיב - הרעיונאי היצירתי אשר הוגה ממוחו הקודח את הקמפיין הבא. משרד יחסי צבור מוביל, הוא זה שהשכיל למזג לתוכו את טובי הקריאטיב, מתחומי היצירה השונים. יוצרים מתחומים שונים הם אנשי הקריאטיב המעולים מכולם.

חברות יחסי ציבור גדלות בקצב מסחרר. המקצוע תופס יותר ויותר את מקומו הטבעי בראש הפירמידה השיווקית. אנשי יחסי ציבור היום הם אסטרטגים תדמיתיים, מומחים בתקשורת בינאישית ובמדיה לסוגיה, מיומנים בכתיבה עיתונאית, מפיקים אירועי תקשורת יצירתיים, יודעים לערוך מחקר ולעשות סקרים.




איך עושים זאת? הרעיון הוא להציע ללקוח "ארוחה" שלמה, הכוללת את כל המנות. החל מבניית אסטרטגיה שיווקית, תדמיתית ותקשורתית, וכלה ביישומה. אנחנו מתחילים במחקר, ממשיכים לאסטרטגיה, ומפה לקריאייטיב אשר יוצר את הרעיונות המבריקים לקראת היציאה אל השוק. אירועים, כתבות, אתר אינטרנט, שיתופי פעולה אסטרטגיים בין חברות וכמובן אחריות חברתית.

נקודה זו חשובה במיוחד לאור העובדה שבימים אלו מדובר בשינוי נוסף שחודר בעצמה לשוק - הלא הוא ה-Product Placement.
ומהו אותו Product Placement? מה שנחשב פעם לפרסום סמוי. משרדי יחסי הציבור מובילים את המהלך של מעבר מפרסום קלאסי להכנסת המוצרים בצורה מכוונת לתוכניות טלוויזיה או סרטי קולנוע.

בעולם של אינטרנט, סלולר, ומדיה היסטרית רבת ערוצים חשוב ביותר לשמור על הקו הנקי ולבסס את החשיפה במיתוג נכון צעד אחר צעד מכיוון שהתזזית בה אנו חיים היא שגורמת לדברים להיעלם שנייה לאחר שהם צצו ולכן החשיבות של החשיפה האיטית הכרחית ,כי לא מספיק להיות כדי להיות צריך להיות כדי להישאר!

יעל לוטן היא מנכ"ל חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות בע"מ.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב