דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי - חשיבותה של אסטטיקה 

מאת    [ 23/07/2009 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1943 פעמים ]

ריהוט משרדי הפך בשנים האחרונות לאלמנט בעל השפעה רבה על הצלחתו של המשרד. לא ניתן לשים את האצבע על נקודה מדויקת אבל ברור כי מתישהו בשנים האחרונות התחוללה מהפכה עיצובית בעולם כולו שגרמה לרבים להבין את חשיבות העיצוב והאסטטיקה בבתים, בבתי עסק ובמשרדים.
כחלק מהמהפכה העיצובית גברה ההכרה כי ריהוט משרדי משפיע ישירות על מיתוג המשרד הן כלפי חוץ והן כלפי פנים. העובדים במשרד מושפעים ממנו, האורחים המגיעים למשרד קובעים את הרושם הכללי שלהם על פיו והמנהלים מתפקדים אחרת כשהריהוט המשרדי מתאים להלך הרוח של המשרד.
היום כבר כמעט ואי אפשר למצוא בעל עסק שאינו מכיר בחשיבות של ריהוט משרדי לבית העסק שלו. ריהוט משרדי שנבחר לאחר מחשבה עמוקה משדר יוקרה, מקצועיות, הצלחה, והשקעה - אלמנטים בלעדיהם לא יוכל אף בית עסק להצליח. עד לפני כמה שנים התפיסה הרווחת גרסה כי ריהוט משרדי יוקרתי מתאים רק למשרדים גדולים ועתירי ממון פינתה את מקומה לתפיסה מודרנית המכירה בהשפעת עיצוב הפנים על כל האספקטים במשרד.

איך בוחרים ריהוט משרדי?

בחירת ריהוט משרדי שיתאים לרוח המשרד היא אינה עניין פשוט. הנטייה היא תמיד ללכת אל מה שנראה הכי יוקרתי, אבל לפעמים זו יכולה להיות טעות משום שישנם שיקולים נוספים שיש לקחת בחשבון בכדי להגיע לתוצאה הרצויה.
קודם כל צריכים להחליט על קונספט לפיו אנו רוצים למתג את העסק שלנו ולהתאים את בחירת הריהוט אל הקונספט הנבחר. הריהוט, בשל הדומיננטיות שלו בחלל המשרד, הוא הכלי הראשון למיתוג העסק ולכן חשוב שנבחר רהיטים שיעלו בקנה אחד עם הקונספט אותו בחרנו.

שנית, צריך להתאים את הריהוט משרדי למטרות הפונקציונאליות של המשרד. משרדים בעידן המודרני מתאפיינים במגוון של צרכים ייעודיים כמו עמדות עבודה, חדרי מנהלים, חדרי ישיבות, פינות המתנה עמדות קבלה ועוד. לכל חלק במשרד ישנו את הריהוט המתאים לו. ולכן כדאי שנגדיר מראש אילו פונקציות אנחנו רוצים שהריהוט ימלא.

השיקול השלישי בבחירת ריהוט משרדי הוא שיקול הנוחות. ריהוט נוח הוא תנאי אלמנטארי המשפיע רבות על יעילותם של עובדי המשרד. בשל כך יש להקפיד הקפדה יתרה בהתאמת הרהיטים לצרכי העבודה מבחינה פיזית על מנת לצמצמם למינימום נזקים גופניים הנגרמים בעקבות העבודה.
הוא שיקול ישי לקחת בחשבון הוא ניידות הריהוט. ריהוט משרדי הוא לא משהו שמחליפים בתדירות גבוהה ולכן יש לבחור ריהוט בעל יכולות ניידות. רהיטים בעלי יכולות ניידות יקלו על צרכי הניקיון במשרד, העברות או צרכים אחרים.
מומלץ שהריהוט הנבחר יהיה מודולארי. ריהוט משרדי שכזה, העשוי מחלקים נפרדים, יאפשר לכם שלל אפשרויות עיצוב, עריכת שינויים והתאמות לפי הצרכים של המשרד.

רכישתו של ריהוט משרדי יכולה להתבצע ברשת גדולה, בחנות רהיטים או אצל נגר פרטי.
עליכם לזכור כי לזכור שהשקעה בריהוט משרדי זו השקעה לשנים רבות ולכן צריך לחשוב קדימה ולבחור עיצובים שיהיו עדכניים גם בעוד כמה שנים כי בסופו של דבר ריהוט משרדי הוא הפנים של העסק שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב