דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודעות דרושים - מדריך למשתמש 

מאת    [ 22/07/2009 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1970 פעמים ]

 

גם אם כרגע השתחררתם מהצבא, סיימתם את לימודי התואר או שאתם מבקשים לפתוח דף חדש בתחום עיסוקכם - מודעות דרושים הן הצעד הראשון במסע למציאת עבודה המתאימה לכם ביותר. עם זאת, המגוון הנרחב של מודעות דרושים יכול לבלבל ולרפות את ידיכם. בכדי לגרום לכם להתחיל את המסע למציאת העבודה ברגל ימין, לפניכם סקירה קצרה של הדרכים שיסייעו לכם למציאת ולבחינת מודעות דרושים.

 

באמצעי המדיה השונים ישנם לוחות פרסום הכוללים, בין היתר, גם מודעות דרושים. בעיתונים השונים, ובעיקר במוספי סוף השבוע, ניתן למצוא מודעות דרושים המסווגות לפי תחומי עיסוק. כמו כן, גם המקומונים מפרסמים מודעות דרושים אשר יעזרו לכם למצוא עבודה באזור מגוריכם. ניתן למצוא מודעות דרושים גם באתרי אינטרנט, הכוללים לוחות פרסום בתחומים שונים מעבר לתחום התעסוקה או באתרי אינטרנט המתמחים במודעות דרושים. במרבית האתרים המודעות מסווגות לפי קריטריונים שונים הכוללים, בין היתר, תחום עיסוק, אזור והיקף משרה. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי חלק מהאתרים המפרסמים מודעות דרושים אמנם מציעים הזדמנויות תעסוקה שאינן מתפרסמות בכל מקום אך עושים זאת תמורת תשלום. לכן, כדאי לבדוק האם ההשקעה הכספית תתרום יותר משימוש באתר דרושים המציע שירותיו בחינם. דרך אחרת למציאת מודעות דרושים היא על ידי פנייה ליחידה להכוונת חיילים משוחררים או ליחידה להכוונה תעסוקתית באוניברסיטאות השונות. יחידות אלו משמשות כגורם המתווך ביניכם לבין המוסדות המחפשים עובדים, בהתאם לכישוריכם וניסיונכם.

 

בבואכם לבחון את הסוגים השונים של מודעות דרושים באמצעי המדיה, כדאי לקחת מספר אלמנטים בחשבון. ראשית, אל תסתכלו בקנקן - במילים אחרות, גם אם ישנן מודעות דרושים גדולות וצבעוניות, אין הדבר מעיד על מקום העבודה עצמו. תוכלו למצוא מקום עבודה נהדר שפרסם את המשרה על ידי מודעת דרושים צנועה. שנית, בדקו מהם פרטי ההתקשרות המצוינים במודעת דרושים. במידה ואין ברשותכם מכשיר פקס, כדאי לרכז את כל המודעות בהן מצוינים מספרי פקס, לגשת אל חנות מכשירי הכתיבה הקרובה לביתכם ולשלוח את קורות חייכם לכל מקומות העבודהבפעם אחת. במידה ומבקשים לשלוח קורות חיים למייל, כדאי לפתוח חשבון מייל, אם אין לכם, באחד מאתרי האינטרנט המספקים תיבת אי- מייל בחינם. בנוסף, קחו בחשבון כי תהליך מציאת העבודה יכול להיות ארוך. על כן התאזרו בסבלנות כאשר אתם בוחנים מודעות דרושים וזכרו כי בסופו של דבר תמצאו עבודה לשביעות רצונכם. 

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן http://www.aaaa.co.il/board.aspx?id=4>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב