איך מייצרים באזז למכירות שלנו ברשת - נסו לגבש דרכים קריאטיביות לקחת את המוצר שלכם החוצה ממסגרת החנות ולתקשר עם הלקוחות היכן שהם נמצאים, הראו להם כיצד המוצר משתלב ועונה להם על צרכיהם. ,ספקו להם ערך מוסף נילווה למוצר, שייצר זכרון חיובי ויביא אותם לחנותכם לכשיתעורר הצורך. זיכרו שהלקוח רואה רק את מה שאתה מציג לו בדף המכירה או החנות, ועל סמך זה הוא צריך לבחור בינכם לאחרים.
בא ונסקור חלק מהאפשרויות העומדות בפניינו :
Pages או Groups בפייסבוק . צרו סביב חנותכם קבוצת חברים שתרצה לעקוב אחריכם בכדי לקבל עדכונים ותכנים הקשורים למוצר. נסו לחפש ערכים מוספים שיגרמו לאנשים לחזור לקבוצה.
בלוג- צרו בלוג בו תוכלו לשתף על בסיס קבוע רעיונות , מחשבות , ארועים הקשורים למוצר. תוכל לספר על מעצבי המוצר/ אופן יצורו/ הרעיונות מאחוריו. מצבו עצמכם כמעניקי ערך מוסף מעבר למוצר עצמו.
שיתופי פעולה עם אתרים , קבוצות עניין או בלוגים על מנת לגלות קהלים חדשים משותפים.
טוויטר מאפשר לכם לאתר קהלים בעלי עניין התואם את המוצר שלכם. תוכלו לשלוח טוויטים על הנחות או מכירות קצרות מועד. כמובן שבשביל כך תזדקקו לכמות משמעותית של עוקבים וזכרו שאל לכם לשדר עסקים כל הזמן, מנו קצת מאישיותכם, אל תדחפו חזק מידי אחרת תמצאו שמתעלמים מכם.
וידאו- שתפו בסרטונים קצרים על מוצריכם או דרכי יצורם לדוגמא. אין צורך בסרטונים מקצועיים. לקוחותיכם רוצים להכיר את החנות. וידאו מאפשר להם ?לחוש? את המוצר ומה שעומד מאחוריו.
המדיה החברתית מאפשרת לכם לחבר את המוצר עם חוויה /רעיונות/ערכים. כל אלו יעזרו לבדל את החנות שלכם ולמצבה מבין חנויות דומות אחרות.
בא ונסקור חלק מהאפשרויות העומדות בפניינו :
Pages או Groups בפייסבוק . צרו סביב חנותכם קבוצת חברים שתרצה לעקוב אחריכם בכדי לקבל עדכונים ותכנים הקשורים למוצר. נסו לחפש ערכים מוספים שיגרמו לאנשים לחזור לקבוצה.
בלוג- צרו בלוג בו תוכלו לשתף על בסיס קבוע רעיונות , מחשבות , ארועים הקשורים למוצר. תוכל לספר על מעצבי המוצר/ אופן יצורו/ הרעיונות מאחוריו. מצבו עצמכם כמעניקי ערך מוסף מעבר למוצר עצמו.
שיתופי פעולה עם אתרים , קבוצות עניין או בלוגים על מנת לגלות קהלים חדשים משותפים.
טוויטר מאפשר לכם לאתר קהלים בעלי עניין התואם את המוצר שלכם. תוכלו לשלוח טוויטים על הנחות או מכירות קצרות מועד. כמובן שבשביל כך תזדקקו לכמות משמעותית של עוקבים וזכרו שאל לכם לשדר עסקים כל הזמן, מנו קצת מאישיותכם, אל תדחפו חזק מידי אחרת תמצאו שמתעלמים מכם.
וידאו- שתפו בסרטונים קצרים על מוצריכם או דרכי יצורם לדוגמא. אין צורך בסרטונים מקצועיים. לקוחותיכם רוצים להכיר את החנות. וידאו מאפשר להם ?לחוש? את המוצר ומה שעומד מאחוריו.
המדיה החברתית מאפשרת לכם לחבר את המוצר עם חוויה /רעיונות/ערכים. כל אלו יעזרו לבדל את החנות שלכם ולמצבה מבין חנויות דומות אחרות.
גילה גדעון | אפקטיבה
יועצת מדיה חברתית ומנהל סחר אלקטרוני
info@effectiva.co.il
www.gilagideon.co.il
www.gilagideon.wordpress.com
יועצת מדיה חברתית ומנהל סחר אלקטרוני
info@effectiva.co.il
www.gilagideon.co.il
www.gilagideon.wordpress.com