דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2575 פעמים ]

פרגולות אפשר לראות היום כמעט בכל חצר פרטית בארץ ישראל ואפשר לראות גם לא מעט פרגולות בתוך בתים פרטיים משותפים, שאין להם חצר פרטית וגדולה שלהם בלבד, אלא שהפרגולות נבנות היום גם במרפסות הקטנות שיש לכולנו ואלו הפרגולות הופכות לחביבות יותר ויותר, ואפשר לשים לב היום שלא מעט בתים מתהדרים גם בכל מיני פרגולות מאוד מיוחדות מבחינת מראה.
פרגולות מוסיפות המון לעיצוב החצר שלנו.
אז באמת יש כמה סוגים של פרגולות כשסוג הנפוץ ביותר הוא של פרגולות עץ רגילות, כאלו שלטובת מעשה בנייתן אנו מזמינים את איש הפרגולות וזה מגיע עם הטנדר שלו ועם כמה לוחות עץ וכלים בסיסים ועל המקום הוא מתכנן את הפרגולות ומשרטט הכל לשביעות רצוננו ולאחר מכן מתחיל במלאכת בניית פרגולות ממש אצלנו בחצר. ואם חשבתם שמדובר בפרויקט של כמה ימים, אז הרי לכם הטעות. אם נוציא את הזמן שיש להמתין לצבע להתייבש מהפרגולות אזי שאנו מדברים על פרוייקט בניית פרגולות שאינו עולה על כמה שעות בודדות בלבד, ובאמת היום המתקינים הם כבר מאוד מקצועיים ולפעמים אלו מתקינים פרגולות בשלושה אתרים שונים ביום אחד.

סוג אחר של פרגולות שהופך להיות לנפוץ יותר ויותר הן אותן הפרגולות אלא שבמקום עץ, הן פרגולות אלומיניום. את אלו גם אפשר לראות בתקופה האחרונה יותר ויותר בחצרות הבתים הפרטיים וכנראה שהצרכן החל להבין את היתרון של פרגולות אלומיניום על פני פרגולוץ עץ. האלומיניום כידוע היא מתכת מאוד קלה ומאוד נוחה לעבודה, ואם אנו מנסים להשוות בינה לבין העץ אזי שהיתרון הבולט שיש למתכת האלומיניום על פני העץ הוא יתרון הטמון בעמידותן של פרגולות אלומיניום לעומת פרגולות עץ. שכן פרגולות אלומיניום כמו פרגולות עץ הן כאלו שמוצבות מחוץ לבית מן הסתם, כלומר, חשופות במהלך כל שעות היממה לפגעי מזג האוויר. אז באמת היכן שפרגולות עץ עלולות להיות בעייתיות מצד התחזוקה השוטפת שיש להשקיע בהן ומצד ההגנה שיש לספק להן מפני פגעי מזג אוויר שונים, ברור שכל אלו לא קיימים בפרגולות מאלומיניום שכן האלומיניום היא מתכת שמתמודדת טוב יותר עם כל הפגעים של מזג האוויר. אז יבוא מי שישאל אבל מה עם כל הערך המוסף של הפרגולות עץ, כלומר, הנוכחות של העץ בחצר שלנו. שהרי אין תחליף לתחושה הטבעית של העץ בחצר שלנו ואיך אפשר באמת לחשוב על להחליף את הפרגולות עץ, אלו שמשתלבות כל כך יפה בנוף החצר שלנו ועוד מוסיפות תוכן לנוף זה, כיצד זה נחליף אותן בפרגולות אלומיניום. אז נכון, אי אפשר להשוות מבחינת המראה, אבל מבחינת התחזוקה השוטפת הרי שפרגולות אלומיניום הן פרגולות מאוד אטרקטיביות. מה גם שבקלות אנו יכול לגדל צמח מטפס שיטפס וילפף את פרגולות אלומיניום וכך בעצם גם המתכת הקרה זוכה ללבוש טבע והכל מרוצים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב