דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2567 פעמים ]

ריהוט משרדי חדש למשרד שלנו הוא משהו שיש לתת עליו את הדעת ברצינות רבה. בשונה מכל המוצרים השונים במשרד שלנו, שעניינם הוא הפונקציה שהם ממלאים כמו למשל המדפסות או המחשבים, ל ריהוט משרדי יש תפקיד הרבה יותר חשוב ורחב ובעל השלכות מאשר לשאר המכשירים במשרד שלנו ולכן כל כך חשוב שנחליט היתה איזה ריהוט משרדי אנו מכניסים אל המשרד שלנו ומזמינים את העובדים שלנו לעשות בו שימוש יומיומי אינטנסיבי.


ל ריהוט המשרדי יש כמה תפקידים, ראשית התפקיד הברור שלו והוא השימוש בריהוט משרדי. אם זה השולחן לכתוב עליו או הכסא לשבת עליו או הדלפק והספות שהאורחים של המשרד שלנו רואים עת הם נכנסים למשרד. מעבר לשימוש בסיסי זה של ריהוט משרדי לריהוט משרדי יש גם היכולת להשפיע ממש על המראה של המשרד ואם אנחנו רוצים לשוות למשרד שלנו מראה מסוים אז כמובן שאנחנו נכניס זאת למערכת השיקולים שתוביל את בחירת הריהוט משרדי שלנו. וכמובן התפקיד החשוב ביותר של הריהוט המשרדי שלנו, הוא חייב להיות נוח ויש לכך השפעה ישירה על תפוקת העובדים שלנו ועל השורה הסופית. עובד שיושב על ריהוט משרדי נוח ובריא הוא עובד שנוח לו יותר להתרכז בעבודה שלו ולהיות הרבה יותר יצרני.

אז מבחינת המראה של ריהוט משרדי הכל שאלה של תקציב שיש לנו ושאלה של רושם שאנו רוצים להשית או על העובדים שלנו במשרד או כמובן , על האורחים של המשרד שם הרושם משחק הרבה יותר תפקיד ובאמצעות ריהוט משרדי יוקרתי ומפואר אנו יכולים לעשות רושם ראשוני ממש טוב על האורחים שלנו, וכידוע אין די לחשיבות של הרושם הראשוני שאין לו הזדמנות שנייה. אז באמת אם אנו רוצים שהריהוט משרדי שלנו יפעל וישחק תפקיד בעיצוב המשרד שלנו אזי שאנו נרצה לבחור ריהוט משרדי שכולו משדר את המסר העיצובי שאנו רוצים לשדר. מבחינת הנוחות כאן אין להתפשר ואפילו במחיר של מראה הריהוט משרדי, ריהוט משרדי חייב להיות נוח מאוד וחייב להיות מאוד איכותי למען ישרת אותנו שנים ארוכות.

זכרו, העובדים שלכם יושבים במהלך שעות ארוכות על הכסא שקניתם להם במסע קניות של ריהוט משרדי, ואם הכסא הזה לא בריא ואינו תומך בגב כמו שצריך ולא מאפשר תנועות כיונון שונות אזי שהעובדים שלנו לא ירגישו נינוחים בעבודה ומן הסתם זה ישפיע על המידה בה הם תורמים לנו ולשורה הסופית של העסק. מה גם שברמה האישית, אנחנו לא נרצה להעניק לעובדים שלנו כסא שאינו מטיב עם הבריאות שלהם או שולחן שהוא פשוט לא נוח לעבודה. לכל אלו יש משמעות רבה מאוד וכשאנו הולכים לרכוש ריהוט משרדי אנו חייבים לקחת כל אלו בחשבון.

אז בפעם הבאה שאתם הולכים לקנות ריהוט משרדי חישבו על כל אלו ועשו בחירת ריהוט משרדי נכונה. בהצלחה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב