דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורגים 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2705 פעמים ]

העולם בו אנו חיים היום הוא מקום די מסוכן ומאוד מפחיד. ולעומת העולם הגדול, הבית הקטן והחמים שלנו אמור להיות המקום בו אנו חשים בטחון גמור לגופנו, ליקירינו ולרכוש אשר ברשותנו. על מנת להשיג תחושה זו של בטחון והגנה בתוך בית מבטחנו אנחנו נוקטים בכל מיני צעדים ומוכנים לעשות לא מעט בשביל להשיג את התחושה הזו הכל כך הכרחית בבית שלנו, ואולי התכלית של הבית שלנו. בין כל הדברים שאנו יכולים לעשות הוא התקנת סורגים בבית שלנו על החלונות והמפתחים של הבית שלנו.
הסורגים הם למעשה מוטות מתכת בנויים בתוך מסגרת מולחמת היטב למסגרת החלון שלנו. באופן הכי פשוט כך אנו מרחיקים את האורחים הבלתי קרואים בלתי מוזמנים בהחלט אל פנים ביתנו. בסופו של דבר, הסורגים הם די זולים וכל מי שמצויה פרוטה כלשהי יוכל לעמוד בזה, הם קלים להתקנה ויש הרבה בעלי מקצוע שאפשר להזמין אצלהם כל מיני סורגים, בכל מיני גדלים ובכל מיני עיצובים וצבעים וישנם גם סורגים עם עיטורים מאוד מאוד יפים.
ישנם סורגים שתולים על החלון באופן קבוע, על ידי ריתוך הסורגים אל בורג שהנקדח אל קיר הבית וכל זאת על מנת לאבטח את הנעילה שלהם ואת הקושי לפרוץ אותם.
ישנם סורגים שאפשר להשאיר בהם אפשרות לפתיחה בשעת חירום.
השימוש בסורגים הוא לא תמיד על מנת להרחיק את הפורצים. בלא מעט דירות שנמצאות בקומות גבוהות יותר אנשים קובעים סורגים וזאת על מנת לאבטח את הילדים שלהם בסביבת החלונות. כך הסורגים מבטחים שאפםילד לא יכול לממש כל מיני רעיונות מסוכנים מאוד.
יש גם חסרונות בהתקנת סורגים. צריך לדעת אלו ולהכיר בהם. סורגים במקרה של אש יכולים להוות בעיה בעודם מונעים את היציאה שלנו מהבית וזה לא משנה אם אלו סורגים קבועים או סורגים עם מפתח שהרי בעת לחץ רוב האנשים בכלל לא זוכרים היכן המפתח של הסורגים שלא נפתחו מזה שנים ארוכות. כמו כן גם כבאי אש לא יכולים להיכנס בעד מפתח שאובטח על ידי סורגים.
אני אישית הייתי ממליץ לאותם אנשים שמתקינים סורגים בשביל להגן על הילדים שלהם למען לא יעברו לתחומים אסורים בחלקי הבית או מחוץ לבית, הייתי משתמש לאלו לעשות שימוש בכל מיני סורגים שאינם ננעלים ושמטרתם אינה הרחקת הפורץ אלא כל מיני סורגים שעניינם רק לאבטח ילדים ושיש להם מנגנוני פתיחה קלים שלא יכניסו אותנו למצב מלחיץ כלשהו בשעת חירום בה אנו חייבים לברוח מהר מהבית ואין לנו הזמן הנדרש לחפש ולאתר והלשתמש במפתח ולנסות לפתוח סורגים בעוד ביתנו מאחורי גבינו בוער ומאיים עלינו סכנת חיים של ממש. סורגים אפשר להזמין בכל מסגריה או לקנות מוכנים לפי מידות סטנדרטיות. סורגים עם עיטורים הם תוספת מאוד מומלצת לבתים.
מידע נוסף בנושא סורגים ניתן למצוא בפורטל עיצוב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב