דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש לך ביטחון עצמי? הסיפור שלי.... 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2473 פעמים ]

ביטחון עצמי.
האמת אני ככה מתלבטת מה לכתוב כי אתה בטח שמעת כל מיניי דברים בסיגנון ואם הגעת אלי כניראה שאתה מחפש משהו אחר או אולי זווית שונה שתיתן לך את ההארה הזו שאתה מחפש שתוביל לשינוי משמעותי , אז לצערי אני לא יכולה להיתחייב לכך כי בעצם הכל תלוי בך וכל מה שאני אומרת זה רק הכוונה ומי שעושה את הצעדים בפועל זה אתה , אז אולי נפסיק עם ההקדמות ונתחיל?!
זה סיפור זה ישן עבורי אבל רק על עצמי לספר ידעתי ואני גם חושבת שאיזהו החכם כבעל ניסיון ומישום כך אספר לך קצת על עצמי בהקשר הנ"ל.
כילדה גדלתי בבית דתי -מסורתי המכבד מאוד את ערכי המסורת היהודית ולכן גם נשלחתי ללמוד במוסד דתי -אך חרדי ע"מ שאוכל לקבל את המידע המהימן ביותר ,מבחינתם על ערכי היהדות אך לצערי בזמני זה בא על חשבון רמת הלימודים, שאומנם ציוניי לא היו מביישים בכלל ,אך יחסית לכלל בתי הספר ההתמקדות על מקצועות "החול " הייתה מעטה ולכן כאשר החלטתי לעבור לתיכון ברמה דתית -מסורתית הפעם ,הרמה הלימודית עלתה לא רק לרמה הסטנדרתית של תיכון רגיל אלא מעל -בית הספר הזה היה מדורג כביה"ס בעל הרמה הכי גבוהה בעיר ובכדי להיתקבל עברתי מבחן כניסה שהראה לי בדיוק עד כמה אני לא מעודכנת ברמת הידע ולכן גם לא עברתי אותו אך בהתעקשות על זה שציוניי הם טובים ושאני תלמידה שקדנית הוסכם כי אכנס תחת ניסיון לשנה ורק אם אוכיח את עצמי אמשיך הלאה.
כתוצאה מכל הסיפור הזה רמת הביטחון שלי בעצמי נחתה לקרשים גם בגלל ההלם מהעובדה שחשבתי שאני ממש תלמידה טובה והמציאות הוכיחה שלא וגם כי עכשיו הופעל עלי מכבש לחצים מטורף גם מהורי וגם ממורי , כתוצאה מיכך הפכתי לתלמידה שקטה ולחוצה מילדה חברותית ושמחה.
רק כעבור שלוש שנים הצלחתי להדביק את הקצב ומציון 40 הגעתי ל70 ומעלה וזה עדיין לא הספיק לי כי עד אז נילחמתי בשיניים וכל שנה שנסתיימה הייתה סיוט עבורי כי אז גם הציונים הפכו למוחשיים וגם עלי היה להצדיק את עצמי מול מורי והורי וגם כל שנה לא הייתי בטוחה בכלל שיאשרו לי להמשיך הלאה,
ולהישאר כיתה או לעבור לביה"ס אחר( וכניראה ש) חרדי אומר כי העתיד הקרייריסטי שציפיתי מעצמי לא ימומש וזה החריד אותי כל שנה סביב התאריך של חלוקת התעודות.
בקיצור הביטחון העצמי שלי ממש לא היה מרקיע שחקים ,גם בסיום התיכון הוא לא היה משהו וכיסיתי את זה הייטב בהחלטה שאני טיפוס אינדיבידואלי כך שאף אחד לא חשב שאני זקוקה לחיזוק מיוחד-אופי חזק היה מזלי החלקי באותה התקופה...
גם אחרי שירות הצבאי שלי זה עדיין לא עבר ורק אחרי שנישאתי והפכתי לאם צעירה ובחיפוש ממושך אחר עצמי התוודעתי לאימון האישי שהביא מהפך לחיי וכך מצאתי את השקט הנפשי שחיפשתי מעצמי.
ומאז הפכתי להגשמת משאלותי ואני עוסקת בתחום המופלא הזה שמביא אור לעולם שלעיתים נידמה שהוא חשוך והפכתי לאישה בעלת ביטחון עצמי טוב שמצליח להרים אותי כשלפעמים המצב קצת "מאתגר".
כמנהלת מפתחות לחיים הרגשתי שאני חייבת להראות כמה קל לחיות חיים שלמים ורק צריך להיתבונן הייטב מבעד לערפל ומאמן טוב יעשה את העבודה ולכן אני מציעה לכל מי שהיזדהה איתי לפנות אלינו ולגלות כמה עוצמה יש בך ואיך תוכל להביא אותה מהכוח אל הפועל.
שולחת חיבוק לחיזוק
בת אל אוקרט
בת אל אוקרט הינה מאמנת אישית וקהילתית משלבת דימיון מודרך ,גרפולוגיה ועוד טכניקות מתקדמות נוספות שבפועל גורמות להיתקדמות מהירה הרבה יותר בחיי המאומנים היא גם מנהלת את מפתחות לחיים שחזונה הוא שירות מעולה ,מקצועיות גבוהה ,מחירים סבירים ושעות קבלה נוחות .

לפרטים:072-2335331 או 057-4717777

ניתן תמיד לגלוש לאתר הבית בכתובת: http://www.coacherkey.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב