טויוטה צרפת הטמיעה את מערכת Pivotal CRM המיוצגת ומשווקת בישראל על-ידי One1, בקרוב ל- 300 אתרי משווקיה בצרפת.
יצרנית המכוניות פועלת בכל רחבי צרפת דרך רשת הפצה של יותר מ- 200 שותפים ו- 300 משווקים עבור מותגי טויוטה ולקסוס. עם היקף פעילויות רחב שכזה, הייתה זקוקה טויוטה צרפת למערכת מידע שתאפשר את ייעול תהליכי המכירות שלה ואת הארגון של פעילויות שיווק ישירות.
לאחר ביצוע מחקר מעמיק לצורך אופטימיזציית ניהול קשרי לקוחות בקרב רשת ההפצה שלה, בחרה טויוטה צרפת ב- Pivotal CRM, מתוך מטרה ליצור מרכז פעילויות מכירות יחיד לניהול שרשרת קשרי הלקוחות באמצעות כלי פשוט וידידותי למשתמש, המתממשק עם מערכות קיימות.
פתרון Pivotal CRM הותאם לצרכי טויוטה צרפת לטיפול בנושאים ספציפיים כמו ניהול מחזור מכירות, מדידת תנועה אצל דילרים, ניתוח מכירות, והשפעה של פעילות תקשורת.
"בחרנו ב- Pivotal CRM כפתרון CRM המאפשר לנו לשלב תהליכם ספציפיים שלנו", אמר אלן סטאריקי, מנמ"ר טויוטה צרפת. "Pivotal CRM היא גמישה וניתנת להתאמה, ואפשרה לנו לתמוך בפעילויות במכירות ושיווק, כמו גם בתהליכי שירות הלקוחות".
יצרנית המכוניות פועלת בכל רחבי צרפת דרך רשת הפצה של יותר מ- 200 שותפים ו- 300 משווקים עבור מותגי טויוטה ולקסוס. עם היקף פעילויות רחב שכזה, הייתה זקוקה טויוטה צרפת למערכת מידע שתאפשר את ייעול תהליכי המכירות שלה ואת הארגון של פעילויות שיווק ישירות.
לאחר ביצוע מחקר מעמיק לצורך אופטימיזציית ניהול קשרי לקוחות בקרב רשת ההפצה שלה, בחרה טויוטה צרפת ב- Pivotal CRM, מתוך מטרה ליצור מרכז פעילויות מכירות יחיד לניהול שרשרת קשרי הלקוחות באמצעות כלי פשוט וידידותי למשתמש, המתממשק עם מערכות קיימות.
פתרון Pivotal CRM הותאם לצרכי טויוטה צרפת לטיפול בנושאים ספציפיים כמו ניהול מחזור מכירות, מדידת תנועה אצל דילרים, ניתוח מכירות, והשפעה של פעילות תקשורת.
"בחרנו ב- Pivotal CRM כפתרון CRM המאפשר לנו לשלב תהליכם ספציפיים שלנו", אמר אלן סטאריקי, מנמ"ר טויוטה צרפת. "Pivotal CRM היא גמישה וניתנת להתאמה, ואפשרה לנו לתמוך בפעילויות במכירות ושיווק, כמו גם בתהליכי שירות הלקוחות".