טויוטה צרפת בחרה ב- Pivotal CRM לניהול פעילות המכירות של רשת המשווקים שלה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טויוטה צרפת בחרה ב- Pivotal CRM לניהול פעילות המכירות של רשת המשווקים שלה 

מאת    [ 21/07/2009 ]
מילים במאמר: 161   [ נצפה 1745 פעמים ]

 
 
טויוטה צרפת הטמיעה את מערכת Pivotal CRM המיוצגת ומשווקת בישראל על-ידי One1, בקרוב ל- 300 אתרי משווקיה בצרפת.

יצרנית המכוניות פועלת בכל רחבי צרפת דרך רשת הפצה של יותר מ- 200 שותפים ו- 300 משווקים עבור מותגי טויוטה ולקסוס. עם היקף פעילויות רחב שכזה, הייתה זקוקה טויוטה צרפת למערכת מידע שתאפשר את ייעול תהליכי המכירות שלה ואת הארגון של פעילויות שיווק ישירות.

לאחר ביצוע מחקר מעמיק לצורך אופטימיזציית ניהול קשרי לקוחות בקרב רשת ההפצה שלה, בחרה טויוטה צרפת ב- Pivotal CRM, מתוך מטרה ליצור מרכז פעילויות מכירות יחיד לניהול שרשרת קשרי הלקוחות באמצעות כלי פשוט וידידותי למשתמש, המתממשק עם מערכות קיימות.

פתרון Pivotal CRM הותאם לצרכי טויוטה צרפת לטיפול בנושאים ספציפיים כמו ניהול מחזור מכירות, מדידת תנועה אצל דילרים, ניתוח מכירות, והשפעה של פעילות תקשורת.
"בחרנו ב- Pivotal CRM כפתרון CRM המאפשר לנו לשלב תהליכם ספציפיים שלנו", אמר אלן סטאריקי, מנמ"ר טויוטה צרפת. "Pivotal CRM היא גמישה וניתנת להתאמה, ואפשרה לנו לתמוך בפעילויות במכירות ושיווק, כמו גם בתהליכי שירות הלקוחות".
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב